quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef The_Dijkstra het volgende:
Waarom deden de joden niet mee aan de tweede wereldoorlog?
Ze waren op kamp.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker?
Bros.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Wat is een marokkaan met kanker?
Lelijk van buiten, mooi van binnen.
Ja, moppen over Duitsers en zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:23 schreef The_Dijkstra het volgende:
Hoe verjaag je joden uit een auto?
Door te zeggen dat hij op gas loopt.
die is leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
henk ziet iemand uit een sloot drinken dus hij schreeuwt "hey man niet doen daar eindigt een riool in"
persoon : "Was sagen sie? "
henk : "Mit zwei händen geht besser ! "
Whehe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
Hier nog eentje die ik gevonden heb:
Ik stond gister in de file en er staat een man buiten in een net pak bij elke auto een praatje te maken dus ik ben nieuwsschierig en hou hem al een tijdje in de gaten. Ja hoor komt hij bij mij ik doe m'n raampje open en ik zeg ''MOT JE?'' hij zegt:heb je het laatste nieuwtje al gehoord
Ik:nee
Hij:het duitse elftal is ontvoerd en ze vragen losgeld en anders steken ze ze in de fik.
Ik: Nou en.
Hij: Nou, ik kom een collecte ophalen
Dus ik zeg wat geeft zo'n gemiddelde man nou?
Hij zegt zo'n 5 liter
heb je de eerste zin van de eerste post gelezen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef The_Dijkstra het volgende:
1 vraag, waarom moet je steeds moppen die over Duitsers gaan, hebben?
Er zijn ook genoeg moppen over kutmarokkaantjes en dergelijke, hoor.
die is gewoon perfektquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef doppelgänger het volgende:
Een Nederlander, een Duitser, een lekker wijf en een non zitten in de trein. Opeens rijdt de trein een tunnel in, en het is pikdonker. Dan klinkt er een harde klap *pats* en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
"Net goed" denkt de non, "die Duitser heeft natuurlijk geprobeeerd die meid te grijpen, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Net goed" denkt de mooie meid. "Die Duitser heeft mij natuurlijk willen pakken, greep per ongeluk die non en die heeft hem geslagen."
"Scheisse!" denkt de Duitser. "Die blöde Holländer heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, en die heeft hem geprobeerd te slaan, maar sloeg mij voll ins gesicht!"
En de Nederlander denkt: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op zijn muil.."
Wheheh!11!1quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef doppelgänger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |