weer een fan teleurgesteld.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:44 schreef ma_jojo het volgende:
SLOTJE.
Ja enorm. Ik las de tt en had grootse hoop.quote:
Ja maar hij leeft nog, ik kwam 'm net tegen in bolle jan...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:49 schreef cultheld het volgende:
Hazes leeft voort in alle kroegen van Nederland.
Jij bent dronkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar hij leeft nog, ik kwam 'm net tegen in bolle jan...
gaafquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar hij leeft nog, ik kwam 'm net tegen in bolle jan...
Is ts een vrouw?quote:
O.quote:
Ja, neuqen?quote:
Je laat je flessen door een fokker?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je hebt me al eens eerder voor het lapje gehouden.
Welk lapje, het beflapje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je hebt me al eens eerder voor het lapje gehouden.
Het IQ van de gemiddelde fok!ker is volgens mij niet 'je van het'.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je laat je flessen door een fokker?
internet mênquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je laat je flessen door een fokker?
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het IQ van de gemiddelde fok!ker is volgens mij niet 'je van het'.
Laten we ff ontopic blijven, ik ben Dre vanavond tegengekomen en hij zei dat het goed gaat en hij gaat een nieuwe single uitbrengen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het IQ van de gemiddelde fok!ker is volgens mij niet 'je van het'.
Dat is geen hulpmiddel.quote:
Weet ik.quote:
Bereik jij daar sneller je doel mee?quote:
KANKER!quote:
Ja, de moslims zijn op hun teentjes getrapt. Jouw schuld, met die kut vlag van jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is het ineens stil
En vaag...
Echt waar?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kwam 'm net tegen in café bolle jan en hij zei dat het goed gaat...
in een discotheek zat k van de weekquote:
Geen idee, ik ben wel even in je FB geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:11 schreef bolivian het volgende:
Als we toch bezig zijn:
kan iemand mij uitleggen waarom een grootverbruiker als Hazes Heineken dronk?
En dus vraag je je nog steeds af waarom iemand Heineken kan drinken? Oder?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben wel even in je FB geweest![]()
Weet je wel dat reageren op zulke éénlijners best lastig is als er geen fotoboek en dus geen "sent-to-private-address'-account bestaat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben wel even in je FB geweest![]()
Morwen ligt op 1 oorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Weet je wel dat reageren op zulke éénlijners best lastig is als er geen fotoboek en dus geen "sent-to-private-address'-account bestaat?
Tof Morwen, tof!
Hoe kan ik ooit iets leuks zeggen over jou als ik niet eens weet of mijn welgemeende maar waarschijnlijk evenzo ongerichte boodschap niet eens aankomt?
omdat hij interbrew aandelen had.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:11 schreef bolivian het volgende:
Als we toch bezig zijn:
kan iemand mij uitleggen waarom een grootverbruiker als Hazes Heineken dronk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |