Nee lijkt maar zo, je vergist je een beetjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef 2609 het volgende:
wat een gaar topic zeg lijkt wel op die ene over marrokanen
Moet je ff aan die andere ts vragenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef Paultjehh het volgende:
Zakken ships? Cool, welke smaak?
Welke stad hebben we het over?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laatst zag ik dat mijn autoradio was gestolen uit mijn auto, en in mijn straat wonen ook nederlanders, dus ik haat ze nu allemaal want ze hebben dat gedaan,
Oja ze gooien ook zakken ships op straat en moeten dus echt dood gaan heur![]()
Welk land bedoel je kale?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Skinnymike het volgende:
Kutkloon,
Mompelt iets van teruggaan naar eigen land enzo...
Moet ik nou gaan googlen naar de stad met de hoogste dichtheid tandartsen?quote:
Dit is een lemming vriendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan googlen naar de stad met de hoogste dichtheid tandartsen?![]()
Nee... Dat meen je niet? Ik vond de OP al behoorlijk onrealistisch.quote:
ik stem voor een levenslange ban, kut knuffelaars!quote:
MUHAHAHAHHAHAHAHA, JIJ EIKEL, JIJ BENT KANKER DOM HEquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef 2609 het volgende:
wat een gaar topic zeg lijkt wel op die ene over marrokanen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een onvervalste zullen we maar zeggen![]()
Ik vind het wel een goeie lemming, wrs omdat het niet alleen om het lemming zijn gaat, maar vooral om de boodschap er achter. Tis juist 1 van de beterequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeie lemming, wrs omdat het niet alleen om het lemming zijn gaat, maar vooral om de boodschap er achter. Tis juist 1 van de betere
denken voor gevorderden denk ik zo. Vandaar dat 75% het niet snaptquote:
zoals zoveel, veel topics van mij zijn alleen om door het gemis sarcasme te herkennen een pijnlijke dood gestorven ripquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
denken voor gevorderden denk ik zo. Vandaar dat 75% het niet snapt![]()
*ript meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zoals zoveel, veel topics van mij zijn alleen om door het gemis sarcasme te herkennen een pijnlijke dood gestorven rip![]()
Daar gaat het om, ben je surinamer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
*ript mee![]()
Maar ze waren, ook al was het voor korte duur, zeer vermakelijk![]()
Voor de helft. De andere helft Nederlands en afkomstig van, hoe zei je dat ook alweer?, papsie (?)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar gaat het om, ben je surinamer?
Geen ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor de helft. De andere helft Nederlands en afkomstig van, hoe zei je dat ook alweer?, papsie (?)![]()
jawel, dat ene meisje dat sigaretten van haar papsie kreeg en dat mensen gingen bietsen enzoquote:
ja man kut nederlandersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
wat alweer hun
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laatst zag ik dat mijn autoradio was gestolen uit mijn auto, en in mijn straat wonen ook nederlanders, dus ik haat ze nu allemaal want ze hebben dat gedaan,
Oja ze gooien ook zakken ships op straat en moeten dus echt dood gaan heur![]()
nah vrouwelijke vormen behalve in t middenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou maak je me bang, je gaat me toch niet vertellen dat het herkenbaar is?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:02 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nah vrouwelijke vormen behalve in t middenmeer niet
Goed gegokt, al bedoel ik daar natuurlijk geen DVV meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef erkel het volgende:
Ik denk dat Pizzakoppo geen VVD stemt eerder tegenovergestelde schat ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |