nieuwsposters krijgen niet betaald neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
zo ziet de gemiddelde nieuwsposter eruit.. btw, krijgen jullie nou al betaald of nog steeds niet. Ik zou die kale homo toch echt eens om salaris vragen
en toch ben je best grappig somsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:
meeste races duren anders maar 50 rondjes ongeveer
LULLIGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nieuwsposters krijgen niet betaald nee![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nieuwsposters krijgen niet betaald nee![]()
Over nerds gesproken hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]0wned als n00b, jullie allemaal. Daar gaat jullie vrije tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies, wat ik duidelijk wou maken. Als ik nieuwsposter was geweest dan had ik die kale homo wel ff gezegd dat ie moest lappen en het anders wel kon vergetenquote:
ha, jij bent ook al zo'n persoon die zich laat uitbuiten door die kale homo. Ik wed dat je ook nog wel eens voor hem buktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef Mainport het volgende:
Whehehe, goed topic.
In dit topic maken wij verkapt duidelijk dat nieuwsposters zich laten uitbuiten door een kale homoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Rekkie het volgende:
Bagger topic.....
Klinkt meer als Nascar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Asmodean het volgende:
Wat een paupers. Van die nerds die er midden in de nacht uitgaan om een stel idioten 800 keer hetzelfde rondje te zien rijden![]()
Ik reageer wel wanneer ik dat wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
In dit topic maken wij verkapt duidelijk dat nieuwsposters zich laten uitbuiten door een kale homoAls dat jou niet aanstaat moet je gewoon niet reageren. Ojah, de TT is wellicht wat misleidend
Wat denk je nou, of laat hij he geblinddoekt bukken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef Mainport het volgende:
Over wie heb je het eigenlijk? Mijn SA's hebben beiden haar.
ja, ga maar eens snel naar bed. Het is al veel te laat voor een 15 jarige peuter....of moet je nog ONBETAALD nieuws posten?quote:
dat zegt genoeg over alle andere F1 kijkersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
F1 schitterende sport is dat.
Vind het heerlijk om te kijken
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
F1 schitterende sport is dat.
Vind het heerlijk om te kijken
ernie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef Asmodean het volgende:
[afbeelding]
zo ziet de helft van de F1 kijker eruit
gaat dit over tekenfilms?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
als in: "This is teh Ginyu force, strike a pose"![]()
sorry ik ben van de snorkelgeneratiequote:
jooi DBZ ken je tog wel. Dat was heftige shit !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sorry ik ben van de snorkelgeneratie![]()
Snorkels schoppen kont man! Nooit langer dan een minuut naar die nieuwerwetse zooi van jou gekeken. weinig boeiend dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
jooi DBZ ken je tog wel. Dat was heftige shit !
Snorkels is er nix bij![]()
aha ben je er zo 1quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Snorkels schoppen kont man! Nooit langer dan een minuut naar die nieuwerwetse zooi van jou gekeken. weinig boeiend dus
[afbeelding]
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
aha ben je er zo 1![]()
![]()
het mag dan wel nieuwerwetse zooi zijn (eigelijk niet, in japan draait het al sinds de jaren 80) maar ik geil tenminste niet op zo een personage![]()
Moet kunnen iedereen ze ding, maar euh TMI enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik welen nu ga ik me aftrekken op Kitty
![]()
TMI?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Moet kunnen iedereen ze ding, maar euh TMI enzo![]()
nee nee Too much information, maar oordelende aan de tijd was het een vluggertje met je rechterhand?quote:
twee minuten jeweetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
nee nee Too much information, maar oordelende aan de tijd was het een vluggertje met je rechterhand?![]()
Dan zat je zeker al met een boner te fokken, anders is het wel errrug vlugquote:
Toen ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan zat je zeker al met een boner te fokken, anders is het wel errrug vlug![]()
neh, jeugdsentimentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Toen ik
[afbeelding]
zag kon ik het niet meer onderdrukken.
ziek?
ieder zijn hobby...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Asmodean het volgende:
Wat een paupers. Van die nerds die er midden in de nacht uitgaan om een stel idioten 800 keer hetzelfde rondje te zien rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |