De dokter zei dat bloed in de urine een aspecifieke klacht is, wat niets hoeft te betekenen, maar het kon ook een infectie zijn, een wondje in je urineleider, etc. Hele erge dingen ga ik maar niet aan denken (nierstenen, kanker, nierfalen, etc.)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen ervaring, maar ik weet één ding: als je bloed pist/schijt is er iets goed mis.
Je hebt op z'n minst een SOA denk ik.
Als ik maandag nog klachten had, moest ik mijn eigen huisarts ff opzoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:45 schreef MaLo het volgende:
Condoleer je je familie van me?
OT: beterschap! Komen er verder nog onderzoeken naar wat de oorzaak van je Rode Rivier is?
Nee, maar één drupje bloed kleurt alles al meteen zo enorm roodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Als ik maandag nog klachten had, moest ik mijn eigen huisarts ff opzoeken.
Ik plas geen liters bloed ofzo hoor!![]()
Administratiewerk enzo.quote:
Ik ook!quote:
Ik hoop dat dat het gewoon is, wat die teststrip gaf dat op zich niet aan namelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Syrena het volgende:
Had ik laatst ook, blaasontsteking.
Misschien bij mannen anders? Bij mij riepen ze het toen ze het potje zagen (zei mijn ma).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het gewoon is, wat die teststrip gaf dat op zich niet aan namelijk.
Ik weet het ook niet, in je urinewegen kan je natuurlijk wel duizend-en-1 infecties oplopen. Ik weet wel dat een blaasonsteking bij een man op zich niet vaak voorkomt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Misschien bij mannen anders? Bij mij riepen ze het toen ze het potje zagen (zei mijn ma).
Ik man heb wel een keer blaasontsteking gehad. Het kan dus wel....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Misschien bij mannen anders? Bij mij riepen ze het toen ze het potje zagen (zei mijn ma).
Wie dacht je dat die antibiotica heeft voorgeschreven dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maare zonder dollen ik zou wel ff naar de dok. gaan als ik jou was!
Wat voor klachten had je dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:28 schreef mynick het volgende:
[..]
Ik man heb wel een keer blaasontsteking gehad. Het kan dus wel....
Al was de dokter een andere mening toe gedaan, ik moest en zou een SOA test doen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:34 schreef 14.gif het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat TS naar de dokter moet?
sorry had weer alleen de OP gelezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wie dacht je dat die antibiotica heeft voorgeschreven dan?![]()
Mare ik zal maandag wel ff een afspraak maken met me eigen huisarts.![]()
Het stond ook in de OP, je bedoelt dan zeker de TT?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry had weer alleen de OP gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |