Mja volgens die vent wel. Ik zit bij een speciale rijschool die mijn vader heeft uitgezocht. Ze zijn zeer streng, maar hebben ook een slagingspercentage van 98% itt tot het gemiddelde van 60 ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:32 schreef TonyMalony het volgende:
Ik heb ook nog niet zo lang rijles, maar je hoeft niet goed te zijn om meteen al bij je 1e les te mogen schakelen. Dat mocht ik ook meteen al. Daarnaast kan ik niet wachten tot ik m'n rijbewijs heb, ik wil niet afhankelijk zijn van die kerel. Ik wil zelf rijden!
Jitz gevallenquote:Rijles![]()
Ja twas echt zo. Een beetje buurten in mijn hood killquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
'dus ik rij een beetje door mijn hood'
Ik citeer mijn insctructeur alleen maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:36 schreef kippiej het volgende:
Niet lopen ouwehoeren hier jochie dat je zo goed kan rijden.
Pas als je je praktijk en je theorie in 1 keer haalt mag je hier opscheppen![]()
Hoe heet die rijschool en in welke plaats doen ze examen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja volgens die vent wel. Ik zit bij een speciale rijschool die mijn vader heeft uitgezocht. Ze zijn zeer streng, maar hebben ook een slagingspercentage van 98% itt tot het gemiddelde van 60 ofzo.
[..]
Jitz gevallen![]()
En tog een jitz-gevalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gevallen. Ik kan prima op eigen benen staan
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
En tog een jitz-geval![]()
Maar er zullen vast wel meerdere jitz gevallen zijn tog![]()
gelijk examen aanvragen, dan wordt het niet zo duur.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef Nawien het volgende:
Hij was trots op mij, en gaf me ouders een compliment; "Dat hij het zo goed kon"![]()
Ik weet de naam zelf nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe heet die rijschool en in welke plaats doen ze examen?
Den Haag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik weet de naam zelf niet, mijn vader heeft alles geregeld. Daddy betaalt ook alles
. Mja het is een rijschool in duh haag
, geen bekende ook want die naam had ik nog nooit gehoord.
Mja kan, maar mijn ouders hebben al voor zo een pakket betaalt, dus ik heb recht op al die lessen + examen en theorie cd (quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef IBAZ het volgende:
[..]
gelijk examen aanvragen, dan wordt het niet zo duur.
Je denkt tog niet dat je uniek bent he, rel-erniequote:Ik hoop het niet![]()
Jawel, hoezo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je denkt tog niet dat je uniek bent he, rel-ernie![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Den Haag?Dat is hier veel te dichtbij..
![]()
Ernie, hoe zie je eruit? Zal ik es ff kijken of ik echt zo goed kan sturenquote:Bij het sturen is het de bedoeling dat wij de auto op een zodanige manier op de weg houden dat wij geen andere auto's raken, evenmin als betonnen schuttingen, bomen, lantaarnpalen (vooral als onze fiets ertegenaan staat), pantserwagens, huizen of andere stevige objecten. Minder stevige objecten kunnen in principe geen kwaad, hoewel het overrijden van fietsers, voetgangers en huisdieren de weg in besmeurde toestand zou kunnen achterlaten. Er zijn mensen die daar iets tegen hebben en u hieromtrent lastig zouden kunnen gaan vallen. Dat is vervelend. Vooral als u onverzekerd rijdt. En je auto wordt er smerig van.
Wij hanteren nu de volgende werkdefinitie: Wij hebben het sturen onder de knie wanneer wij niets of niemand raken wanneer wij dat niet willen.
Met andere woorden: jíj heb geen compliment gekregen, maar hij vond van zichzelf dat hij het goed kon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef Nawien het volgende:
Hij was trots op mij, en gaf me ouders een compliment; "Dat hij het zo goed kon"![]()
HOEVAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:43 schreef Nawien het volgende:
Ernie, hoe zie je eruit? Zal ik es ff kijken of ik echt zo goed kan sturen![]()
@Barra, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. je kan pas zeggen dat je goed kan rijden na 6 jaar intensief gereden te hebben. Al moet ik wel zeggen dat ik flink wat afgereden heb
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |