ge·staag (bn.)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mooi woord 'gestaag' !
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef Thrilled het volgende:
Ik ben weer een uurtje in de buitenwereld geweest en daarom gelijk weer een klacht...
Rijd ik op mijn fiets van de ene plaats naar mijn bestemming, kom ik uit een tunneltje en komt er een groep fietsers (plus minus 20 fietsers van de leeftijd 10 - 12 jaar) allemaal druk pratend met elkaar op mij af...
dus de eerste 2 zien mijn aankomen en gaan gestaag opzij (aangezien zij het hele fietspad in beslag namen..) de volgende fietser schampte ik.. volgende 4 fietsers druk lachend gingen snel op zij maar ik moest uitwijken naar het grasveld.. toen stuk of 10 fietsers probleemloos voorbij en toen de laatste groep waarbij ik weer het grasveld op moest en alsnog zijn jas raakte...
Als het niet te veel moeite is wil ik ook gebruik maken van het fietspad![]()
Koest af!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ge·staag (bn.)
1 voortdurend en in gelijk blijvend tempo => staag
wat is het probleem
Oh ok, ik ben niet gewend aan complimentjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Koest af!!![]()
Ik vind het gewoon een mooi woord dat is alles!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
jezus zeg, word een vent en schop eens een keer zo'n paupertje van zijn fiets af.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je hebt je van de weg af laten rijden door kinderen van 10-12 jaar?![]()
ze gingen wel opzij, maar niet genoegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef Salsagirl het volgende:
En je maakt niet eens indruk.. zodat ze opzij gaan voor je..
Zegt genoeg lijkt me...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef Thrilled het volgende:
Ik ben weer een uurtje in de buitenwereld geweest en daarom gelijk weer een klacht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |