merk alleen dat mensen met joystick of iets anders veel scherper kunnen sturen dan ik met mijn muisjequote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankie![]()
mwoa. ik vind het best gaan zo hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
merk alleen dat mensen met joystick of iets anders veel scherper kunnen sturen dan ik met mijn muisje
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel roblemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder....
KUT EA![]()
welke malloot heeft m van je gekochtquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel problemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder.... de oplossing is nog sterker....resolutie omhoog zetten..![]()
KUT EA![]()
Jonge jonge, wat een gekut met die pc van jou zeg!!!!!!!!! Koop dan ook eens wat fatsoenlijks!!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel problemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder.... de oplossing is nog sterker....resolutie omhoog zetten..![]()
KUT EA![]()
Of andere games spelen?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
KUT EA![]()
bf2 rocks, ook al heb ik tot nu toe nog NOOIT, maar dan ook nooit één week gehad zonder dat ik m opnieuw had moeten installeren of dat ie vastliep...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of andere games spelen?
Speel nu GodFather de game, erg vet
waar heb je die vandaan getrokken?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of andere games spelen?
Speel nu GodFather de game, erg vet
mijn p4p800 E-Deluxe 2,6 1 gig corsair XFX 6600GT was ook nog goed en speelt nogsteeds perfect..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef Suikermais het volgende:
Ik draai nog steeds lekker met mijn Asus P4C-800 DeLuxe , 3 Ghz ,1Gig Corsair , XFX 6800GS en ben niet van plan om te gaan updaten..
Ben de laatste tijd een echte TrackMania Hoer ........
staat ook op de ftp waar ik op zitquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan getrokken?
die lijkt me ook erg vet!!
Leave the boddy take the canoli
doe het zelf alquote:
je bedoelt jezelf zekerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Gunner het volgende:
Een paar BOF trainees was toch wel cannon fodder vanmidadg @ Wake Island
Ik sta vandaag de hele dag op de beurs dus zal ff loeren of het een beetje druk is in die ballenbarquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
@lies: vette filmpjes en piccies! ik heb al weer zin in de bhv rally. wie gaan er trouwens nu naar de ballenbar?
'Lies op verkenning"quote:Op maandag 20 maart 2006 08:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik sta vandaag de hele dag op de beurs dus zal ff loeren of het een beetje druk is in die ballenbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |