Wat zit er verder nog in de pc's? En is het met monitor? en niet onbelangrijk, wat is de prijs?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef R-Tech het volgende:
Ik heb nog wel een aantal PII 350's staan... een PII533 en een PIII800 ook nog eigenlijk..
Damn.. ik heb veel pc's![]()
Ik heb in je topic gereageerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:00 schreef Kakakoka het volgende:
[TK] Fujitsu Siemens Myrica PC (P3-500MHz)
Mail me maar even als je interesse hebt.
Ik zoek eigenlijk een complete, dus met kastquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef Hamergek het volgende:
Ik heb hier nog een Celeron 533, 192MB ram, aopen moederbord met onboard geluid. Daarbij nog wel een leuke videokaart (voodoo banshee of TNT2) netwerkkaartje.
moet je zelf alleen zorgen voor een kast met voeding.
als je interesse hebt moet je maar even roepen of je dit boeiend vind.
Opzich een leuk dingetje, maar ik ben momenteel in Friesland (en daar blijf ik ook nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:58 schreef Ricepuppet het volgende:
[TK] Packard Bell I-Connect (Complete PC)
Opsturen kan, maar de kosten zijn voor de koper. Liggen zo rond de 15 euro volgens mij omdat het om een 20 + kilo verzending gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef X_X het volgende:
[..]
Opzich een leuk dingetje, maar ik ben momenteel in Friesland (en daar blijf ik ook nog wel een tijdje) dus Capelle is een beetje ver
De richtprijs is trouwens een eurootje of ¤ 50,-
Ja ok, maar ik heb hier op Fok genoeg horror verhalen gehoord over PC's en opsturen.. ik denk er even over na..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Opsturen kan, maar de kosten zijn voor de koper. Liggen zo rond de 15 euro volgens mij omdat het om een 20 + kilo verzending gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |