Heb ik gedaan.... zal maar een nieuwe game beginnen dan. Maar het begint niet veelbelovendquote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je moet ze met de rechtermuis vastpakken en dan rammen volgens mij
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef staticdata het volgende:
escape, ga je vanavond nog knallen schieten bf2 spelen? (voordat je allemaal andere dingen erbij gaat denken)
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?
@%^@%^*@_*&%_@$_*@^#&@# GODVER DE GODVER...hoerig kutspelquote:Op maandag 20 maart 2006 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal doet maar ik ramde hem gewoon dood en speelde verder...
Ik vind "realistisch" ook leuker als SF (science fiction) of monsters knallen e.d.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
Ik denk dat Bf2 nog lang door zal bestaan, zeker als bf 2142 een fanta game wordt.
Battlefield 1942 wordt nog steeds gespeeld, nog meer dan 800 servers in de wereld
http://www.game-monitor.com/search.php?search=&type=server&game=bf1942&country=all
ja ik... Ik vond gewoon 1942 wel het gaafst maar toen ik de snellere desert combat voertuigen gewend was werd de gewone 1942 en de 1914 niet meer zo leuk.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind "realistisch" ook leuker als SF (science fiction) of monsters knallen e.d.
Heeft er eigenlijk iemand wel eens battlefield 1914 gespeeld?
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
Whehehe dat je Mickey met een anti tank ziet lopen. Donald Duck als sniper
Knallen met je ballen op de wallenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:20 schreef escape_nl het volgende:
knallen op de wallen
Dat jij nou net weer met deze variant moet komenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:20 schreef escape_nl het volgende:
knallen op de wallen
Goed idee, maarre BUGVRIJ???quote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze maken maar een Battlefield 3 net als Battlefield 2. Alleen dan uiteraard andere mappen (eventueel legers) en BUGVRIJ!!!
Europese legers zou me wel leuk lijken, nederland - duitsland, frankrijk - engeland![]()
Geweldig toch om op de dam of rond de eiffeltoren te knallen, desnoods in Disneyland Paris![]()
Ik heb wel best lang HL2DM gespeeld... Gravity-gun rulezzzzquote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben ook voor realisme dus met "echte" mensen. Geen monsters e.d. Uitzondering: Oblivion.
MoH:AACS: Source is ook wel leuk..MoH: Airborne wordt geniaal hoop ik
dat krijg je he als ik met een apc langskomquote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef staticdata het volgende:
Worst Enemy
(Deaths by, via EA) escape_nl (7)
er komt een moment dat ik alleen jou ga najagen ter vergeldingquote:Op maandag 20 maart 2006 13:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dat krijg je he als ik met een apc langskom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |