Ok top, denk dat ik die dan ga halen morgen.... Hoewel....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
top joystick...ik ben er erg over te spreken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sickert: Heik ben je bitch niet
![]()
Nehox: Heik ben je bitch niett
![]()
FJD: Heik ben je bitch niet
![]()
JP: [afbeelding]
Nah hij is best te doen, maar het mag beter.... of ik kijk gewoon niet goed, kan ook.... of net omdat Incolumis naar rechts vliegt, zie ik iets wat links ziet net niet op tijd enz enz....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
mwoa. heb ook een radeon 9800 pro, is ie zo slecht![]()
Die ligt bij mij te verotten, voor weinig mag je hem hebben....quote:Op zondag 19 maart 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even geheel niet over de huishoudbeurs, maar wel over bf2.
Na gisteren voor de 100ste achtereenvolgende keer te zijn neergestort met de vliegtuigjes toch maar besloten om een joystick aan te gaan schaffen, maar nu het volgende probleem. Er zijn er zo veel.
Logitech Force 3D Pro
[afbeelding]
Deze sprak me wel aan. Zijn er nog mensen die anderen echt aanraden, of deze afraden?
![]()
In BF2 heeft ie geen toegevoegde waarde tenzij je meer realistische input leuk vindt. De besturing van het vliegend materieel is niet echt realistisch te noemen (of zou het zo makkelijk zijn om een jet/chopper in de lucht te houden ?) en je gebruikt erg weinig knopjes voor de besturing (links, rechts, voor, achter, roll rechts, roll links, fire, alt fire, flare, bomb modus, switch view). Kortom, ik zou er niet zoveel geld in steken maar dat is mijn mening. Ik speel nog met een Sidewinder Pro van 5 jaar terug oid en dat werkt perfectquote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ok top, denk dat ik die dan ga halen morgen.... Hoewel....
[afbeelding]
Saitek X52 Flight Control System....
deze zag ik net... Ruim 2x zo duur, maar heeft die enige toegevoegde waarde, boven de logitech?![]()
Eeh .. even voor de mensen die een stuk van het verhaal hebben gemist:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
ik gok slechte ogen, dat of mijn wallhack helpt mequote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef JK het volgende:
Ja met Incolumis als piloot en ik als gunner gaan de puntjes ook altijd lekkerVaak genoeg zie ik ze niet en Incolumis wel
... slechte ogen, onoplettendheid of gewoon een Radeon 9800pro
Eeh? ben jij een man??quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
en dan wil je dat wij, als drie mannen met gezonde humor (lees:grof sarcasme) zijnde, ons tussen grote groepen in de overgang bevindende vrouwen gaan begeven ?
Ook een normale man met een relatie ?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Eeh? ben jij een man??
Een normale man moet toch denken: "grote groepen vrouwen?! LEUK!!!!!!!!!!"![]()
He, niet zo opvliegerig hequote:Op zondag 19 maart 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Ze zitten heus niet allemaal in de overgang hoor!!!!!
Ik wil alleen maar zeggen dat er ook hordes jonge dames rondlopenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook een normale man met een relatie ?Anders moet je het zeggen, schoppen we jou vriend ook even tussen die grote groep
[..]
He, niet zo opvliegerig he![]()
inkoppertje van de dag
Ja even geduld hebben. Op zich is het irritant dat je dan geen unlocks ter beschikking hebt, maar morgen is alles weer okquote:Op zondag 19 maart 2006 14:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
bah, bah, bah,, is m'n rank weer verdwenen. Bf2 al opnieuw opgestart, gereconnect, opnieuw ingelogged. Niks mocht helpen.. iemand anders nog suggesties?
Heb je eigenlijk alleen geen unlocks, of telt het helemaal niet mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja even geduld hebben. Op zich is het irritant dat je dan geen unlocks ter beschikking hebt, maar morgen is alles weer ok![]()
Volgens mij telt het wel mee, dus alleen geen unlocks... Maar ik weet het niet zeker, je kan het nu uitproberenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:22 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alleen geen unlocks, of telt het helemaal niet mee?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:23 schreef JumperJack het volgende:
en een ENORME ronde met incolumis in de heli in sharquistuk of 45 kills en toen was de ronde opeens afgelopen terwijl wij nog 230 tickets hadden!!!
![]()
quote:
Whehe, ja maakt niet uit ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 17:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik had al een post gepost over dat ik een fatale vergissing had gemaakt, zal het in die post ook nog wel ff veranderen
sry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankiequote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef socko het volgende:
Uhm hoe werkt dat dan met een joystick?
Loop je wel met toetsenbord en muis naar de heli maar pak je dan je joystick?
old-skool rocksquote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |