Je weet maar nooit hoe ze dat opvattenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef Mobster273 het volgende:
een waarschuwing voor liften zal je die baan toch niet kosten zeker...![]()
OK dan!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef valkhyr het volgende:
meer info over verklaring goed gedrag:
Het heet tegenwoordig Verklaring Omtrent het Gedrag![]()
http://www.justitie.nl/themas/vog/index.asp
Maak je niet druk... een dergelijke aanvraag wordt gedaan voor een bepaalde functie en alle justitiele documentatie omtrent jouw persoontje wordt nagegaan, maar alleen zaken die werkelijk van belang zouden kunnen zijn bij de uitoefening van jouw functie worden in de beoordeling meegenomen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef biggetje het volgende:
Ik heb dinsdag een gesprek bij de ING en als dit allemaal goed verloopt word ik aangenomen om licht administratief werk te gaan doen. Er is alleen één probleem: er wordt een verklaring van goed gedrag aangevraagd via de gemeente en ik vraag me af of ik daar wel zo goed van af ga komen?
Ik heb namelijk verleden jaar gelift met een vriendin van mij en toen we op de snelweg stonden kwam een agent naar ons toe met een 'waarschuwing' en deze agent heeft vervolgens onze gegeven genoteerdNu vraag ik me af of deze gegevens eigenlijk verwerkt zijn en of dit soort gegevens op zo'n goed gedrag verklaring komen te staan...anders kan ik wel
naar die baan
![]()
Verklaring van goed gedrag gaat gewoon over je financiele verleden in dit geval, zolang je geen fraude hebt gepleegd is alles goed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef biggetje het volgende:
Ik heb dinsdag een gesprek bij de ING en als dit allemaal goed verloopt word ik aangenomen om licht administratief werk te gaan doen. Er is alleen één probleem: er wordt een verklaring van goed gedrag aangevraagd via de gemeente en ik vraag me af of ik daar wel zo goed van af ga komen?
Ik heb namelijk verleden jaar gelift met een vriendin van mij en toen we op de snelweg stonden kwam een agent naar ons toe met een 'waarschuwing' en deze agent heeft vervolgens onze gegeven genoteerdNu vraag ik me af of deze gegevens eigenlijk verwerkt zijn en of dit soort gegevens op zo'n goed gedrag verklaring komen te staan...anders kan ik wel
naar die baan
![]()
ik vind het wel een beetje schattig dat je je daar zorgen over maaktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:38 schreef biggetje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe ze dat opvattenIk wil het gewoon voor de zekerheid weten, voordat me naar het liften wordt gevraagd
![]()
Volgens mij wordt bij de aanvraag van een dergelijke verklaring geen toetsing bij het BKR (te Tielquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Verklaring van goed gedrag gaat gewoon over je financiele verleden in dit geval, zolang je geen fraude hebt gepleegd is alles goed.
Ik bedoel, ik heb er ook even gewerkt en ik ben een keer gepakt voor wildplassen.
Niet eens om alle aantekeningen op je strafblad. Het gaat doorgaans alleen om relevante aantekeningen op je strafblad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:06 schreef eileenvs het volgende:
Het gaat toch alleen om aantekeningen op je strafblad?
Nee inderdaad... maar BKR gaat ook niet over fraude natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:06 schreef eileenvs het volgende:
[..]
Volgens mij wordt bij de aanvraag van een dergelijke verklaring geen toetsing bij het BKR (te Tiel) gedaan hoor. Het gaat toch alleen om aantekeningen op je strafblad?
is ook niet helemaal waar dit, zoals uit bovenstaande post ook blijktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef bupatH het volgende:
Als je nooit veroordeeld bent (bij de rechtbank dus) wordt die verklaring gewoon afgegeven (kan wel week of 2 a 3 duren)
Dat bepaalt TS's mama welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef Devlinsect het volgende:
100% zeker dat liften niet bij slecht gedrag hoort.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Had je bij dat gesprek meteen even moeten melden![]()
Daarom heb ik het ook over fraude.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:06 schreef eileenvs het volgende:
[..]
Volgens mij wordt bij de aanvraag van een dergelijke verklaring geen toetsing bij het BKR (te Tiel) gedaan hoor. Het gaat toch alleen om aantekeningen op je strafblad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |