quote:
Ik begin weer even akoustisch , maar ga binnenkort waarschijnlijk een Strat kopen!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Fixxxer het volgende:
Begin je weer electrisch of acc.?
In ieder geval heb je wel een lekkere basis
Cool, hoeveel kost zoiets nou ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jeah. Verschil in geluid en bespeelbaarheid (afwerking van het isntrument etc.). Maar geluid zit natuurlijk ook deels in de vingers en de versterker.
Als je het geld niet hebt voor bijvoorbeeld een mexicaanse fender kan je ook een London City (Spitfire Mk II) strat halen. De mijne speelt nog lekkerder dan een mexicaanse die ik een keer geprobeerd heb, dankzij de snelle hals. Goed hout, en je kan eventueel zelf later de tuners en elementen nog vervangen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb ooit op marktplaats een gitaar van 70 euro gehaald van ~ 40 jaar, een nep Les Paul 'voor aan de muur' en die heeft een prachtig geluid.
Ja bizar gewoon. Het is een zwarte, wit randje eromheen. Supermooi vind ik hem. Onbekend merk (Columbus) en toen ik er op speelde stond ik helemaal verbaasd van wat hij kon. De gain levels die hij aankan zonder gek te doen is bizar gewoon. En heel mooie heldere tonenquote:
Custom kopie? Zaten vooral bij de Japanner toentertijd wel wat pareltjes tussen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja bizar gewoon. Het is een zwarte, wit randje eromheen. Supermooi vind ik hem. Onbekend merk (Columbus) en toen ik er op speelde stond ik helemaal verbaasd van wat hij kon. De gain levels die hij aankan zonder gek te doen is bizar gewoon. En heel mooie heldere tonen.
Kijk hier maar eventjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Custom kopie? Zaten vooral bij de Japanner toentertijd wel wat pareltjes tussen!
Columbus Les Paul!!!
Ja, pimp my guitar, all the way...quote:
Ah kijk ziet er wel goed uit hoor. Volgens mij is z'n kont iets langer dan bij een normale LP, maar volgens mij zie je dat bv. ook bij een gibson black beauty. puik ding!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk hier maar eventjesDe groene spikkels zijn reflecties van het plafondlampje.
[[url=http://xs73.xs.to/pics/06122/columbus_les_paul.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |