Onlangs hoorde ik van één van mijn werknemers dat hij een nieuwe telefoon had en dus zijn oude weg wilde doen. Nu heeft mijn vrouw nog een telefoon nodig dus de oude telefoon van die gast had ik overgekocht en aan mijn vrouw gegeven. Zat ik gisteren dus lekker even te fokken, komt m'n vrouw opeens naar boven en zegt: 'T3rr0r, van wie zijn deze SMS'jes?'
Dus ik kijk, staan er toch een aantal ranzige SMS'jes in! Ik zal niet in details treden maar het zijn in ieder geval SMS'jes van die werknemer naar zijn 'liefdesslaaf' (ik weet niet of hiermee een vrouw of man wordt bedoeld). En een aantal onderwerpen zijn het anaal inbrengen van een 'tarzan' bij zowel die werknemer als die 'liefdesslaaf' van hem. Verder gaat het over gangbangen, parenruil, honden en pindakaas (:r), vreemde praktijken op boederijen (ook met dieren), SM en verder de meest ranzige seksuele fantasieën die ik ooit onder ogen heb gekregen.
Ik heb die werknemer maar gezegd dat als hij in het vervolg nog dingen doorverkoopt hij beter dingen die over zijn privéleven gaan kan wissen/verwijderen. Eerst vond ik het nog wel een aardige jongen maar nu ben ik toch liever niet meer op één kamer met hem.