quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ik dacht daarnet in de pauze, laat ik lekker een kroketbroodje (dus geen broodje kroket), zat er vieze mosterd tussenbah wat is dat smerig.
degene die mosterd heeft uitgevonden moet hard gestraft worden!
Belofte maakt schuld!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
De laatste die post moet ook een deel 2 openen!
Echt heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef renz0r het volgende:
FIPO
Mosterd is heeeeerlijk, heilige sausje![]()
Yep, maar dan met kroket ipv frikadel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef JackHerrer het volgende:
Is een kroketbroodje een soort van frikandellebroodje ofzo?
Vergeet tieten met mosterd niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Mosterd![]()
Broodje oude kaas met mosterd
Broodje kroket met mosterd
Bitterballen met mosterd
Salami met mosterd
Doe maar maar knoflooksaus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
In hele kleine hoeveelheden nog best te eten.
Maar doe mij maar chilisaus.![]()
Yep! Drie zakskes!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe zit het nou met dat broodje unox...heeft dat nou mosterdsaus erbij ?
Goedkope Lidl mosterd wel ja, maar ECHTE mosterd niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
mosterd is vies.
Heerlijk, maar ik durf het nooit te eten als mijn vriendin erbij isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Doe maar maar knoflooksaus.![]()
ECHTE mosterd is ook viesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Goedkope Lidl mosterd wel ja, maar ECHTE mosterd niet!
Open een topic met als titel: Salsagirl gaan we nog trouwen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we met z'n alle roepen?
Jan klaasen SALSAAAA?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |