Nu moet je nog vrienden zoeken om ermee naar te kijken en het feest kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef gelly het volgende:
Ranzige kutkou
Terrasjes, meiskes in kortje rokjes en koud bier als het 30 graden is![]()
Hier in groningen zit je ook wat dichter bij de poolcirkel natuurlijk.. En in een andere tijdszone kennelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hier in Lelystad schijnt de zon met een gematigd warm temperatuurtje.
Ouch boe, ouch!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu nog vrienden om ermee naar te kijken en het feest kan niet meer stuk.
Zei de knaap wiens sociale leven zich op internet afspeelt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu moet je nog vrienden zoeken om ermee naar te kijken en het feest kan niet meer stuk.
iemand bier?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Zei de knaap wiens sociale leven zich op internet afspeelt.
What ever happened to Palm?quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu moet je nog vrienden zoeken om ermee naar te kijken en het feest kan niet meer stuk.
www.albert.nlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat kratje is inmiddels wel op Heatwave
Maar om nou gelijk te roepen dat ze lelijk zijn, gaat ook wat verquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
In verband met de levensduur van dit weinig briljante topic hoop ik maar dat er een leuke conversatie komt te ontstaan tussen gelly en BBD.
Het is de vlag op het strontschip genaamd ONZ als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
weinig briljante topic
Goeie mod die dit ook dicht krijgtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is de vlag op het strontschip genaamd ONZ als je het mij vraagt.
Maar ik vroeg het je niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is de vlag op het strontschip genaamd ONZ als je het mij vraagt.
Dat gelly's mening mij niet zoveel boeit.quote:
De man heeft mij ooit bier gegeven, dus tja, ik sta er objectief tegenoverquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gelly's mening mij niet zoveel boeit.
Ik iets van jou leren? Dat is hetzelfde als Kelly die op het achtuurjournaal fungeert als Amerika-deskundige.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Wellicht leer je er wat van. Al betwijfel ik dat.
BEK DICHT SIMPELE KUTUSER!!!!quote:
klik maar op meki's naamquote:
Ach, als dat jouw belevingswereld is. Het zegt nogal wat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik iets van jou leren? Dat is hetzelfde als Kelly die op het achtuurjournaal fungeert als Amerika-deskundige.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Zei de knaap wiens sociale leven zich op internet afspeelt.
Jah Groningen is ook het buitenland he.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Hier in groningen zit je ook wat dichter bij de poolcirkel natuurlijk.. En in een andere tijdszone kennelijk.
Daar hadden ze toch OOK internet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk die wijven van later op de avond er maar even bij..
Ja, Bio?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef Biogarde het volgende:
Bupa!!!!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch OOK internet?.
Liever niet Boe, ik moet straks nog slapen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Denk die wijven van later op de avond er maar even bij..
Bupa, doe je ding, ik zou het niet pikkenquote:Heatwave You're my bitch: Vind je die Bupa ook zo'n kutmod
![]()
Biogarde: Hey, dat zeg je niet![]()
Heatwave You're my bitch: Nee, echt! Hij doet maar wat
![]()
Biogarde: Meen je niet![]()
Heatwave You're my bitch: 4 real, hij stinkt ook
![]()
toch niet alleen hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Liever niet Boe, ik moet straks nog slapen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bupa, doe je ding, ik zou het niet pikken![]()
je begint oud en traag te wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oef auw, dat had mijn opmerking moeten zijn..
mensen die msn logs plaatsenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik probeer hetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Alsof hij dat nog niet wist van me......
Oude knarren zeggen nooit '4 real'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tussen de 32 en 37 graden, met als gevoelstemperatuur zo rond de 42-44.quote:
Gelly wil het gewoon hebben over meiskes met korte rokjes, 30 graden en bier. Dat lijkt me verheffend genoeg.quote:
Héb het dan ook over meiskes met korte rokjes en zulks!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelly wil het gewoon hebben over meiskes met korte rokjes, 30 graden en bier. Dat lijkt me verheffend genoeg.
Kut voor je zeg, je zweet al zo snelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Tussen de 32 en 37 graden, met als gevoelstemperatuur zo rond de 42-44.
Nu is het koud overigens, 28 graden met gevoelstemperatuur 33.
Nog ouder dan mijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:20 schreef HeatWave het volgende:
en DAMN ik ben oud!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil later net zo stoer worden als gelly.
Ik kan er prima mee leven.quote:
Hihihihilarisch.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef gelly het volgende:
Hoor ik nou steeds een lama scheiten ?
Moet je even in je tuin kijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef gelly het volgende:
Hoor ik nou steeds een lama schijten ?
Jij taalpuristquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
En het is 'schijten', lamzak!
Je snapt toch wat er staat grammaticanaziquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees dit maar eens door.
Scheelt mij weer een hele uitleg.
Je doet serieus een poging hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef gelly het volgende:
Hoor ik nou steeds een lama schijten ?
Zoek hem op!!!quote:
Het ging alleen in de OP over lekkere wijven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
ja GVD., IS er eindelijk een lekkere wijven in rokjes topic, gaat elke KUT baggeraar het weer verkloten...
Non-randstedelingen zeker?
het was een goed begin nerds!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging alleen in de OP over lekkere wijven.
Wie noem jij een nerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een goed begin nerds!!
Moeten we jullie dan ook ALLES uit leggen???
Het was een slécht begin!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een goed begin nerds!!
Moeten we jullie dan ook ALLES uit leggen???
Wie niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |