Even iets anders,maar wel over het CB.
Ik raak een beetje aan het twijfelen over de kundigheid van de arts,een vrouw.
Quinten heeft in het ziekenhuis bij de kinderarts al meerdere hartfilmpjes gehad en bij de laatste 2 was alles goed,qua ritme en qua kamersamentrekkingen.Nu zei de cb arts,voor de 2e x ,dat ze toch nog een extra slag hoorde
Ik sprong er nu meteen bovenop en zei:"Sorry hoor,maar bij het ziekenhuis zeiden ze dat alles goed was,hoe kan dit dan?"
Zij zei weer,dat ze ws.langer luisterde en dat het filmpje maar een momentopname was.Maar zo lang luisterde ze helemaal niet en dan sprak ze ook nog uit,dat baby's met inademen onregelmatiger ademhalen dan met uitademen.
Dus toen had ik zoiets van:Als je dat weet,waarom zeg je dit dan en maak je er een probleem van?
Ook was ik net 2,5 week geleden geweest voor een heupfoto en het was goed,ik hoefde niet breed te luieren.
Zegt die arts weer,dat ze niet tevreden was,hoe 1 been naar buiten boog en als het met 6 maanden nog zo was,dat hij weer voor een foto moest
![]()
Nou,schiet mij maar lek,maar ik werd er een beetje pissig om en had er weinig zin meer in.Toen moest ze m ook nog z'n prikken geven.Gelukkig ging dat prima en was hij snel stil,maar ik kreeg er een heel vervelend gevoel van en werd meteen weer onzeker.Ik hecht toch stiekum meer waarde aan de kinderarts in het ziekenhuis dan deze muts
Maar zal ik nu nog contact met het ziekenhuis opnemen en vertellen wat de cb arts vind,of moet ik het zo laten?
Groetjes,Minoes