abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:09:05 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_36128551
Ik wil bezwaar aantekenen tegen een bekeuring die ik heb gekregen voor te hard rijden (ietsje maar, toch 31E). Nu kun je dit soort sjablonen downloaden van bijvoorbeeld www.flitsservice.nl. Maar ik ben op zoek naar een sjabloon die bezwaar aantekent tegen een bekeuring die je hebt opgelopen door het te hard rijden tijdens een trajectcontrole.

Ik weet dat het geen zin heeft, maar ik teken ALTIJD bezwaar aan, het is me 1x gelukt om de boel te seponeren, dus ik ga door...

Iemand zo'n sjabloon? Of een idee waar ik "ze op kan pakken"?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_36131632
Luister oma, als u te hard rijdt en vervolgens een bekeuring krijgt moet u niet zielig gaan lopen doen.
"Ik ben maar een arme bejaarde met een klein AOW'tje" gaat in dit geval niet op!
Iedereen die te hard rijdt en wordt geflitst moet lappen, bejaarden niet uitgezonderd!
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_36131680
Die standaardbrieven nemen ze niet in behandeling. Je krijgt gewoon een standaard brief terug. Jammer van je postzegels.

Gewoon niet te hard rijden, dan heeft ook niemand last van jou. En niet zo gaan ouwehoeren met bezwaarprocedures want dat kost ons allemaal geld.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 23:13:55 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36132129
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Conflict het volgende:
Die standaardbrieven nemen ze niet in behandeling. Je krijgt gewoon een standaard brief terug. Jammer van je postzegels.
Nee, je moet echt met een goed verhaal komen en een orginele brief
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36132334
Mijn ervaring met een parkeerboete, standaardbrief gedowned, opgestuurd, en afgewezen.
Mijn vriendin, een boete voor te snel rijden, zelf een brief geschreven, geseponeerd.
NIet helemaal met elkaar te vergelijken, maar dat is mijn ervaring met standaardbrieven.
pi_36132791
sjablonen staan op www.brommerforum.nl
althans, voor de brommer deze zijn uiteraard aan te passen.
pi_36138912
zorg dat ze je een bewijs van hard rijden toe moeten sturen

daar hebben ze vaak geen zin in
dan wordt de zaak geseponeerd

suc6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')