En wat is er vooraf gebeurd dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:43 schreef klootje het volgende:
Net stonden er een zooitje zwakbegaafde hellimonders voor me deur met stenen te gooien en te schelden,wat denken die zwakbegaafden dan?dat ik dat morgen vergeten ben? dat ik jullie niet zwaar terugpak?!indrukwekkend, raam kapot wat de verzekering van de woningbouwvereniging betaalt en ik binnenkort weer weken in voorarrest voor dit soort onzin?Ik kom er snel achter waar jij woont, neus!
[afbeelding]
1x raak,ik heb ook 1 van die homo's met een bierfles geraakt maar niet goed,hij ging niet neer,volgende keer,yoyoo,hoomoo!
Hetzelfde als wat ik hier doe,ik haal ze het bloed onder hun nagels uit op internet,ik ben alleen de enige die het niet anoniem doet,vanaf morgen is het serieus,ik ga de deur niet meer uit zonder stanleymes,opzeker johanmiep en je holmaatjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wat is er vooraf gebeurd dan?![]()
Gespuis!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:54 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
hier zie je sight en neus,2 helmondse rattekoppen die hier aan de overkant hun naam spoten vannacht,wijven zijn het!
quote:
Op zeker! Macho praatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kuttopic?
Zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:13 schreef klootje het volgende:
macho,is die naam hier al bezet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |