Misschien is het een idee om andere bezigheden dan dat te vinden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ze zitten bij de conflakes en de smacks etc. Van die beestjes waarvan je de staart en de nek kan inklappen zodat ze een bolletje vormen. Maar volgens het plaatje op de doos moeten ze vervolgens kunnen rollen alleen dat lukt dus met geen mogelijkheid. Rotbeesten!
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om andere bezigheden dan dat te vinden.![]()
dat maakt niet uit een ronde dobbelsteen rolt toch ook :pquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, die dingen zijn echt gaar. Ze zijn niet eens rond, eerder vierkant.
Boehoe, wat is het leven toch zwaar!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ze zitten bij de conflakes en de smacks etc. Van die beestjes waarvan je de staart en de nek kan inklappen zodat ze een bolletje vormen. Maar volgens het plaatje op de doos moeten ze vervolgens kunnen rollen alleen dat lukt dus met geen mogelijkheid. Rotbeesten!
Inderdaad ik moet me schamen he, in Afrika zouden ze een moord doen voor een pak cornflakes met een rollkong erbij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:41 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Boehoe, wat is het leven toch zwaar!![]()
Is zon Rollkong nog een beetje een degelijk moordwapen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad ik moet me schamen he, in Afrika zouden ze een moord doen voor een pak cornflakes met een rollkong erbij.
Joii, wat doe jij nouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Die niet rolt bedoel je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad ik moet me schamen he, in Afrika zouden ze een moord doen voor een pak cornflakes met een rollkong erbij.
VOOR een Rollkong niet MET een Rollkongquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Is zon Rollkong nog een beetje een degelijk moordwapen dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |