ff postaantal opkrikkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef MikeyMan het volgende:
Zeg, er zit zo'n edit knop op dit forum hoor...
Je vergeet de KM teller los te halen (moest laatst bij een 106 wel), gaat het gemakkelijkste aan de versnellingsbak, even rubber pieletje eruit trekkenen klaar.quote:
is niet nodig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je vergeet de KM teller los te halen (moest laatst bij een 106 wel), gaat het gemakkelijkste aan de versnellingsbak, even rubber pieletje eruit trekkenen klaar.
Het bewijs waarom je mensen MET verstand moet meenemen als je een auto koopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:24 schreef joyvke het volgende:
Hij is van 1994 en de APK ging nog tot oktober 2006. Mijn Nissan was van 1991.
Ze hebben gezegd dat als er wat mis was binnen een maand ofzo dat we gewoon terug konden komen, maar toen ik daar eenmaal stond kon die die lampjes niet fixen. Nou ok, dat kan. Nu 'ontploft' het waterreservoir en dan verwacht ik wel dat ze dat betalen, want ik ga er van uit dat het gewoon een goede auto is.
Mijn moeder had gebeld en die was zo boos dat ze de hoorn er op het laatst op had gegooid. die man zat allemaal dat mijn Nissan niet goed was en dat het een jankauto was etc. Er onder uit proberen te komen.
Maandag gaat mijn vader de slang vervangen en nog iets en dan gaan we kijken of die het gewoon goed doet. Vrijdag aanstaande moet die in ieder geval naar de garage voor de lampjes.
Dit is in ieder geval geen manier om behandeld te worden en we gaan ook de ombudsman of iets dergelijks inschakelen mochten ze niet meewerken. We gaan niet naast die 1800 euro ook nog eens voor honderden euro's uitgeven omdat dat bedrijf een slechte auto levert...
En ik ben degene die zich schuldig voelt, want de auto was uiteindelijk mijn keuze, maar ja dit kon ik ook niet van te voren voorspellen, helaas.
Een vraag: hoe zie je dat de koppakking heel is ?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:45 schreef joyvke het volgende:
Ik had iemand met verstand meegenomen. Mijn vader heeft er wel verstand van enzo hoor. Ik ben dus niet alleen gegaan. De auto zag er gewoon goed uit ook en de km stand was ook goed 118.000 dus dat viel ook wel mee. Er zit wel een nieuwe uitlaat onder. Dus ik denk dat er op zich wel onderhoud aan geweest is. Anders stop je er ook geen nieuwe uitlaat onder als het een k*t auto zou zijn.
En er zit geen temp meter op het dashboard, dus kon niet eens zien hoe warm die werd :/.
De koppakking is als het goed is gewoon heel. De rest ziet er in ieder geval niet beschadigt uit. In ieder geval lekt er alleen een beetje water dus het valt best mee denk ik.
En mocht er naast de slang en het waterreservoir nog meer kosten aan zitten dan gaat deze auto eruit en kopen we er 1 bij de garage. We gaan in ieder geval actie ondernemen, want dit is niet normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |