abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36133754
Grdvr zeg. Zit ik lekker in m'n kamer met een paar anderen te werken, vrijwel nooit last van herrie, is er een of andere kudt-Braziliaan of zo die hier tijdelijk komt werken.

En maar kleppen tegen m'n collega met wie hij moet werken... klep klep klep klep. De godganse dag. Ik had na een uur al gevraagd of ie niet fokking stil kon zijn. Echt van die idiote opmerkingen ook, alsof ie bang is als er een minuut stilte valt, of hij per se aandacht wil.

Gelukkig ben ik vaak op meerdere plaatsen per dag bezig en heb ik er nog geen last van, maar de eerstvolgende keer dat ik aan m'n bureau zit en me moet concentreren of met een klant aan het bellen ben en hij begint weer met z'n gezwets... SHUT UP!

En nu ik toch bezig ben: ik op dat taaltje van Indiers, Chinezen, Vietnamezen en wat al niet van dien. Eentje is al erg genoeg omdat hun Engels (na 20 jaar in de VS ) nog steeds krakkemikkig is, maar zodra er twee of, god behoede mij, drie of zelfs nog meer van die figuren zich in dezelfde kamer bevinden.... een kippenhok is er niks bij. POK POK POK POK POK POK POOOOHK! Stelletje hyperactieve schreeuwerds, bak houwe! Leer een fatsoenlijke taal zeg, wat een vreselijk irritante kut-taaltjes hebben die lui.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36133806
verklaar ze de oorlog
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_36133893
Keep up the good work
pi_36133956
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:27 schreef StefanP het volgende:
Grdvr zeg. Zit ik lekker in m'n kamer met een paar anderen te werken, vrijwel nooit last van herrie, is er een of andere kudt-Braziliaan of zo die hier tijdelijk komt werken.

En maar kleppen tegen m'n collega met wie hij moet werken... klep klep klep klep. De godganse dag. Ik had na een uur al gevraagd of ie niet fokking stil kon zijn. Echt van die idiote opmerkingen ook, alsof ie bang is als er een minuut stilte valt, of hij per se aandacht wil.

Gelukkig ben ik vaak op meerdere plaatsen per dag bezig en heb ik er nog geen last van, maar de eerstvolgende keer dat ik aan m'n bureau zit en me moet concentreren of met een klant aan het bellen ben en hij begint weer met z'n gezwets... SHUT UP!

En nu ik toch bezig ben: ik op dat taaltje van Indiers, Chinezen, Vietnamezen en wat al niet van dien. Eentje is al erg genoeg omdat hun Engels (na 20 jaar in de VS ) nog steeds krakkemikkig is, maar zodra er twee of, god behoede mij, drie of zelfs nog meer van die figuren zich in dezelfde kamer bevinden.... een kippenhok is er niks bij. POK POK POK POK POK POK POOOOHK! Stelletje hyperactieve schreeuwerds, bak houwe! Leer een fatsoenlijke taal zeg, wat een vreselijk irritante kut-taaltjes hebben die lui.
Ik dacht dat ze in jouw geweldige VS geen integratieproblemen hadden?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36134394
zeggen ze altijd tegen ons hollanders: "kijken kijken niet kopen",. maar met die buitenlanders is het altijd "zitten lullen niet werken"
pi_36134405
quote:

Hou je kop
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_36134858
Je hebt inderdaad veel mensen die bang zijn voor stilte en desperaat op zoek gaan naar iets om over door te lullen. Stilte moet af en toe ook gewoon kunnen, een beetje rust.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 02:01:35 #8
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36134991
Wat heb ik dan een fijne werkomgeving
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_36135656
quote:

idioot..
pi_36136087
Haha wat een prachtig verhaal!
pi_36136558
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef Aurelianus het volgende:
Je hebt inderdaad veel mensen die bang zijn voor stilte
Die mensen zijn in een vorig leven op gruwelijke wijze aan hun einde gekomen: Ze zijn namelijk levend begraven.
Als gevolg hiervan hebben ze instinctief een overlevingsmechanisme ontwikkeld: Wat er ook gebeurt, geluid blijven maken ! (Let maar op; als ze niet praten dan fluiten ze wel, of gaan ze met een pen zitten tikken)
Op die manier proberen ze te voorkomen dat ze wederom voortijdig de grond in gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2006 09:44:01 ]
pi_36136744
In de fabriek is werken kut ja....
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:07:23 #13
52513 whosvegas
The Trickster
pi_36136799
quote:
Leer een fatsoenlijke taal zeg,
Ga jij dan maar eerst eens fatsoenlijk Nederland leren
Are you nuts??
pi_36137547
Ja die mensen ken ik. Ben je met berekeningen bezig, begint hij te lullen over iets totaal nutteloos Houdt je kop ff! Nee En ook als je les hebt en je probeert het ook echt te volgen, begint hij over een totaal ander onderwerp te praten zodat ik nix kan leren Houdt je bek
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:13:02 #15
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_36148536
Hij klinkt wel al als een echte Amerikaan
pi_36148624
Leuk verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')