Nee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
![]()
En nu antwoord op mijn vraag?
Hoort mijn user-name er dan ook bij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny, misschien wel een van de weinige users die onder zijn eigen naam reageert
Dat kunnen we natuurlijk niet controlerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Hoort mijn user-name er dan ook bij?![]()
Wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:26 schreef 14.gif het volgende:
Enkele veelgenoemden zijn:
Ikwilookwatzeggen
Wie zegt er dat Danny ook echt Danny heet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef DiNoW het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk niet controleren
Je kunt opvragen wie een bepaald domein geregistreerd heeft. En in het geval van www.fok.nl is dat Danny Roodbolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Danny ook echt Danny heet?![]()
Ah, is Extend je vorige username, 14.gif?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef Extend het volgende:
14.gif, is uiteraard briljant
Nee, ik zei toch dat ik mn vorige user niet meer gebruiktequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, is Extend je vorige username, 14.gif?
Goed topique om je kloon eens een aai over de bol te geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef 14.gif het volgende:
Mijn favoriet is overigens Seriewoordenaar![]()
Okee, nou, ik vind je username iig niet briljant. Eerder verwarrend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef 14.gif het volgende:
Nee, ik zei toch dat ik mn vorige user niet meer gebruikte![]()
brechtje en yvonne dan ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny, misschien wel een van de weinige users die onder zijn eigen naam reageert
brechtje niet.quote:
Ik wou dat ik seriewoordenaar had bedachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goed topique om je kloon eens een aai over de bol te geven.
Dank jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, nou, ik vind je username iig niet briljant. Eerder verwarrend.
Je overleeft het wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, is Extend je vorige username, 14.gif?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef Xlarge het volgende:
de sublieme gedachte om op een usernaam te komen die wel tot zeker 1200 vormen verbasterd kan worden is een hele opgave , ik ga dus voor Bupatih
Uit de opquote:
quote:Mensen die hun eigen naam geweldig vinden horen niet in dit topic thuis, die grappen kennen we allemaal al.
Ik zie 't, je bent zelf de laatste voyeur van zijn fotoboek.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Lees de OP![]()
@ Arcee, kleine hint mss, ik was vorige keer ook de TS![]()
Ja, ik was even geinteresseerd in mn useridquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zie 't, je bent zelf de laatste voyeur van zijn fotoboek.
Naam zegt me niks, trouwens.
Even maar? Ik ben altijd geïnteresseerd in m'n userid.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ik was even geinteresseerd in mn userid![]()
Ja, maar de mijne was niet zo boeiendquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Even maar? Ik ben altijd geïnteresseerd in m'n userid.
Eens.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne was niet zo boeiend![]()
Euh, Nawien op ze fooneeties?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nee, die vind ik niet mooi.quote:
Daar ging het niet om. Het ging erom dat Danny niet de enige is die onder zijn eigen naam reageert, daarnaast vind ik Nawien wel briljant (want daar ging het wel om), en ik weet zeker dat er vele met mij zijnquote:
ik reageer toch ook onder mijn echte naam? alleen niet op dit accountquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat Danny niet de enige is die onder zijn eigen naam reageert, daarnaast vind ik Nawien wel briljant (want daar ging het wel om), en ik weet zeker dat er vele met mij zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |