abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:23:37 #26
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_439751
Ok ik lust dus geen bier, dus zo vaak drink ik het niet, ik drink wel vaak wijn, maar na 4 wijn ben ik al aardig aangeschoten, dus dan weet ik dan ik als ik nog iets moet doen, ik moet ophouden. En ik drink nooit thuis als ik in mijn eentje ben, hoogstens met anderen. ik ben dus een gezelligheidsdrinker. Ik denk dat ik ongeveer 15 glazen alcohol per week drink, en dat is dan veel. Soms drink ik ook een hele week niks. (als ik tentamens heb bijvoorbeeld) DIGGER drinkt er dan nog 25, ik dus echt niet, dan kan ik niet meer normaal functioneren. Als is een glas wijn meer dronkenmakend dan een flesje bier. Als ik bijvoorbeeld afgelopen week bekijk: vorige week donderdag 3 wijn, (even wezen borrelen), vrijdag naar het cafe (4 wijn) en nog daarna op studentenvereniging 2 wijn, zaterdag gewerkt dus niks gedronken, zondag geen alcohol, maandag 3 wijn en 1 glaasje martini, dinsdag ook niks, woensdag moest ik dienstlopen (werken) op studentenvereniging, dus heb ik de hele avond op water, cola en 3 wijn gestaan. oke ff optellen, 3 + 4 + 2 + 1 + 3 = 16 glazen. En dit is een redelijk gemiddelde week, al heb ik ietsje meer gedronken dan normaal. Een tijdje geleden dronk ik elke dag wel wat, bij het eten drink ik vaak geen wijn meer of maar 1 glaasje in plaats van 3 ofzo. Dat tikt toch al snel aan. Dus ik heb mijn leven toch wel iets gebeterd...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:25:59 #27
3778 popje
pi_439757
Oh ja, dat wasik nog vergeten te vermelden als ik veel werk in de horeca drink ik veel meer, omdat je dan sneller na je werk een glaasje drinkt met je collega's.
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:26:34 #28
3778 popje
pi_439760
ja en nu heb ik veel constitutieborrels, dus nu drink ik inderdaad meer, dus ben ik soms savonds zat in de chat.
pi_440615
quote:
Op 03 november 2000 10:28 schreef Littlerat het volgende:
>>Ik lust amper vruchtensappen of frisdrank en om nu constant thee of melk te drinken vind ik niet wat.<<

>>maar 4, 5 glazen drinken is eigenlijk niks anders als niet drinken<<

Ja hoor Digger, slaap lekker verder zou ik zeggen (en ga koffiedrinken ofzo).

Nou ik drink dus veel thee en melk, maar niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.

En dat 2e: dat is wetenschappelijk bewezen. 2 a 3 glazen alcohol per dag (beste is rode wijn, maar het geldt ook in het algemeen) is gezond, gezonder als niet drinken. Bij die 2 a 3 glazen ligt het omslagpunt, meer drinken wordt weer ongezonder. Maar 4 a 5 glazen drinken is dus feitelijk net zo relatief gezond/ongezond als niet drinken.

En koffie vind ik ronduit smerig.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_450645
Ja ach wat drink ik per week ??? nooit over nagedacht
meestal een flesje of 6 tot 8 doordeweeks.

In het weekend gewoon tot ik niet meer kan en dan val ik in slaap in de kroeg ofzow

en daarna lust ik er wel weer een paar

maar hoeveel nou precies geen idee is dat belangrijk dan ??? als het doordeweeks gezellig is kan het ook wel voorkomen dat ik gewoon samen met een vriend een kist per persoon leeg kets maar heb geen vast patroon.

en Koffie ja lekker thermoskannen per dag zuip ik van dat heerlijke spul alleen 's avonds niet want dan slaap ik slecht en in het weekend drink ik ook altijd bier omdat het makkelijker is om een fles bier te pakken met een kater en nog trillend van de drank van de dag er voor dan om koffie te zetten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')