Ja, maar jij bent introvert, lelijk, waarschijnlijk toch homo en je heb de sociale vaardigheden van een makaakquote:
Wat is een makaak?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:05 schreef Candera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent introvert, lelijk, waarschijnlijk toch homo en je heb de sociale vaardigheden van een makaak![]()
Of een loverboyquote:
Voor een Euro?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of een loverboyals je dan even goed met hem aanpapt mag je er binnenkort misschien ook wel even overheen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Maleficium het volgende:
Jouw beste kans is dat hij daadwerkelijk iets met haar krijgt......vliegt hij er waarschijnlijk uit en heb je haar - tijdens kantooruren dan- voor jezelf....
's avonds woont hij haar dan wel uit, maar ja.....
Inderdaad, dat is ook waar ik meteen aan dacht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef SlideAway het volgende:
Op de een of andere manier moet ik nu denken aan Theo Maassen.
"Ik zag haar voor het eerst op de kermis in Boekel"
Hahahaha, wat herkenbaar!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Herald het volgende:
We hebben sinds kort een nieuwe collega bij ons op de afdeling. Hij is van het type lang, blond, ligt goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat ik ben. Hij kan het ook nog eens erggg goed vinden met dat ene leukje meisje twee bureau's van mij vandaan.
Altijd klessebessen ze samen, lachen ze, gaan ze samen lunchen, terwijl ik hier al weken zit en wij enkel contact hebben als ze iets nodig heeft of moet weten. Kan die posterboy niet zijn eigen mokkel regelen ofzo. Nu word ik elke keer verdrietig als ik weer eens haar richting in staar en d'r zie glimlachen naar die nieuweling. Ik zag haar verdorie als eerste!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |