Het kost wat, maar dan heb je ook wat: een enthousiaste gamer en tevens onderzoeker bij de universiteit van Virginia heeft het voor elkaar gekregen 24 LCD-schermen aan elkaar te koppelen zodat deze één groot scherm vormen. De constructie omhelst 12 Linux-servers waarop Andrew Sabri, zoals de onderzoeker heet, Quake 3 aan de gang heeft gekregen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tering heey is dat vetDacht dat je alleen een bureautje bij de kwantum ging halen...
![]()
45 fps is ook nog niet zo slecht eigenlijk...Wat zou daar achter hangen joh
Hehe die zag ik ook laatst op een of andere weblog. Persoonlijk heb ik liever 1 klein schermpje, anders krijg je zo'n nekkrampquote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er klaar voor voor vanavond, was ff knutselen maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
krijg je ook nog eens de reactie tijd van het draaien van je hoofd..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe die zag ik ook laatst op een of andere weblog. Persoonlijk heb ik liever 1 klein schermpje, anders krijg je zo'n nekkramp![]()
is idd de logica van het leger, maar ik weet niet wat jij vind, maar ik vind zilver mooier dan goudquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveer
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelierquote:Op maandag 20 maart 2006 16:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
is idd de logica van het leger, maar ik weet niet wat jij vind, maar ik vind zilver mooier dan goud![]()
![]()
zilver is al bijna even duur als goud, en die zilverprijs blijft maar stijgen, en die van goud gaat verre van zo snel... maar toch toffe reactiequote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelier![]()
Bij mij ook altijdquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelier![]()
had dat dus nooit gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanmiddag even op Sharqi gespeeld.... ik zag een ventje liggen op een dak en ging er op af in de hoop dat er geen claymore zou liggen aan het einde van de ladder. Kom ik boven zie ik 5 ventjes liggen en allemaal met de rug naar mij toe... Als je dan de PKM in je hand hebt voelt lekker![]()
![]()
idd, en dan zo timen dat het elke keer gelijk met een schot van 1 van de snipers is, zodat de rest het niet hoort, dan own je pasquote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had dat dus nooit gedaangewoon met de defribilator
alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
![]()
Bijna net zo duur????????????quote:Op maandag 20 maart 2006 16:58 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zilver is al bijna even duur als goud, en die zilverprijs blijft maar stijgen, en die van goud gaat verre van zo snel... maar toch toffe reactie![]()
wooh!!! dacht echt dat zilver enorm schaars werd...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Bijna net zo duur????????????
Toch een andere juwelier zoeken dan!
http://www.thebulliondesk(...)0b-9a6c-8b45602493b3
Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had dat dus nooit gedaangewoon met de defribilator
alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
![]()
zeker wel met een mes. iig meer dan met een pistol. (we hebben het niet over een pkmquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef BattleLies het volgende:
Zoooooo Liesje is net thuis van de huishoudbeurs .. heb nu zere voeten en etalagebenenMaar ja! Het is wel leuk werk om te doen; mensen gratis dingen geven en aanspreken. Veel vrouwen inderdaad maar ik denk dat 70% jonge dames waren!! Misschien kwam dat omdat het maandag was ofzo maar ze kwamen met bussen tegelijk!
In de hallen waar je etenswaren kon proeven was het helemaal stampvol! Pfff ...
De ballenbar heb ik nergens gezien! Maar ik ben niet in alle hallen geweest... enne als je echt je buik vol wil krijgen met gratis happies moet je toch echt in 1 hal alle standjes langs .. dus tis maar de vraag of de gene die vrijdag misschien willen komen daar zin in hebben?!?!?!?!
ps. Ik had Hans van Wilgenburg nog in de stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |