quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee.. Ik vond het al zo vreemd
.
Dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Woelli het volgende:
charmed_angel ik meende dat je ook voor Ellen was![]()
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus?.
Dat betekent toch niet dat je overal voor Ellen moet stemmen?
Daar gaat dit niet om! Het gaat om het beste optreden, niet om wie je het beste vind!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet![]()
Maar dan denk ik wel dat je vaker Ellen in vult omdat je haar dan het beste vind![]()
Maar meestal vind je toch de optredens van jou beste kandidaat toch het beste of ligt dat aan mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Daar gaat dit niet om! Het gaat om het beste optreden, niet om wie je het beste vind!![]()
Nou, blijkbaar niet, kijk de lijstjes maar eens na...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar meestal vind je toch de optredens van jou beste kandidaat toch het beste of ligt dat aan mij![]()
Nee hoor, ik vond bijv. Angelique – Twisting the night away beter dan Marescha – I don’t wanna miss a thing. Terwijl Marescha juist mijn favoriet was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar meestal vind je toch de optredens van jou beste kandidaat toch het beste of ligt dat aan mij![]()
Daarom ging ik der ook op inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, kijk de lijstjes maar eens na...
Rafs Not so tough was er door mij uitgestemd. Was rampzalig slecht en erg zielig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat is standaardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond bijv. Angelique – Twisting the night away beter dan Marescha – I don’t wanna miss a thing.
Maar dat zijn grote verschillen met andere liedjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rafs Not so tough was er door mij uitgestemd. Was rampzalig slecht en erg zielig.
Standaard of niet, het haalt jouw stelling onderuitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |