Wattûh?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En DAAR zijn nou de FAQs voor uitgevonden
Heb ik al gedaan man bij me mamaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:02 schreef Adidah het volgende:
Ga huilen dan.
zelfkennis is okquote:
Kom op mijn site een of ander nutteloos kutformuliertje invullen. Men, dat is niet eens verkapte spam.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:03 schreef RouterZ het volgende:
is inderdaad waar .. had het ook gezien .. mijn reactie kon alleen net niet meer geplaatst worden.
Meteen gezeur over spam .. het was simpelweg gewoon een vraag, geen bericht van kom naar me sit dit dat blabla dat is pas spam.
Met een kloon jezelf gelijk geven is zoooooooo 2005quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:03 schreef RouterZ het volgende:
is inderdaad waar .. had het ook gezien .. mijn reactie kon alleen net niet meer geplaatst worden.
Meteen gezeur over spam .. het was simpelweg gewoon een vraag, geen bericht van kom naar me sit dit dat blabla dat is pas spam.
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moet je eens opletten wat er met dit topic gaat gebeuren TS!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met een kloon jezelf gelijk geven is zoooooooo 2005
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef RouterZ het volgende:
Mjah, wat ik dus wou typen toen iedereen daar begon te janken in die post over spam spam dit dat blabla dat het best wel nuttig kan wezen voor FOK!kers met wel een leven..
Heeft het met sleutels te maken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen?
Ah TS heeft snel onder een kloon ingelogd om zichzelf bij te staan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:03 schreef RouterZ het volgende:
Toe maar dan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Mag ik het zeggen?
Fok!kers hebben geen leven. Dat mag niet, want dan mag je hier niet meedoen. En mensen die een leven hebben hebben zo'n suffe site niet nodig om een formuliertje te downloaden. Die maken dat zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef RouterZ het volgende:
Mjah, wat ik dus wou typen toen iedereen daar begon te janken in die post over spam spam dit dat blabla dat het best wel nuttig kan wezen voor FOK!kers met wel een leven..
Dan sta je 2 keer zo sterk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ah TS heeft snel onder een kloon ingelogd om zichzelf bij te staan?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:07 schreef RouterZ het volgende:
Mwah,, er zal vast wel iemand anders dan behalve ik hier wat doen op koninginnedag geval, of is het nou echt zo gevuld met .... ?
Die bestaan niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef RouterZ het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef RouterZ het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef RouterZ het volgende:
Ik heb hier maar 1 login op het forum, ook sinds kort pas overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |