ow maar normaal is het dus zonder kaas?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
dunne plakjes appel
met rauwe ham en kaas (want die kaas moest van iemand)
nee maar ik wilde zonder kaasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar normaal is het dus zonder kaas?
en die speculaas variant lijkt mij ook niets nee
speculaas variant was de meest smerige tosti die ik ooit heb gemaaktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar normaal is het dus zonder kaas?
en die speculaas variant lijkt mij ook niets nee
Kloptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee maar ik wilde zonder kaas
maar dan mag het geen tosti heten
Dat was op zo'n expirimenteer-met-eten-dag?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef davidov het volgende:
[..]
speculaas variant was de meest smerige tosti die ik ooit heb gemaakt
*steekt hand op*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:52 schreef wizarddragon het volgende:
Speculaas in tosti, wie verzint nou zoiets
Hoe komt het toch dat je me steeds ontloopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yot, als ik je tegen zou komen he..![]()
Dus niks. Lekker doorneuken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
ik vroeg alleen
Dus?
Jij ontloopt mij, ik wilde je nog aanmoedigen bij de stiletto race op de PC hooftstraat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je me steeds ontloopt.
Je koopt wel een broodje voor me, he?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij ontloopt mij, ik wilde je nog aanmoedigen bij de stiletto race op de PC hooftstraat.
* wizarddragon gaat een potje wenen![]()
Iz goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je koopt wel een broodje voor me, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |