Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had dat dus nooit gedaangewoon met de defribilator
alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
![]()
zeker wel met een mes. iig meer dan met een pistol. (we hebben het niet over een pkmquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef BattleLies het volgende:
Zoooooo Liesje is net thuis van de huishoudbeurs .. heb nu zere voeten en etalagebenenMaar ja! Het is wel leuk werk om te doen; mensen gratis dingen geven en aanspreken. Veel vrouwen inderdaad maar ik denk dat 70% jonge dames waren!! Misschien kwam dat omdat het maandag was ofzo maar ze kwamen met bussen tegelijk!
In de hallen waar je etenswaren kon proeven was het helemaal stampvol! Pfff ...
De ballenbar heb ik nergens gezien! Maar ik ben niet in alle hallen geweest... enne als je echt je buik vol wil krijgen met gratis happies moet je toch echt in 1 hal alle standjes langs .. dus tis maar de vraag of de gene die vrijdag misschien willen komen daar zin in hebben?!?!?!?!
ps. Ik had Hans van Wilgenburg nog in de stand
Hans zal HEUS niet nog een keer op die beurs verschijnen deze week hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Er is geen ballenbar en ze hebben Hans van Wilgenburg....
WTF!!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Er is geen ballenbar en ze hebben Hans van Wilgenburg....
Wanneer precies dan ??quote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..![]()
Vrijdag Diamond!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wanneer precies dan ??
Hoorde zonet de skihut en daat zongen ze over trampoline springen![]()
yups 14u station Dord..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik geloof 14 uur vanaf dordT ofzo!? Toch Jedi?
Jullie gaan toch niet echt hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yups 14u station Dord..
Deelnemerslijst:
-Sickert
-Ferdi
-Diamond
-Jedi
-Saaf
Lies is er dan al..
Zou dit niet hilarisch zijn..er zijn ook standjes met dildo`s en eetbare lingerie.. BIER EN TIETUH!![]()
Kloptquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou dit niet hilarisch zijn..er zijn ook standjes met dildo`s en eetbare lingerie.. BIER EN TIETUH!![]()
Sja .. dat komt ervan als je 1 vrouw in een clan zetquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef JumperJack het volgende:
kom op, een halve pagina over de huishoudbeurspff... niets tegen de huishoudbeurs, maarrr... achja, hier is toch alles ontopic
![]()
Hehe "speeltjes"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Klopt![]()
Bijvoorbeeld:
http://www.senzuals.nl
en http://www.dutchcandy.nl
mss dat het voor mij ook wat moeilijk ligt...later komt voor mij ook beter uit. 15:00?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Volgens mij wel alleen haal ik 14.00 niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |