Ik vind het wel maf hoe onze dierenfreaks hier reageren op het afschieten van een paar fuckkraaien, 10 min later roept mamma en zitten ze aan de biefstuk???!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Lijp ding![]()
Ik heb er ook een aantal staan ( buksen dan he ) laatst ook weer een leuke in Duitsland gekocht maar me kogels zijn bijna opDie kut kraaien zijn te lui om ze ff terug te brengen.
Goede topic ideen![]()
Top gozer ben jijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:01 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik vind het wel maf hoe onze dierenfreaks hier reageren op het afschieten van een paar fuckkraaien, 10 min later roept mamma en zitten ze aan de biefstuk???!!!!
Ik vraag me af of er wel mensen zijn die het opvalt hoe enooooorm veel kraaien er overal zitten sinds die asobeesten beschermd zijn??
Van mij mag je ze afknallen, alleen die beesten zijn verdomd uitgekookt, een schot en ze zijn pleite voor enkele uren, zijn ook enorm voorzichtig.
O sorry dit gaat over bussen, i.d.d vuile kutdingen, verbieden die urkedingen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:06 schreef brood_korst het volgende:
Terminator blijft beetje mijn domme topics sluiten![]()
Nee, blijf nou hier!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:24 schreef guitarist.nl het volgende:
Anders gaan jullie ff slapen
ik wel iig
idd, vooral als je dat vertrokken pauper gezicht nog even meekrijgt terwijl de bus er langs scheurt. hahahhaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:49 schreef brood_korst het volgende:
Ik zie als ik in de bus zit ook wel is die chauffeurs gewoon langs de wachtende mensen rijden dan hebben ze hun bus gemist en moeten ze weer opnieuw wachten
Dan moet ik lachen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:42 schreef brood_korst het volgende:
kanker kachel
Wacht maar tot jou dat overkomt als je op je bus staat te wachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:49 schreef brood_korst het volgende:
Ik zie als ik in de bus zit ook wel is die chauffeurs gewoon langs de wachtende mensen rijden dan hebben ze hun bus gemist en moeten ze weer opnieuw wachten
Dan moet ik lachen
Heb ik al een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht maar tot jou dat overkomt als je op je bus staat te wachten.Dan is het helemaal niet zo grappig meer.
bussenbuschauffeurs
![]()
Dat is sowieso al retarded, een stoel voor je tas.. ben je te fucking lui om die tas op schoot te houden, tussen je benen of om vast te houden?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef no1uknow het volgende:
Zit je zo in een volle bus, met staande mensen, en dan hou je zo 2 plekken 'bezet'(ik op de ene stoel en me tas op die andere) en dan zie je van die staande mensen zo boos kijken dan zit ik echt van fuck jullie, je kan het ook gewoon vragen.
En de bussen zuigen
Kutveel omleidingen en ik mis door een te langzaam rijdende buschauffeur vaak mn aansluiting met de trein![]()
Nee maar kijk, als ik instap, is er plek genoeg. Dus ga ik gewoon zitten en zet ik m'n tas naast me. Als de bus steeds meer vol stroomt, en dan gaan mensen staan, en dan boos kijken, maar het lef om te vragen of ze even mogen zitten hebben ze niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat is sowieso al retarded, een stoel voor je tas.. ben je te fucking lui om die tas op schoot te houden, tussen je benen of om vast te houden?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |