Hebben jullie nog tips voor Herald?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Herald het volgende:
We hebben sinds kort een nieuwe collega bij ons op de afdeling. Hij is van het type lang, blond, ligt goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat ik ben. Hij kan het ook nog eens erggg goed vinden met dat ene leukje meisje twee bureau's van mij vandaan.
Altijd klessebessen ze samen, lachen ze, gaan ze samen lunchen, terwijl ik hier al weken zit en wij enkel contact hebben als ze iets nodig heeft of moet weten. Kan die posterboy niet zijn eigen mokkel regelen ofzo. Nu word ik elke keer verdrietig als ik weer eens haar richting in staar en d'r zie glimlachen naar die nieuweling. Ik zag haar verdorie als eerste!![]()
Jat niet mijn teams leuterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
Maar Herald, probeer haar eens gewoon aan te spreken ipv te mailen!
Het was dan ook een kwaliteitstopic!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef Adidah het volgende:
Een Klaagbaak topic binnen een dag vol lullen (OMFG).
Dus daar gaat die overheidssubsidie voor het aannemen van verstandelijk gehandicapten naar toequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
En de modjes hebben een dagje uit van de stichting
Met uitzicht op een lekker wijf dan wel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, een troost. Die collega maakt vast razendsnel carriere terwijl de TS over 10 jaar nog steeds achter hetzelfde bureau zit.
ik denk dat je nog best optimistisch bent...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, een troost. Die collega maakt vast razendsnel carriere terwijl de TS over 10 jaar nog steeds achter hetzelfde bureau zit.
optimistisch, fantast.....geef het een naam....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik denk dat je nog best optimistisch bent...
Betaal ik daar belasting voor?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus daar gaat die overheidssubsidie voor het aannemen van verstandelijk gehandicapten naar toe.
Die neukt zich gewoon omhoog.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Voor een vraagteken behoort geen spatie!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef von_manstein het volgende:
Hey Herald leef je nog ?
Geen treinkoppen he want ik wil geen 90 min vertraging :p
Ooh ik dacht dat het Yvonne-gangbang-vrijdag was!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het was dan ook een kwaliteitstopic!
En de modjes hebben een dagje uit van de stichting
Dat is volgende week weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:59 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het Yvonne-gangbang-vrijdag was!
Nope, ik betaal (helaas) al gewoon belasting!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij..jij...in jouw geval denk ik jouw papa en jouw mama.
Nee, joh, hij is stickers plakken op de Intercity van 3 uur!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef von_manstein het volgende:
Hey Herald leef je nog ?
Ook niet voor de bus, want ik wil graag op tijd thuis zijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef von_manstein het volgende:
Hey Herald leef je nog ?
Jij bent meerderjarig ook?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nope, ik betaal (helaas) al gewoon belasting!
Een dag? Zeg, probeer 4 uur eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef Adidah het volgende:
Een Klaagbaak topic binnen een dag vol lullen (OMFG)![]()
.
Alweer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:00 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Nee, joh, hij is stickers plakken op de Intercity van 3 uur!
Volgende week een topic:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Een dag? Zeg, probeer 4 uur eens.
Tip voor Herald; wordt homo. Misschien wordt je dan versierd door zo een vlotte nicht.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgende week een topic:
"Die nieuwe collega van vorige week.. Zit nu achter mij aan"
En het topic:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgende week een topic:
En over twee weken een topic:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgende week een topic:
Ik kwam mijn collega tegen op de plee RUKKEND.. en ik keek ernaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
En het topic:
"Het is waar, stront is er makkelijker af te krijgen dan lippenstift!"
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef Maleficium het volgende:
[..]
En over twee weken een topic:
die slet probeert mijn vriendje in te pikken!
Ik krijg een deja vu!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kwam mijn collega tegen op de plee RUKKEND.. en ik keek ernaar
Geef het adres maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:06 schreef Misanthropist het volgende:
Stukje positief aanmoedigen:Go for it Herald
Dikke versiertruc is natuurlijk door even deze topics door te mailen...
hmm, de homo's die ik ken hebben altijd van die mooie geile vriendjes.. dus i don't think soquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Tip voor Herald; wordt homo. Misschien wordt je dan versierd door zo een vlotte nicht.
Verdedig je als een man!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mwahahaha. herald kruip eens uit die hoek, droog je tranen en verdedig je!
Kansloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Pak me dan als je kan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom op Herald veeg de grond met ons en je stront collega aan!
Herald is een echte Nederlander, en doet dat soort dingen niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Idee: Trek maandag je bommen bodywarmer aan en breng hem tot ontploffing bij je collega. Sterven voor de ware, das pas voor echte mannen!
Ik denk dat het uiteindelijke doel was zijn zelfvertrouwen op te krikken.. En het is gelukt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Viper_74 het volgende:
Harold heeft nog nooit ergens zoveel spijt van gehad dan een fok topic openen.
zelfs het mailen van die stoepbiatch over dat ie met d'ruit eten wil en daarna wil platspuiten, zelfs dat verbleekt bij z'n moedeloze prutsactie van dit topic
goed gedaan
En daarna de 72 maagden te mailen zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Idee: Trek maandag je bommen bodywarmer aan en breng hem tot ontploffing bij je collega. Sterven voor de ware, das pas voor echte mannen!
arme TSquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef Viper_74 het volgende:
Mailen met een wijf of ze weet of dat een leuk restaurant is terwijl je er nooit gesproken hebt en ze reageert met de woorden "HOE weet jij waar ik woon?!?"
komt aardig in de buurt van een zelfmoordactie if you ask me
Das waar!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijke doel was zijn zelfvertrouwen op te krikken.. En het is gelukt!
"Erger als dat kan het niet meer worden"
En daardoor afgewezen worden omdat ze liever op Mohammed a t/m z wachten...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En daarna de 72 maagden te mailen zeker?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En daardoor afgewezen worden omdat ze liever op Mohammed a t/m z wachten...
en zelfs die zelfmoordactie lukt dan weer niet bij sommige typesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef Viper_74 het volgende:
Mailen met een wijf of ze weet of dat een leuk restaurant is terwijl je er nooit gesproken hebt en ze reageert met de woorden "HOE weet jij waar ik woon?!?"
komt aardig in de buurt van een zelfmoordactie if you ask me
Oke dan jat hij de dildo van z'n moeder en knuppelt daar z'n collega mee neer. Als de stank al niet genoeg is om z'n collega te vloeren..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Herald is een echte Nederlander, en doet dat soort dingen niet!
Hij is toch zeker geen zelfmoordterrorist!
Te beginnen met Ali Chemicaliquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En daardoor afgewezen worden omdat ze liever op Mohammed a t/m z wachten...
Rrrrr... Ruikt toch lekker dat vochtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Oke dan jat hij de dildo van z'n moeder en knuppelt daar z'n collega mee neer. Als de stank al niet genoeg is om z'n collega te vloeren..
En dan de tip van een user: ga de volgende keer door je knietjes en neem zijn fallus in je bekkie, daar scoor je mee!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kwam mijn collega tegen op de plee RUKKEND.. en ik keek ernaar
Ja echt... Eerst een topic openen en dan maar +/- 1 op de 80 posts reageren!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
hij zit gewoon dit topic te negeren, vuile viespeuk!
Inderdaad! Negersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
hij zit gewoon dit topic te negeren, vuile viespeuk!
Nu niet meerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
I've got a hot colleague but she ignores me
WANNA FUCK?
Zal zijn baas leuk vinden dat hij alleen maar op fok hangt en naar zijn collega's in de gaten houdt.quote:
Mail zijn baas!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:28 schreef Nblue het volgende:
[..]
Zal zijn baas leuk vinden dat hij alleen maar op fok hangt en naar zijn collega's in de gaten houdt.
Iig niet bij een webdesign bedrijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien iets te vinden op zijn site: http://www.site-b.nl
Nopequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die sitequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tjah, volgende keer toch maar het meisje aanspreken ipv een topic te openenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef -Marc- het volgende:
Arme Herald wordt over het hele forum gestalked nu...
Daar hoef je alleen maar ontslag te nemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Tjah, volgende keer toch maar het meisje aanspreken ipv een topic te openen.
Wij zijn nog behulpzamer dan dat ik dacht!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Tjah, volgende keer toch maar het meisje aanspreken ipv een topic te openen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
zie je nu wel dat firefox kudt is?quote:En firefox laat niet het juiste lettertype zien...
zegt meer over Herrie, dan over firefoxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
[..]
zie je nu wel dat firefox kudt is?
Harold gebruikt ook Firefox, maar krijgt geen kut?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
[..]
zie je nu wel dat firefox kudt is?
Zonder die spelfout zit ie dan inderdaad geramtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:38 schreef WefDiNaini het volgende:
Ik snap niet dat herald niet gewoon naar dat meisje toegaat en vraagt : "Vindt jij mosterd ook zo lekker?"
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:38 schreef WefDiNaini het volgende:
Ik snap niet dat herald niet gewoon naar dat meisje toegaat en vraagt : "Vindt jij mosterd ook zo lekker?"
Heerlijk of niet soms?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef dr.dunno het volgende:
hahaha nog een deel 2 ook.
Sorry, vrijdagmiddag, zin in bier en bitterballen (inderdaad mét)!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder die spelfout zit ie dan inderdaad geramt![]()
Neeee, niet jij ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Sorry, vrijdagmiddag, zin in bier en bitterballen (inderdaad mét)!
Met of zonder Mosterd #2quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Sorry, vrijdagmiddag, zin in bier en bitterballen (inderdaad mét)!
Lekker toch zo'n popje? (Die van Herald of die van mosterd, jij mag kiezen!)quote:
1. Nah...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
Zullen we allemaal z'n pic als webicon nemen
gaan we hem dan over het forum stalken
Dat vragen wij ons ook al een tijdje af!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Devlinsect het volgende:
Heeft je collega die aandachtshoer al geneukt?
hij laat nu net zoveel van zich horen als naar die meid toequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
Herald reageert nite meer omfg
wat slecht van uhm
waarschijnlijk genieten ze nog iets te veel van de jaloerse blikken van harold.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Devlinsect het volgende:
Heeft je collega die aandachtshoer al geneukt?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Valt die ook onder digitaal pesten en komt de digipolitie nu bij ons voor de deur?
En die werken samen met Donner van Justitie!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Werken samen met de offline detectives
Die kan toch niet rappenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En die werken samen met Donner van Justitie!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef GSi het volgende:
Ik had ook verdriet toen mijn collega tegenover mij (met die dikke tieten) een andere plek aanvroeg omdat ik er steeds naar zat te kijken. Ik liet ook altijd expres mijn pen vallen zodat ik tussen haar benen kon kijken.![]()
Nee joh, die komt wel weer terug!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef Viper_74 het volgende:
hij heeft niets meer gepost sinds onze 'trui' actie
zucht, nieuw slachtoffer zoeken
Harold !!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef GSi het volgende:
Ik had ook verdriet toen mijn collega tegenover mij (met die dikke tieten) een andere plek aanvroeg omdat ik er steeds naar zat te kijken. Ik liet ook altijd expres mijn pen vallen zodat ik tussen haar benen kon kijken.![]()
quote:
Misschien heeft het chickie dit topic gelezen, naar hem toegestapt en staan ze te krikken op het toilet!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We hebben hem immers zo goed geholpen.. Laten we hem een beetje een moedigen!
HERALDHERALD
HERALD!!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien heeft het chickie dit topic gelezen, naar hem toegestapt en staan ze te krikken op het toilet!!!
met posterboyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien heeft het chickie dit topic gelezen, naar hem toegestapt en staan ze te krikken op het toilet!!!
Het enige wat er bij Herald uit komt is (let op c0nd0r!) MOSTERDZAAD!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Het enige wat er bij Herald uit komt is (let op c0nd0r!) MOSTERDZAAD!![]()
Ik ben wel een kloon, maar niet van Harofl.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Harold !!!
heb je een nieuwe kloon jonk
your sick, there's something wrong with you
Hoezo let op c0nd0r?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Het enige wat er bij Herald uit komt is (let op c0nd0r!) MOSTERDZAAD!![]()
Ja maar ik kreeg het er een beetje heet vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
NEEHEEJ!!! KRIKKEN
*SOP SOP SOP* dus!
Mits ze een beetje nat wordt van m!
Rot op Maikuuulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:54 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloon, maar niet van Harofl.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef -Marc- het volgende:
Nou mensen, mijn stage is afgelopen ga nu even echt werken!
Zie jullie allen maandag weer! (Mits ik niet gebanned ben)
Vergeet geen deel 3/4/5/6 etc te openen!
met of zonder rooie kopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Adidah het volgende:
Ik zou zweren dat ik Herald net langs het spoor zag lopen.
"Alles wat ik wil lijk zo ver weg, zo ver weg van mij.."quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:02 schreef Appellenflappen het volgende:
Bij mij is het niet 2 bureau's maar een kamer verder.
ik heb geen muurbloempjes op kantoor die ik in het weekend kan nuekenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef RM-rf het volgende:
-knip-
Pas je even op dat je ze niet in het oog swaffelt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
ben ff koffie halen
onderweg nog wijven nueken die ik tegenkom uiteraard
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik werk alleen met mannen,
Maar daar word ik inderdaad wel geil van.
Held!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
en ik rook niet.
Aaargh to much information, cant handle it aarg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry....
He maar ik stap wel gewoon op ze af!
Erop af jongens!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
muziek uit discotheek, oude nummer met beat eronder
hij is weer gevonden
Thanksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
muziek uit discotheek, oude nummer met beat eronder
hij is weer gevonden
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Erop af jongens!
Hooivorken en fakkels klaar?
Het topic was zo leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef Maikuuul het volgende:
Nee we zingen het volgende: De bis gepwnd, de bis gepwnd, de bis gepwnd wie unne n00b !
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef Appellenflappen het volgende:
We missen Herald. We willen nieuwe input!!
Jaaa maar hij wil haar graag doen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zonder Herald krijgen we emhaar ook wel vol...
Meer = voller ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
JA maar wij zijn met meer.
Jij bent echt zo'n type die te schijterig is om naar dat meisje toe te stappen en te zeggen dat je haar leuk vindtquote:
Wat heeft Marc nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die te schijterig is om naar dat meisje toe te stappen en te zeggen dat je haar leuk vindt![]()
Bedankt,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die te schijterig is om naar dat meisje toe te stappen en te zeggen dat je haar leuk vindt![]()
Dan ben ik al naar huisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
straks deel 3!
en jij bent zo'n type dat hoopt dat Nina Williams echt isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Staat thuis niet ook zo'n ehh... computergeval?quote:
geef je nummer, houdt ik je mobiel op de hoogtequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geef je nummer, houdt ik je mobiel op de hoogte
Zo'n doosje die van die gekke kleurtjes op zo'n raam maakt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Staat thuis niet ook zo'n ehh... computergeval?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef Appellenflappen het volgende:
Ben ik dan de enige die Herald nog echt probeert te helpen?
Ach Marc... dat is volgens bronnen echt zo'n type die te schijterig is om naar dat meisje toe te stappen en te zeggen dat je haar leuk vindtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo'n doosje die van die gekke kleurtjes op zo'n raam maakt?Maar andere verplichtingen enzo
En ik mis -Marc-
Serieus?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ach Marc... dat is volgens bronnen echt zo'n type die te schijterig is om naar dat meisje toe te stappen en te zeggen dat je haar leuk vindt
![]()
ik heb een nokia model steengroeve, geen MSNquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
MSN ook goed dan kom ik wel mobiel online
Zoveel posts heb ik er vandaag ongeveer bij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef Appellenflappen het volgende:
Arme Herald, 500+ posts en slecht 3/4 tips.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus?
Dat heb je toch niet van zo'n type die denkt dat Nina Williams echt bestaat?
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef Appellenflappen het volgende:
Arme Herald, 500+ posts en slecht 3/4 tips.
Ja maar jij achter.. Omgebouwde rekenmachine ik op uit de kluiten gewassen telegraaf machine!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb een nokia model steengroeve, geen MSN
Angelina Jolie pwns them allquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
![]()
maar dies wel lekkerder dan lara croft![]()
Haar pixels staan veel beter in verhoudingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
![]()
maar dies wel lekkerder dan lara croft![]()
straks in de sportschool; geen MSNquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar jij achter.. Omgebouwde rekenmachine ik op uit de kluiten gewassen telegraaf machine!
Jij gaat neukenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:
en ja daar lopen lekkere wijven, en ja als er niet zo'n steroïdenbak achteraan huppelt praat ik met ze ja.
alleen als ik rustig aan doe, met overtrokken spieren wordt er weinig geneuktquote:
Ik zie het als een overwinning voor degene die haar heeft weten te veroveren en een groot verlies voor mij. Maar dat weerhoud mij er niet van stelselmatig naar haar tieten te blijven kijken of wanneer de situatie het toelaat tussen haar benen of naar haar kont.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef RM-rf het volgende:
Kennelijk heeft de TS een gevoelige snaar geraakt bij tientallen Fok!kers die ook eigenlijk de mannelijke muurbloempjes op hun werk zijn en verliefd zijn op het meisje twee bureau's verder .....
Tja, dat is nu eenmaal een natuurwet, de 'vlotte jongens' komen binnen en pikken alles weg, de mooie lieve meisjes, voor je het weet zijn ze ook reuzepopulair, maken promotie ... om na een jaartje opeens een bod te krijgen van een ander bedrijf waar ze dan dubbel zoveel salaris krijgen ....
Het ergste is natuurlijk wel dat het meisje twee bureau's verder een 'lief' meisje is.... geen 'blonde stoot' die iedere vent om haar vingers wikkelt (daarover kan je dan niet jaloers zijn) ...
maar een meisje dat nét knap genoeg is om voor de muurbloempjes hoop te ontwikkelen dat ze haar één dag ook werkelijk durven aanspreken ...
Helaas zal als de posterboy weg is ook het lieve meisje twee bureau's verder 'niet meer hetzelfde zijn' ...
Het muurbloempje zal haar opeens anders gaan zien, niet meer als 'lief meisje' maar als 'afgelebbert blaadje' ...
Ach ja, het leven is oneerlijk.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik zie het als een overwinning voor degene die haar heeft weten te veroveren en een groot verlies voor mij. Maar dat weerhoud mij er niet van stelselmatig naar haar tieten te blijven kijken of wanneer de situatie het toelaat tussen haar benen of naar haar kont.
Het komt veelvuldig voor dat ik koffie moet halen en soms doe ik wat van mijzelf in haar bakje koffie, op die manier verzeker ik mij ervan dat ik toch een beetje via haar keel naar binnendring en dat ze toch iets doorslikt wat van mij afkomstig is. Ik was er laatst bijna bij, ze vond de koffie wat stroperig aanvoelen.
![]()
wat een kut log, maak es leesbaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef Viper_74 het volgende:
17-3-2006 22:42:32 ViperŪ - If everything seems under control, you're not going fast enough Herald (hoi) hoest op je werk dan
17-3-2006 22:43:15 Herald ViperŪ - If everything seems under control, you're not going fast enough hoezo hoest ik?
17-3-2006 22:43:37 ViperŪ - If everything seems under control, you're not going fast enough Herald Hoe is het op je werk
17-3-2006 22:43:40 ViperŪ - If everything seems under control, you're not going fast enough Herald omfg
17-3-2006 22:43:44 ViperŪ - If everything seems under control, you're not going fast enough Herald what are you, retarded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |