Ik heb jou nooit gevraagd mee te lezen... Leuk hè die smileysquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:09 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hoi, Gitarist! Alles goed?!
Weet je, ik heb laatst echt een vet programma'tje gedownload, MSN Messenger heet het ofzo!. Echt heel gaaf, een soort forum, maar dan privé en sneller. Ook heel relaxed enzo, anderen hoeven dan niet mee te lezen!
![]()
![]()
![]()
Doei!![]()
![]()
![]()
![]()
dat weinig tijd dat ken ik idd! Das heel vervelend... helemaal als je gewoon het liefst eigenlijk 6 uur per dag speelt.. maar daar is niks aan te doen.. er moet ook eten op de plank komen, en het liefst wel een beetje redelijk etenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Haha, overloper! ;-)
Ik had toen wij nog in de band speelden samen al zo'n vermoeden toen je die (als ik me niet vergis) Yamaha kocht!
Maar goed, leuk dat je nog steeds zo veel speelt! Ik probeer ook veel te spelen, ben nog steeds bezig met een band en een jazz-ensemble maar door m'n werk kom ik er te weinig aan toe om te oefenen naar mijn zin...
zing jij?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef guitarist.nl het volgende:
dat is positief, ik en googoodoll, waren dinsdag al een beetje bezig geweest met wat id'tjes, en vanmiddag ff wat id'en opgenomen,,, maar in de oefenstudio zaten we opeens helemaal vol inspiratie, en is het uiteindelijk nog 10x mooier geworden dan dat in eerste instantie de bedoeling was
dit is trouwens de aller eerste versie, maar hij is echt veel mooier geworden
http://zooi.guitarist.nl/(...)%20brian%20thuis.mp3
Wel grappig deuntje trouwens, heb et gelijk even uitgezochtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]bij de 'echte' versie doe ik achtergrondzang
Dat lijkt wel een gitaar van Sonic Youthquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je uit!
Dressing Room
Modellen zien er flink wat echter uit dan die van die Japanse site met strats/teles/les pauls!![]()
Whops!
[afbeelding]
Laat eens horen dan!quote:Op zondag 26 maart 2006 11:24 schreef Jorikjet het volgende:
poe, gisteren met de andere gitarist uit de komende band dik coole dingen bedacht!
lekker woodstock!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef guitarist.nl het volgende:
dat is positief, ik en googoodoll, waren dinsdag al een beetje bezig geweest met wat id'tjes, en vanmiddag ff wat id'en opgenomen,,, maar in de oefenstudio zaten we opeens helemaal vol inspiratie, en is het uiteindelijk nog 10x mooier geworden dan dat in eerste instantie de bedoeling was
dit is trouwens de aller eerste versie, maar hij is echt veel mooier geworden
http://zooi.guitarist.nl/(...)%20brian%20thuis.mp3
Ik vraag me af hoe het simpel kan.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:35 schreef no1uknow het volgende:
met welke apparatuur/software nemen jullie stukjes op?
we hebben niet echt een mogelijkheid om het op te nemen, en nog niet compleet af. we gaan binnenkort samen met de rest van de band met die stukjes jammen, en dan er iets moois van makenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Laat eens horen dan!
Oh ja, ik ben ook af en toe aan het oefenen (in een kerkzaal) maar we kunnen daar nog niet op nemen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:
heey luitjes, ik ben er ff tussenuit, tot over 48 uur![]()
Dat is me dan weer net iets te basic, en max 1 minuut.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
moet je maar geen links naar tubgirls posten... hahahaha
@ tobbes - windows geluids recorder? (is iig heeeeel simpel)
Ik neem aan dat de stukjes die jullie spelen niet opeens zomaar op de PC staanquote:Op zondag 26 maart 2006 11:35 schreef no1uknow het volgende:
met welke apparatuur/software nemen jullie stukjes op?
Het gratis Audacity is een goede all-round editor om mee te beginnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de stukjes die jullie spelen niet opeens zomaar op de PC staan
Iemand?
En windows geluidsrecorder is bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |