Telegraaf heb ik geen oordeel over. Ik heb aan rlt-7 genoeg en straks het NRC handelsblad. De telegraaf tja, ik weet niet. Ik hoor niet vaak positieve berichten erover. Volgens mij is de telegraaf ook voor mensen zonder kritische visie. Ook bedoeld om de mensen te hersenspoelen. Ook een ego-trip.
Het gaat me om neutraliteit in de media. En geen manipulatie. En dan beschuldig ik geenstijl ook van manipulatie. De manier van schrijven in de berichten geschreven door de redactie daar, lokt nogmaals uit tot een bepaalde manier van reageren door de gebruikers. Ze schrijven zo dat de berichten geschreven door de gebruikers al gevormd worden voordat de gebruikers uberhaupt hebben kunnen nadenken over wat ze willen schrijven.
Dus zijn ook alle gebruikers klonen van de eigenaren daar. Het is meer een ego-trip die site. Een ego-trip van de eigenaren en de redactie.
reaguurders, ook zo'n woord wat ze graag gebruiken
![]()
reaguurders, hoe vaak valt dat woord niet op die site? En stijlloze?
Dan denk ik van. " Vezin in godsnaam wat nieuws als je niets beters te verzinnen hebt".
Eentonigheid ten top.
Dat ze toevallig vaak in de media komen, is gewoon geluk hebben. En of je blij moet zijn met zo'n site
![]()
Ik zou zo'n site niet lanceren dus. Inderdaad weinig stijl. Maar daar schijnen ze trots op te zijn
![]()
Dus dan past het wel in het totaalplaatje ook.
En nu genoeg erover, ik ga me bezig houden met belangrijkere zaken. Het echte zakelijke dus, het echte werk ook. Je hebt amateuren en je hebt professionals
![]()
En dan kun je als amateur beter helemaal niet bezig zijn met belangrijke materie. En dat je dan bezoekers trekt wilt puur wat zeggen over het verstand van de bezoekers.
En dan was dit ook wat bash-achtig te noemen. Maar goed, what comes around goes around.
Tijdelijk succes daar
![]()
Ik weet niet of je het uberhaupt succes kunt noemen. Wanneer heb je succes
![]()
Als je de spijker op de kop slaat
![]()
En ik zie daar vaak niet de spijker op de kop geslagen worden.
De spijker wordt op de kop geslagen als het precies past. Als het een hole in 1 is. Dan pas kun je zeggen dat je succesvol bent.
En dat geldt misschien tevens voor de telegraaf. Dat die krant toevallig veel lezers heeft, wil totaal niet zeggen dat ze succesvol zijn. Wie weet stelt die krant in de toekomst totaal niets meer voor. Faillesement kan altijd gebeuren met ieder bedrijf.
Tevens kan de smaak veranderen van de hele bevolking. Als mensen zich dus bewust worden wat kwaliteit is ook
![]()
Zodra mensen bewust zijn van kwaliteit. Kan alles veranderen. En bewustwording is een kwestie van tijd.
En dan zeg ik zoals ik altijd zeg.
Het draait om kwaliteit, altijd en overal [ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 18-03-2006 12:50:48 ]