Hebben jullie nog tips voor Herald?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Herald het volgende:
We hebben sinds kort een nieuwe collega bij ons op de afdeling. Hij is van het type lang, blond, ligt goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat ik ben. Hij kan het ook nog eens erggg goed vinden met dat ene leukje meisje twee bureau's van mij vandaan.
Altijd klessebessen ze samen, lachen ze, gaan ze samen lunchen, terwijl ik hier al weken zit en wij enkel contact hebben als ze iets nodig heeft of moet weten. Kan die posterboy niet zijn eigen mokkel regelen ofzo. Nu word ik elke keer verdrietig als ik weer eens haar richting in staar en d'r zie glimlachen naar die nieuweling. Ik zag haar verdorie als eerste!![]()
Jat niet mijn teams leuterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
Maar Herald, probeer haar eens gewoon aan te spreken ipv te mailen!
Het was dan ook een kwaliteitstopic!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef Adidah het volgende:
Een Klaagbaak topic binnen een dag vol lullen (OMFG).
Dus daar gaat die overheidssubsidie voor het aannemen van verstandelijk gehandicapten naar toequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
En de modjes hebben een dagje uit van de stichting
Met uitzicht op een lekker wijf dan wel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, een troost. Die collega maakt vast razendsnel carriere terwijl de TS over 10 jaar nog steeds achter hetzelfde bureau zit.
ik denk dat je nog best optimistisch bent...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, een troost. Die collega maakt vast razendsnel carriere terwijl de TS over 10 jaar nog steeds achter hetzelfde bureau zit.
optimistisch, fantast.....geef het een naam....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik denk dat je nog best optimistisch bent...
Betaal ik daar belasting voor?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus daar gaat die overheidssubsidie voor het aannemen van verstandelijk gehandicapten naar toe.
Die neukt zich gewoon omhoog.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |