abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36130383
Wie kent ze? Ik krijg hier in Duitsland allemaal grappen over Nederlanders te horen, maar ik wil terugslaan. Helaas gaan bijna alle nederlandse moppen over Belgen.

Hier is alvast een leuke:

Zegt een Duitser tegen een Nederlandse barkeeper: "Wat is het stil vandaag." "Klopt," zegt de barkeeper. "Het is vandaag 4 mei."
"Ja maar, het is zo stil, vind ik."
"Klopt," zegt de barkeeper weer. "Ik zei je toch al dat het vandaag 4 mei is."
"Maar waarom is het dan zo stil?"
"Dan herdenken we de honderdduizenden doden van ons die tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn gevallen."
De Duitser: "Honderdduizenden doden? Man, bij ons zijn miljoenen doden gevallen."
"Klopt," zegt de barkeeper; "maar dat vieren wij morgen."

Ik wil het liefst grappen over de tweede wereldoorlog (blijft toch een gevoelig punt) of andere toepasselijke dingen (regelzucht, werkelozen, etc.).
pi_36130493
Waarom deden de joden niet mee aan de tweede wereldoorlog?

Ze waren op kamp.
pi_36130510
Hoe noem je een neger met botkanker?

Bros.
pi_36130527
Wat is een marokkaan met kanker?

Lelijk van buiten, mooi van binnen.
pi_36130547
Hoe verjaag je joden uit een auto?

Door te zeggen dat hij op gas loopt.
pi_36130576
Wat doet een Turk op de WC?

Zichzelf klonen
pi_36130577
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef The_Dijkstra het volgende:
Waarom deden de joden niet mee aan de tweede wereldoorlog?

Ze waren op kamp.
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker?

Bros.
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Wat is een marokkaan met kanker?

Lelijk van buiten, mooi van binnen.
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:23 schreef The_Dijkstra het volgende:
Hoe verjaag je joden uit een auto?

Door te zeggen dat hij op gas loopt.
Ja, moppen over Duitsers en zo.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:24:15 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_36130585
Komt Hitler bij de dokter... Zegt de dokter: "Ruimt u het zelf ook even op?".
  Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 22:24:26 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36130590
henk ziet iemand uit een sloot drinken dus hij schreeuwt "hey man niet doen daar eindigt een riool in"
persoon : "Was sagen sie? "
henk : "Mit zwei händen geht besser ! "
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_36130612
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Paltos het volgende:

[..]
Ja, moppen over Duitsers en zo.
quote:
andere toepasselijke dingen (regelzucht, werkelozen, etc.).
Le-zen, azijnpisser.
pi_36130647
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

[..]

Le-zen, azijnpisser.
toepasselijk op duitsland bedoel ik daar uiteraard
pi_36130656
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
henk ziet iemand uit een sloot drinken dus hij schreeuwt "hey man niet doen daar eindigt een riool in"
persoon : "Was sagen sie? "
henk : "Mit zwei händen geht besser ! "
die is leuk
pi_36130697
Hier nog eentje die ik gevonden heb:

Ik stond gister in de file en er staat een man buiten in een net pak bij elke auto een praatje te maken dus ik ben nieuwsschierig en hou hem een tijdje in de gaten. Uiteindelijk komt hij bij mij aan. Hij klopt op mijn raampje, wat ik open doe.
vervolgens zegt hij: "heb je het laatste nieuwtje al gehoord?"
"nee", antwoord ik.
"het duitse elftal is ontvoerd en ze vragen losgeld en anders steken ze ze in de fik."
"Nou en."
"Nou, ik kom een collecte ophalen"
"En wat krijg je nou zo gemiddeld?"
"Nou, een litertje of vijf."

[ Bericht 7% gewijzigd door Byte_Me op 17-03-2006 22:35:54 ]
pi_36130796
Ligt een Duitser in het water en schreeuwt: "Hilp, hilfe, iek kann nicht schwemmen!"
Iemand die voorbij loopt en het hoort: "Ja, en ik kan niet pianospelen, dat hoeft toch ook de hele buurt niet te weten?"
pi_36130821
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
Hier nog eentje die ik gevonden heb:

Ik stond gister in de file en er staat een man buiten in een net pak bij elke auto een praatje te maken dus ik ben nieuwsschierig en hou hem al een tijdje in de gaten. Ja hoor komt hij bij mij ik doe m'n raampje open en ik zeg ''MOT JE?'' hij zegt:heb je het laatste nieuwtje al gehoord
Ik:nee
Hij:het duitse elftal is ontvoerd en ze vragen losgeld en anders steken ze ze in de fik.
Ik: Nou en.
Hij: Nou, ik kom een collecte ophalen
Dus ik zeg wat geeft zo'n gemiddelde man nou?
Hij zegt zo'n 5 liter
Whehe.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:33:08 #16
3767 Herald
Come get some
pi_36130924
was sagen sie?
plenkskes
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:33:11 #17
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_36130926
Een konijn komt binnen bij de bakker in Berlijn en vraagt: 'Bakker, heb je worteltjestaart?'.
'Nee.' zegt de bakker.
De volgende dag komt het konijn binnen bij de bakker en vraagt weer 'Bakker, heb je worteltjestaart?'.
'Nee' zegt de bakker.
Als het konijn weggaat denkt de bakker:
'Ik zal morgen eens worteltjestaart bakken voor dat konijn'.
De volgende dag komt het konijn weer binnen en hij vraagt: 'Bakker, heb je worteltjestaart?'.
De bakker pakt de ingepakte doos worteltjestaart: 'Ja!' antwoordt de bakker.
Het konijn trekt een gezicht en zegt: 'Vies hč?'

Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_36130978
Bij een rondtocht in Europa, bezoekt de Paus Zandvoort om een paar dagen tot rust te komen. Zijn Pausmobiel rijdt langs het gouden zand als er plotseling een enorm gekakel ontstaat ergens bij de vloedlijn. Ze rijden ernaartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus, net voorbij de branding, een man in het water, die een Duits voetbalshirt draagt en die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange haai. Op datzelfde moment komt er een speedboot aanvaren, met daarin 3 mannen,die een Nederlands voetbalshirt dragen. Eén van de mannen schiet onmiddellijk een harpoen af, die de haai in de kop raakt, waardoor het beest stil in het water komt te liggen. De andere 2 mannen trekken de Duitse drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de haai in te slaan. Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode haai, uit het water.

Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen. Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de Paus zijn aangekomen zegt de Paus: Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding. Ik had begrepen dat er veel problemen zijn geweest tussen Duitsers en Nederlanders en dat ze elkaar haten maar ik zie nu dat het niet waar is en dat uw beider landen een verlicht voorbeeld vormen voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar moeten samenwerken. Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand.

Als de Paus wegrijdt zegt de man met de harpoen: Wie was dat eigenlijk???? Zegt een van de anderen: Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid. Nou, zegt de harpoenier, hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op haaien. Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe van het strand halen?
pi_36131624
1 vraag, waarom moet je steeds moppen die over Duitsers gaan, hebben?

Want er bestaan ook betere moppen over kutmarokkaantjes en dergelijke, hoor.
pi_36131642
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef The_Dijkstra het volgende:
1 vraag, waarom moet je steeds moppen die over Duitsers gaan, hebben?

Er zijn ook genoeg moppen over kutmarokkaantjes en dergelijke, hoor.
heb je de eerste zin van de eerste post gelezen?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 23:05:06 #21
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_36131890
Een Nederlander, een Duitser, een lekker wijf en een non zitten in de trein. Opeens rijdt de trein een tunnel in, en het is pikdonker. Dan klinkt er een harde klap *pats* en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.

"Net goed" denkt de non, "die Duitser heeft natuurlijk geprobeeerd die meid te grijpen, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

"Net goed" denkt de mooie meid. "Die Duitser heeft mij natuurlijk willen pakken, greep per ongeluk die non en die heeft hem geslagen."

"Scheisse!" denkt de Duitser. "Die blöde Holländer heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, en die heeft hem geprobeerd te slaan, maar sloeg mij voll ins gesicht!"

En de Nederlander denkt: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op zijn muil.."

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_36132106
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef doppelgänger het volgende:
-weg-

[ Bericht 47% gewijzigd door Paltos op 17-03-2006 23:28:45 ]
pi_36132386
quote:
-knip-"

Net goed...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_36132907
quote:
Een Nederlander, een Duitser, een lekker wijf en een non zitten in de trein. Opeens rijdt de trein een tunnel in, en het is pikdonker. Dan klinkt er een harde klap *pats* en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.

"Net goed" denkt de non, "die Duitser heeft natuurlijk geprobeeerd die meid te grijpen, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

"Net goed" denkt de mooie meid. "Die Duitser heeft mij natuurlijk willen pakken, greep per ongeluk die non en die heeft hem geslagen."

"Scheisse!" denkt de Duitser. "Die blöde Holländer heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, en die heeft hem geprobeerd te slaan, maar sloeg mij voll ins gesicht!"

En de Nederlander denkt: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op zijn muil.."

die is gewoon perfekt
  vrijdag 17 maart 2006 @ 23:54:42 #25
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_36133057
quote:
Wheheh!11!1
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties