abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36202623
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:

[..]

tering heey is dat vet Dacht dat je alleen een bureautje bij de kwantum ging halen...

45 fps is ook nog niet zo slecht eigenlijk...Wat zou daar achter hangen joh
Het kost wat, maar dan heb je ook wat: een enthousiaste gamer en tevens onderzoeker bij de universiteit van Virginia heeft het voor elkaar gekregen 24 LCD-schermen aan elkaar te koppelen zodat deze één groot scherm vormen. De constructie omhelst 12 Linux-servers waarop Andrew Sabri, zoals de onderzoeker heet, Quake 3 aan de gang heeft gekregen.

Eerder lukte het Sabri om Wargus, een Warcraft 2-kloon te spelen op eenzelfde constructie met 9 schermen. Op het moment is hij bezig met een nog groter project, waar hij echter nog geen informatie over wil vrijgeven.
pi_36202972
BF2 zal het volgende project niet zijn, aangezien BF2 op een standalone pc nouwelijks goed draait
pi_36203106
benik weer... Waar zijn jullie nou om te ownen? Elke keer als ik de BOF server bezoek dan zie je geen BOFFERS spelen dan alleen noobs en ander tuig. Speelde weer lekker en werd zelf flink geowned maar dat benik gewend
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_36203630
wij ownen op ons werk
pi_36203717
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er klaar voor voor vanavond, was ff knutselen maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
Hehe die zag ik ook laatst op een of andere weblog. Persoonlijk heb ik liever 1 klein schermpje, anders krijg je zo'n nekkramp
BF2: Diamond3d
pi_36203796
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hehe die zag ik ook laatst op een of andere weblog. Persoonlijk heb ik liever 1 klein schermpje, anders krijg je zo'n nekkramp
krijg je ook nog eens de reactie tijd van het draaien van je hoofd..

Tering moet je voorstellen met vet 3D geluid. Je weet niet wat je meemaakt en als er een jet overkomt pis je in je broek man..
pi_36203908
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveer
is idd de logica van het leger, maar ik weet niet wat jij vind, maar ik vind zilver mooier dan goud
pi_36203974
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:39 schreef JumperJack het volgende:

[..]

is idd de logica van het leger, maar ik weet niet wat jij vind, maar ik vind zilver mooier dan goud
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelier
pi_36204119
He zooitje ongeregeld

Vanavond even al m'n boomknuffelaar-frustraties wegknallen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 20 maart 2006 @ 16:53:48 #260
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36204144
Daar istie weer....Hoi Ferdi

Hoe hangt ie?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36204177
Zwaar aan de rechterkant Stomme boom-hippies met je maatschappelijk verantwoord ondernemen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36204293
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelier
zilver is al bijna even duur als goud, en die zilverprijs blijft maar stijgen, en die van goud gaat verre van zo snel... maar toch toffe reactie
pi_36204321
hmm lekkere ronde net op Sharqi, als amerikaan, 1 of andere gast de hele tijd vliegen en ik als gunner, schoot echt alles met de tv guided, zelfs helicopters, en dat lukt me normaal gesproken niet zo vaak.
pi_36204328
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Zwaar aan de rechterkant
Bij mij ook altijd
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Vanmiddag even op Sharqi gespeeld.... ik zag een ventje liggen op een dak en ging er op af in de hoop dat er geen claymore zou liggen aan het einde van de ladder. Kom ik boven zie ik 5 ventjes liggen en allemaal met de rug naar mij toe... Als je dan de PKM in je hand hebt voelt lekker
pi_36204489
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef diamondvoodoo het volgende:

Vanmiddag even op Sharqi gespeeld.... ik zag een ventje liggen op een dak en ging er op af in de hoop dat er geen claymore zou liggen aan het einde van de ladder. Kom ik boven zie ik 5 ventjes liggen en allemaal met de rug naar mij toe... Als je dan de PKM in je hand hebt voelt lekker
had dat dus nooit gedaan gewoon met de defribilator alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
pi_36204553
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:

[..]

had dat dus nooit gedaan gewoon met de defribilator alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
idd, en dan zo timen dat het elke keer gelijk met een schot van 1 van de snipers is, zodat de rest het niet hoort, dan own je pas
pi_36204782
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:58 schreef JumperJack het volgende:

[..]

zilver is al bijna even duur als goud, en die zilverprijs blijft maar stijgen, en die van goud gaat verre van zo snel... maar toch toffe reactie
Bijna net zo duur????????????
Toch een andere juwelier zoeken dan!
http://www.thebulliondesk(...)0b-9a6c-8b45602493b3
pi_36204967
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Bijna net zo duur????????????
Toch een andere juwelier zoeken dan!
http://www.thebulliondesk(...)0b-9a6c-8b45602493b3
wooh!!! dacht echt dat zilver enorm schaars werd... toch ff het verkeerde gekocht
pi_36205540
Hoeren!!
heb weer ff alles bij gelezen
wanneer gaan jullie eens werken luie donders!!
hele dag staan ploeteren op mn bed en een deksel voor op de bak van mn geadopteerde hamster

zo ff eten en dan mn bed inelkaar zetten en dan maar eens een chick hosselen om hem te testen

vanavond ff Godfather spelen en mischien nog wel ff bf2
Narf!
  maandag 20 maart 2006 @ 17:49:18 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36205787
Ik ga ook na het eten de GodFather spelen...missie lukte heel de tijd niet gister
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36205915
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:

[..]

Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5
pi_36206338
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5
zeker wel met een mes. iig meer dan met een pistol. (we hebben het niet over een pkm , want die roeit alles plat )
pi_36207194
Zoooooo Liesje is net thuis van de huishoudbeurs .. heb nu zere voeten en etalagebenen Maar ja! Het is wel leuk werk om te doen; mensen gratis dingen geven en aanspreken. Veel vrouwen inderdaad maar ik denk dat 70% jonge dames waren!! Misschien kwam dat omdat het maandag was ofzo maar ze kwamen met bussen tegelijk!
In de hallen waar je etenswaren kon proeven was het helemaal stampvol! Pfff ...

De ballenbar heb ik nergens gezien! Maar ik ben niet in alle hallen geweest... enne als je echt je buik vol wil krijgen met gratis happies moet je toch echt in 1 hal alle standjes langs .. dus tis maar de vraag of de gene die vrijdag misschien willen komen daar zin in hebben?!?!?!?!

ps. Ik had Hans van Wilgenburg nog in de stand
Altijd blijven lachen!!
pi_36207366
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef BattleLies het volgende:
Zoooooo Liesje is net thuis van de huishoudbeurs .. heb nu zere voeten en etalagebenen Maar ja! Het is wel leuk werk om te doen; mensen gratis dingen geven en aanspreken. Veel vrouwen inderdaad maar ik denk dat 70% jonge dames waren!! Misschien kwam dat omdat het maandag was ofzo maar ze kwamen met bussen tegelijk!
In de hallen waar je etenswaren kon proeven was het helemaal stampvol! Pfff ...

De ballenbar heb ik nergens gezien! Maar ik ben niet in alle hallen geweest... enne als je echt je buik vol wil krijgen met gratis happies moet je toch echt in 1 hal alle standjes langs .. dus tis maar de vraag of de gene die vrijdag misschien willen komen daar zin in hebben?!?!?!?!

ps. Ik had Hans van Wilgenburg nog in de stand
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..
pi_36207368
Ik heb nog es op ballenbar.nl gekeken maar dat is info van vorig jaar ...

Vrees dat ze er dit jaar dus helemaal niet staan

Maar er zijn wel zat andere gelegenheden waar je kunt drinken natuurlijk
Altijd blijven lachen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')