abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36121398
Ik kwam een verhaal tegen op een verlegen forum en las dit stukje..
eerlijk gezegd moest ik er wel om lachen, waarschijnlijk zijn er nog steeds mensen van 30 die nooit 1 stap verder gekomen zijn in hun leven.
Jullie mening?

Wat ik nog steeds niet begrijp: andere mensen worden verliefd, en na een paar weken gaan ze in ieder geval een keer samen iets drinken. Na hooguit een paar maanden gaan ze samen een avondje uit. Mensen die wat verlegener zijn, draaien hooguit een halfjaar om elkaar heen.
Maar ik heb al twee keer bijna een jaar op iemand gewacht, en me zo zitten verheugen op het allereerste afspraakje, de eerste kus (op mijn dertigste...) en het hebben van een relatie in het algemeen. Wat leek het me fijn, en ik dacht dat ook voor mij eindelijk de tijd was gekomen. En iedere keer heb ik voor niets zo lang gewacht en verlangd...
In een 'echte' relatie maken mensen aan elkaar duidelijk dat het 'uit' is. Maar ik moest er iedere keer zelf maar achter komen dat het over was. En dat vind ik zo gemeen. Dat zij niets meer van zich lieten horen.
Nogmaals, ik ben bereid twee jaar te wachten als ik zeker weet dat het in ieder geval tot een 'eerste date' komt, en ik ben zelfs bereid om vijf jaar te wachten als ik zeker zou weten dat ik met diegene een gezin zal gaan stichten.
Maar mijn gezonde verstand zegt dat dat gekkenwerk is. Wat ik mij afvraag is: wat is de gemiddelde wachttijd voordat je als vrouw wordt uitgevraagd?
pi_36122380
Ik wacht al 3 jaar op een nieuwe verkering.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:39:10 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36122882
1 topic lijkt me genoeg. Ik gok op degene met de meeste reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')