Hans zal HEUS niet nog een keer op die beurs verschijnen deze week hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Er is geen ballenbar en ze hebben Hans van Wilgenburg....
WTF!!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Er is geen ballenbar en ze hebben Hans van Wilgenburg....
Wanneer precies dan ??quote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..![]()
Vrijdag Diamond!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wanneer precies dan ??
Hoorde zonet de skihut en daat zongen ze over trampoline springen![]()
yups 14u station Dord..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik geloof 14 uur vanaf dordT ofzo!? Toch Jedi?
Jullie gaan toch niet echt hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yups 14u station Dord..
Deelnemerslijst:
-Sickert
-Ferdi
-Diamond
-Jedi
-Saaf
Lies is er dan al..
Zou dit niet hilarisch zijn..er zijn ook standjes met dildo`s en eetbare lingerie.. BIER EN TIETUH!![]()
Kloptquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou dit niet hilarisch zijn..er zijn ook standjes met dildo`s en eetbare lingerie.. BIER EN TIETUH!![]()
Sja .. dat komt ervan als je 1 vrouw in een clan zetquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef JumperJack het volgende:
kom op, een halve pagina over de huishoudbeurspff... niets tegen de huishoudbeurs, maarrr... achja, hier is toch alles ontopic
![]()
Hehe "speeltjes"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Klopt![]()
Bijvoorbeeld:
http://www.senzuals.nl
en http://www.dutchcandy.nl
mss dat het voor mij ook wat moeilijk ligt...later komt voor mij ook beter uit. 15:00?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Volgens mij wel alleen haal ik 14.00 niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |