quote:Nou ik drink dus veel thee en melk, maar niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Op 03 november 2000 10:28 schreef Littlerat het volgende:
>>Ik lust amper vruchtensappen of frisdrank en om nu constant thee of melk te drinken vind ik niet wat.<<>>maar 4, 5 glazen drinken is eigenlijk niks anders als niet drinken<<
Ja hoor Digger, slaap lekker verder zou ik zeggen (en ga koffiedrinken ofzo).
En dat 2e: dat is wetenschappelijk bewezen. 2 a 3 glazen alcohol per dag (beste is rode wijn, maar het geldt ook in het algemeen) is gezond, gezonder als niet drinken. Bij die 2 a 3 glazen ligt het omslagpunt, meer drinken wordt weer ongezonder. Maar 4 a 5 glazen drinken is dus feitelijk net zo relatief gezond/ongezond als niet drinken.
En koffie vind ik ronduit smerig.
In het weekend gewoon tot ik niet meer kan en dan val ik in slaap in de kroeg ofzow ![]()
en daarna lust ik er wel weer een paar ![]()
maar hoeveel nou precies geen idee is dat belangrijk dan ??? als het doordeweeks gezellig is kan het ook wel voorkomen dat ik gewoon samen met een vriend een kist per persoon leeg kets maar heb geen vast patroon.
en Koffie ja lekker thermoskannen per dag zuip ik van dat heerlijke spul alleen 's avonds niet want dan slaap ik slecht en in het weekend drink ik ook altijd bier omdat het makkelijker is om een fles bier te pakken met een kater en nog trillend van de drank van de dag er voor dan om koffie te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |