Ja die bedoel ik. Tenminste die missie met die 2 gasten gelijk nadat je je mannetje hebt samengesteld. Of bedoel jij diegene gelijk nba het intro-filmpje?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste missie gedaan, dat je 2 van die gasten in de alley moest neermeppen... daarna gesaved en genokt...
Je doelt op die 2 gastjes waar je zo sluipend en bukkend heen loopt toch? Die moet je gewoon lang rammen. Gebruik anders alleen "q, e & f".quote:Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Tenminste die missie met die 2 gasten gelijk nadat je je mannetje hebt samengesteld. Of bedoel jij diegene gelijk nba het intro-filmpje?
@ Morpheus: Ja![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je doelt op die 2 gastjes waar je zo sluipend en bukkend heen loopt toch? Die moet je gewoon lang rammen. Gebruik anders alleen "q, e & f".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik ook doe hij wil maar niet dood. Heb hem al 10x gewurgd en al 20 minuten volkomen lens geslagen maar het lukt me nietOok met q, e en f niet... En ik kan niet weg omdat die poort dichtzit
![]()
Als ik wout was en een beetje heb geloerd in dat topic op GoT dan zou ik de stroom uitzetten en binnenkomen...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gewoon linux draaien als de kit langskomt, kunnen ze ook niet zeuren over je OS
Ja zeg, je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:44 schreef staticdata het volgende:
Ja in het leger zijn dit ook de ranks
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]Je moet ze met de rechtermuis vastpakken en dan rammen volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik ook doe hij wil maar niet dood. Heb hem al 10x gewurgd en al 20 minuten volkomen lens geslagen maar het lukt me nietOok met q, e en f niet... En ik kan niet weg omdat die poort dichtzit
![]()
Heb ik gedaan.... zal maar een nieuwe game beginnen dan. Maar het begint niet veelbelovendquote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je moet ze met de rechtermuis vastpakken en dan rammen volgens mij
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef staticdata het volgende:
escape, ga je vanavond nog knallen schieten bf2 spelen? (voordat je allemaal andere dingen erbij gaat denken)
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?
@%^@%^*@_*&%_@$_*@^#&@# GODVER DE GODVER...hoerig kutspelquote:Op maandag 20 maart 2006 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal doet maar ik ramde hem gewoon dood en speelde verder...
Ik vind "realistisch" ook leuker als SF (science fiction) of monsters knallen e.d.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
Ik denk dat Bf2 nog lang door zal bestaan, zeker als bf 2142 een fanta game wordt.
Battlefield 1942 wordt nog steeds gespeeld, nog meer dan 800 servers in de wereld
http://www.game-monitor.com/search.php?search=&type=server&game=bf1942&country=all
ja ik... Ik vond gewoon 1942 wel het gaafst maar toen ik de snellere desert combat voertuigen gewend was werd de gewone 1942 en de 1914 niet meer zo leuk.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind "realistisch" ook leuker als SF (science fiction) of monsters knallen e.d.
Heeft er eigenlijk iemand wel eens battlefield 1914 gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |