Ja, maar jij bent introvert, lelijk, waarschijnlijk toch homo en je heb de sociale vaardigheden van een makaakquote:
Wat is een makaak?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:05 schreef Candera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent introvert, lelijk, waarschijnlijk toch homo en je heb de sociale vaardigheden van een makaak![]()
Of een loverboyquote:
Voor een Euro?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of een loverboyals je dan even goed met hem aanpapt mag je er binnenkort misschien ook wel even overheen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Maleficium het volgende:
Jouw beste kans is dat hij daadwerkelijk iets met haar krijgt......vliegt hij er waarschijnlijk uit en heb je haar - tijdens kantooruren dan- voor jezelf....
's avonds woont hij haar dan wel uit, maar ja.....
Inderdaad, dat is ook waar ik meteen aan dacht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef SlideAway het volgende:
Op de een of andere manier moet ik nu denken aan Theo Maassen.
"Ik zag haar voor het eerst op de kermis in Boekel"
Hahahaha, wat herkenbaar!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Herald het volgende:
We hebben sinds kort een nieuwe collega bij ons op de afdeling. Hij is van het type lang, blond, ligt goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat ik ben. Hij kan het ook nog eens erggg goed vinden met dat ene leukje meisje twee bureau's van mij vandaan.
Altijd klessebessen ze samen, lachen ze, gaan ze samen lunchen, terwijl ik hier al weken zit en wij enkel contact hebben als ze iets nodig heeft of moet weten. Kan die posterboy niet zijn eigen mokkel regelen ofzo. Nu word ik elke keer verdrietig als ik weer eens haar richting in staar en d'r zie glimlachen naar die nieuweling. Ik zag haar verdorie als eerste!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef -Marc- het volgende:
Wat is een makaak?
Zeker puur toeval dat jij geen fotoboek hebtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Hahahaha, wat herkenbaar!
Ik ben hier als staigiare gekomen en heb ook de mooiste dame'tjes ingepikt.
Hoo maar, dat de mannelijke collega's nu met me (willen) praten, ze negeren me totaal en dan kijk ik ze zo aan >>![]()
![]()
Lekker lunchen met hen, terwijl die mannen al 3 jaar met die vrouwtjes werken, maar niet verder gekomen zijn dan "hoi" / "doei"
![]()
leg je opblaaspop dan ook niet 'open en bloot' op je bureauquote:Nieuwe collega pikt meteen mijn meisje in!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:19 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
leg je opblaaspop dan ook niet 'open en bloot' op je bureau
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Jij zag haar als eerste, hij deed er als eerste wat aan.
Vergeet daarbij niet twee maal lichtjes te knijpen en maak bijpassend geluid *honk honk*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
Gewoon bij d'r tieten pakken.
Niet doen nadat je net die frikadel uit de kantine naar binnen hebt gewerkt met je vette klauwen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vergeet daarbij niet twee maal lichtjes te knijpen en maak bijpassend geluid *honk honk*
Succes gegerandeerd!
jij werkt zeker in een josti-huis of met blinde vrouwelijke collega'squote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Hahahaha, wat herkenbaar!
Ik ben hier als staigiare gekomen en heb ook de mooiste dame'tjes ingepikt.
Hoo maar, dat de mannelijke collega's nu met me (willen) praten, ze negeren me totaal en dan kijk ik ze zo aan >>![]()
![]()
Lekker lunchen met hen, terwijl die mannen al 3 jaar met die vrouwtjes werken, maar niet verder gekomen zijn dan "hoi" / "doei"
![]()
Wat inderdaad aan toont dat hij een sociaal geisoleerde nerd is.quote:
hear hear.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:29 schreef Hallahan het volgende:
Als je nou een echte kerel was liep je hier niet te miauwen maar had je:
a. dat wijf al uitgewoond
b. die blonde adonis zijn rotkop al verbouwd
oei, ik moest daadwerkelijk lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vergeet daarbij niet twee maal lichtjes te knijpen en maak bijpassend geluid *honk honk*
Succes gegerandeerd!
Bestel ook andere cursussen van c0nd0r en ThE_ED, bel binnen 20 min. en ontvang hoe te fisten na een vuurwerk ongeval GRATIS!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:29 schreef Hallahan het volgende:
Als je nou een echte kerel was liep je hier niet te miauwen maar had je:
a. dat wijf al uitgewoond
b. die blonde adonis zijn rotkop al verbouwd
Waarom moet je mij nu als voorbeeld nemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:40 schreef MarMar het volgende:
godskolere, gelukkig hebben meisjes er zelf nog een beetje inspraak in
je zou maar sochtends wakker worden en tegen een bepukkelde en besproette en overig te witte rug aankijken met kwabben er nog bij bovendien.. alleen omdat hij je toevallig als eerste zag
nee jij bent inderdaad de snuggerste.quote:
Hoi..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef Salsagirl het volgende:
Brutalen hebben de halve wereld
Had je ook maar wat spontaner moet zijn,
Zo leer je nog eens wat.. dat je bv niet kwijlend achter je bureau moet zitten,maar ook eens actie moet ondernemen
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:41 schreef Crack_david het volgende:
en misschien moet je tijdens het werk als je je verveelt met haar gaan praten ipv gaan fokken
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef cyberstalker het volgende:
Beste Herald,
Misschien is het verstandig om haar gewoon eens je te laten zien wat voor een enorm geslachtsdeel jij wel niet hebt. Geheid dat ze daarna niet meer bij je weg te slaan is.
Groetjes,
cyberstalker
P.S.: Dit werkt alleen als je ook daadwerkelijk beschikt over voornoemd groot uitgevallen geslachtsdeel.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef cyberstalker het volgende:
Beste Herald,
Misschien is het verstandig om haar gewoon eens je te laten zien wat voor een enorm geslachtsdeel jij wel niet hebt. Geheid dat ze daarna niet meer bij je weg te slaan is.
Groetjes,
cyberstalker
P.S.: Dit werkt alleen als je ook daadwerkelijk beschikt over voornoemd groot uitgevallen geslachtsdeel.
Dan sjouw je je ook een breuk als je condooms moet meenemenquote:
Fout !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:46 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Gewoon even op haar bureau leggen, of even haar gezicht ermee strelen
![]()
Nu maak je ons nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef gday het volgende:
Trouwens, doe jij tegenwoordig kantoorwerk dus?Ik had het een tijdje geleden nog met Scorp over jou, en Scorp had het niet over kantoorwerk maar over wat anders.
He wat vervelend, het was duidelijk jou vrouwtje, jij had als eerste een goeie band met haar opgebouwd, die tijdloze momenten samen worden nu gewoon ingepikt door een ander....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Herald het volgende:
We hebben sinds kort een nieuwe collega bij ons op de afdeling. Hij is van het type lang, blond, ligt goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat ik ben. Hij kan het ook nog eens erggg goed vinden met dat ene leukje meisje twee bureau's van mij vandaan.
Altijd klessebessen ze samen, lachen ze, gaan ze samen lunchen, terwijl ik hier al weken zit en wij enkel contact hebben als ze iets nodig heeft of moet weten. Kan die posterboy niet zijn eigen mokkel regelen ofzo. Nu word ik elke keer verdrietig als ik weer eens haar richting in staar en d'r zie glimlachen naar die nieuweling. Ik zag haar verdorie als eerste!![]()
Komt doordat ze vaak handwerk moet verrichten zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
He wat doet mijn secretaresse op het forum?
Want typen kan ze niet ;-)
.. op de kermis in Boekel!quote:
quote:
Volgens mij heeft ie wel een keer in haar gezicht geboerd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef Misanthropist het volgende:
heb je überhaupt ooit tegen haar gepraat of was jullie relatie daar nog niet aan toe?
Iets te subtiel Heraldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:Verder is het toch overduidelijk dat je iemand leuk vind als je er regelmatig eens een blik naar werpt. Het is misschien een subtiele hint maar meisjes horen dat wel te snappen. We hebben ook weleens contact gehad want ik heb haar ooit gemaild
Dat je dat ook nog durft te posten gewoonquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:
Verhip wat een hoop reacties ineens
Om even wat duidelijk te maken:Ik ben inderdaad misschien enigzins een beetje niet zo heel sociaalvaardig, maar verder ben ik ook een mens dat bloedt enzo! Die grapjes van grijp haar tieten zijn nonsens natuurlijk, daarbij heeft ze maar een lief bescheiden boezempje en draagt ze onder haar truitjes met V-hals altijd een shirtje Verder is het toch overduidelijk dat je iemand leuk vind als je er regelmatig eens een blik naar werpt. Het is misschien een subtiele hint maar meisjes horen dat wel te snappen. Het collegameisje is nog vrijgezel, dat heb ik gehoord toen ze met iemand aan het praten was over carnaval, want er werd haar gevraagd of ze nog een vent had gescoord maar dat had ze niet We hebben ook weleens contact gehad want ik heb haar ooit gemaild
1. Zou een beetje lullig voor haar vriendje zijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:
Om even wat duidelijk te maken:Ik ben inderdaad misschien enigzins een beetje niet zo heel sociaalvaardig, maar verder ben ik ook een mens dat bloedt enzo! Die grapjes van grijp haar tieten zijn nonsens natuurlijk, daarbij heeft ze maar een lief bescheiden boezempje en draagt ze onder haar truitjes met V-hals altijd een shirtje Verder is het toch overduidelijk dat je iemand leuk vind als je er regelmatig eens een blik naar werpt. Het is misschien een subtiele hint maar meisjes horen dat wel te snappen. Het collegameisje is nog vrijgezel, dat heb ik gehoord toen ze met iemand aan het praten was over carnaval, want er werd haar gevraagd of ze nog een vent had gescoord maar dat had ze niet We hebben ook weleens contact gehad want ik heb haar ooit gemaild
Dat jij het allemaal serieus neemt gewoon.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat je dat ook nog durft te posten gewoon
Dat JIJ het allemaal serieus neemt bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat jij het allemaal serieus neemt gewoon.
hij weet het goed te spelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat je dat ook nog durft te posten gewoon
Tuurlijk; of ze nog wat paperclips overhad......quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef scarefreak het volgende:
Heb je haar überhaupt wel eens GOED gesproken, one to one?
Of ze wil dan idd niks van je weten. Of ze begreep de hint niet. Beste is gewoon om duidelijk te zijn en eens met haar te praten. Je gaat er dus maar gewoon vanuit dat als je een meisje wat blikken toewerpt, dat zij dan verder iniatief neemt. Ik denk dat je toch iets meer moeite moet doen. Je kunt haar maandag gewoon vragen of ze een leuk weekend heeft gehad of dat soort algemene dingen. Je hoeft helemaal geen hoogintiligente gesprekken te voeren. Gewoon over de algemene dingen om het ijs wat te breken (wat een rotweer he? leuk weekend gehad? en dat soort dingen)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:Verder is het toch overduidelijk dat je iemand leuk vind als je er regelmatig eens een blik naar werpt. Het is misschien een subtiele hint maar meisjes horen dat wel te snappen.
Wat heb je gemaild?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:We hebben ook weleens contact gehad want ik heb haar ooit gemaild
Inderdaad, dit hoeft helemaal niet te betekenen dat ze hem ook ziet zitten als liefdespartner. Misschien klikt het wel zo goed tussen hen dat ze "goede vrienden" worden en dat betekend dat hij haar nooit zal mogen penetreren. Het ergste wat een man kan overkomen is dat een lekker wijf "goede vrienden" met je wil worden. Je krijgt dan eigelijk de status die haar vriendinnen ook hebben, en dat is klote want welke vent wil dat nou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien in je concurent wel homo.
-bron-
Altijd klessebessen ze samen, gaan ze samen lunchen
Wat een haternij en dat terwijl jullie me alleen maar via Fok! "kennen"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:29 schreef the_jestert het volgende:
[..]
jij werkt zeker in een josti-huis of met blinde vrouwelijke collega's![]()
* ook graag weten wilquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef mjb44 het volgende:
Wat heb je gemaild?
Cybersexen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Of ze wil dan idd niks van je weten. Of ze begreep de hint niet. Beste is gewoon om duidelijk te zijn en eens met haar te praten.
Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:We hebben ook weleens contact gehad want ik heb haar ooit gemaild
Wat heb je gemaild?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:
Te mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
ze was waarschijnlijk toch niet je type; te oud.....
sta op en ga met 'r lunchenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:10 schreef Herald het volgende:
Om even wat duidelijk te maken:Ik ben inderdaad misschien enigzins een beetje niet zo heel sociaalvaardig, maar verder ben ik ook een mens dat bloedt enzo!
wat draag jij? Spijkerbroek met een t-shirt of je overhemd niet in je broek?quote:Die grapjes van grijp haar tieten zijn nonsens natuurlijk, daarbij heeft ze maar een lief bescheiden boezempje en draagt ze onder haar truitjes met V-hals altijd een shirtje
Snappen vrouwen niet, net als mannen de subtiele hints van vrouwen 9 van de 10 keer niet snappen (maar dat wist je natuurlijk alquote:Verder is het toch overduidelijk dat je iemand leuk vind als je er regelmatig eens een blik naar werpt. Het is misschien een subtiele hint maar meisjes horen dat wel te snappen.
hee! gesprekstof! ben je nu alleen rijkelijk laat meequote:Het collegameisje is nog vrijgezel, dat heb ik gehoord toen ze met iemand aan het praten was over carnaval, want er werd haar gevraagd of ze nog een vent had gescoord maar dat had ze niet
quote:We hebben ook weleens contact gehad want ik heb haar ooit gemaild
Beetje netjes tegen Herald hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
TS neukt waarschijntlijk alleen rubberen voorwerpen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
TS neukt waarschijntlijk alleen rubberen voorwerpenzijn rechterhand
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Herald het volgende:
Wat ik had gemaild:
ik: "zeg ben je weleens in-dit-en-dat-restaurant geweest"
zij: "nee, maar hoe weet jij waar ik woon??!?"
terwijl ze dat een dag eerder nog tegen iedereen had verteld! Maar ze flipte helemaal omdat IK dat wist. Nouja toen heb ik het maar even rustig aangedaan voordat ze dacht dat ik een enge stalker ben.
Sorry, ik zal het even herformuleren.quote:
Hij moet haar gaan bedreigen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef 2609 het volgende:
toen ik een keer werktehe toen was er ook een jongen die me iets te stoer doet toen heb ik hem gewoon aangesproken bij de wasbakken bij de wc's en heb ik hem bedrijgd en toen deed ie niet zo stoer meer
misschien moet je dat doen
nee die blonde jongenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij moet haar gaan bedreigen?
Ik weet niet of dat een goede basis voor een liefdesrelatie is![]()
p.s.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Je kunt haar maandag gewoon vragen of ze een leuk weekend heeft gehad of dat soort algemene dingen.
laat maar zitten dan. einde oefeningquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Herald het volgende:
[snip]
ze flipte helemaal omdat IK dat wist.
[snip]
ik zou het nog eens proberen als ze niet in zo'n periode isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Herald het volgende:
Wat ik had gemaild:
terwijl ze dat een dag eerder nog tegen iedereen had verteld! Maar ze flipte helemaal omdat IK dat wist. Nouja toen heb ik het maar even rustig aangedaan voordat ze dacht dat ik een enge stalker ben.
Schreeuw keihard dat je haar leuk vindquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:27 schreef Crack_david het volgende:
of doe eens iets heel geks in de hoop dat ze jou aanspreekt!
Too late!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dit genoeg of moet ik meer actie ondernemen?
Vind het een beetje en rare reactie van haar. Je vraagt haar of ze al eens in een restaurant is geweest en vervolgens flip ze? Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Herald het volgende:
Wat ik had gemaild:
Dan zegt Herald: "Oké" en loopt weg!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Vind het een beetje en rare reactie van haar. Je vraagt haar of ze al eens in een restaurant is geweest en vervolgens flip ze? Hoe oud is ze eigenlijk?
Vind het trouwens ook raar om zo iets te mailen. Je had haar toch ook gewoon kunnen vragen, of ze al wel eens in een bepaald restaurant is geweest. En dan zeggen "daar kom ik regelmatig". Heb je gelijk gespreksstof.
Hij heeft toch niet gezegd dat hij voor haar huis post ofzo? Hij heeft alleen maar een keer een mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:34 schreef MarMar het volgende:
ik zei eerder "potentiele stalker"
skip the "potentiele"...
Toch beter kijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:34 schreef MarMar het volgende:
ik zei eerder "potentiele stalker"
skip the "potentiele"...
of doe alsof je epilepsie hebt en val vlak voor haar bureau neer en ga rollen en kwijlen, misschien raakt ze je wel aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Schreeuw keihard dat je haar leuk vind![]()
Máilde ze dat terug, dat van "hoe weet jij waar ik woon?"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Herald het volgende:
Wat ik had gemaild:
Dat is een goeie!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef Crack_david het volgende:
[..]
of doe alsof je epilepsie hebt en val vlak voor haar bureau neer en ga rollen en kwijlen, misschien raakt ze je wel aan
Of die nieuwe collega heeft een EHBO cursus gedaan, helpt hem, en word de held van kantoor. Is TS nog verder van huis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef Crack_david het volgende:
[..]
of doe alsof je epilepsie hebt en val vlak voor haar bureau neer en ga rollen en kwijlen, misschien raakt ze je wel aan
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Of die nieuwe collega heeft een EHBO cursus gedaan, helpt hem, en word de held van kantoor. Is TS nog verder van huis.![]()
dat niet, maar als een meisje flipt als je weet waar ze woont.. en je haar vervolgens toch nog "mijn meisje" noemt.. i don't know..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gezegd dat hij voor haar huis post ofzo? Hij heeft alleen maar een keer een mailtje gestuurd.
p.s
@ TS: je moet niet voor haar huis gaan posten ofzo hoor. dat maakt ook niet direct een goede indruk.
Toen ik stage liep, mailde ik ook wel eens met een collega-stagiaire van me... ben ik nu heaumeauquote:
Mijn buurjongetje van 13-14 is ook zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef MarMar het volgende:
Trouwens Herald.. ben jij die freak die bij mij een liefdesbrief in de brievenbus duwde omdat je me op het balkon had zien zitten en vond dat we "zo'n leuk contact hadden" ???
"zo'n leuk contact" == ik zei gedag terug als ik gegroet werd..
dit was een gast van 30+quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje van 13-14 is ook zo
En die Duitse herder kan heel goed lekker of niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
dit was een gast van 30+
met een duitse herder.. dat hadtie derbij gezet in de brief, anders had ik noooooooooooit geweten wie et uberhaupt was
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef MarMar het volgende:
Trouwens Herald.. ben jij die freak die bij mij een liefdesbrief in de brievenbus duwde omdat je me op het balkon had zien zitten en vond dat we "zo'n leuk contact hadden" ???
"zo'n leuk contact" == ik zei gedag terug als ik gegroet werd..
Ik dacht je een grapje maakte. Dat noem ik dan pas een freak.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
dit was een gast van 30+
met een duitse herder.. dat hadtie derbij gezet in de brief, anders had ik noooooooooooit geweten wie et uberhaupt was
Je bedoelt, naar zijn bureau sleuren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef von_manstein het volgende:
6. Sla ze neer met die knuppel en sleur haar je grot in.
doe eens foto van TS?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef Seneca het volgende:
Ehm... Herald? Je maakt een geintje...
Toch?
neen, ik ben meer een kattenmensquote:
Ik denk dat die hond meer kans maakt dan hij idd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En die Duitse herder kan heel goed lekker of niet?
Misschien kan Herald dat in zijn brief naar de collega zetten!
HO EVEN!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:51 schreef Viper_74 het volgende:
LoL @ kansloos topic
Je gaat me toch niet zo vertellen dat je d'r mailt met de vraag of dat een leuk restaurant is, dude waar is je tact gebleven, in je penis.
Stuur dan een mailtje dat je deze week met wat vrienden gezellig wat gaat eten en dat je gehoord had dat ze daar en daar woonde dus vroeg jij je af of zij misschien nog een leuke suggestie heeft voor een restaurantje oid.
Subtieler en gelijk een gesprek.
Maar goed, als ze 2 bureau's van je verwijderd zit zou ik het gewoon vragen, niet mailen. Mailen is tof maar nog steeds onpersoonlijk.
Vraag eens of ze koffie wil, zo niet iets anders te drinken weet ik het
Waarschijnlijk mijn reden om het onderwerp erbuiten te latenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef gday het volgende:
Dat hangt wellicht ook af van de grootte van de penis...
Hij schijnt een staafmixer van zeker 10 centimeter te hebben!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijn reden om het onderwerp erbuiten te laten
Om deze reactie even te ondersteunen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef MarMar het volgende:
HO EVEN!
onderschat het belang van een penis met goede tactieken niet
Ik ga er vanuit dat Herald (tot nu toe) alleen nog maar een mailtje heeft gestuurd met de vraag "ken jij dat en dat restaurant" Verer denk ik dat zijn vrouwelijke collega, ook al zit hij 2 plaatsen bij haar vandaan niet een van zijn bestaan af weet". Iemand een liefdesbreif sturen omdat je elkaar eens groet vind ik nogal freaky.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
neen, ik ben meer een kattenmens
[..]
Ik denk dat die hond meer kans maakt dan hij idd..
@mjb: en wat maakt dat jij denkt dat Herald in mindere mate freaky is?
lol, zover wil ik niet gaan, maar toen had zijhijhet tenminste nog een lul!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om deze reactie even te ondersteunen:
Kelly was ook uiterst intelligent toen ze nog een man was.
en IK denk dat zij weet dat hij dat mailtje alleen maar heeft gestuurd omdat hij toevallig weet dat ze daar in de buurt woontquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Herald (tot nu toe) alleen nog maar een mailtje heeft gestuurd met de vraag "ken jij dat en dat restaurant" Verer denk ik dat zijn vrouwelijke collega, ook al zit hij 2 plaatsen bij haar vandaan niet een van zijn bestaan af weet". Iemand een liefdesbreif sturen omdat je elkaar eens groet vind ik nogal freaky.
Dat ben ik met je eens. Afgaande op haar reactie kun je er wel vanuit gaan dat ze geschrokken is, en dat hij het op deze manier verpest heeft. Ik denk dat hij beter gewoon met haar had kunnen praten dan via de mail. De mail is een leuk medium maar voor dit soort dingen niet geschikt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
en ja, dat soort mennekes met dat soort vragen bezorgen menig vrouwmensch koude rillingen over den rugh!
ik denk dat ik dat wel zeker weet, afgaande op haar reactie...
Ach, bah nee dat wil ie inderdaad niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ach wees blij herman, stel je voor dan vond ze je leuk. Moet je weer met d'r neuken, uit eten gezellig praten op de bank tegen d'r warme lichaam aan kruipen en d'r in je armen sluiten. Bij d'r blijven slapen, wil ze je weer masseren, pijpt ze je nog even.
Dat wil je toch allemaal niet joh
dat komt er ook nog eens bij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ach, bah nee dat wil ie inderdaad niet!
ps. het is Herald
Zo eentje wil ik hier ook wel op de afdeling!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef Crack_david het volgende:
[afbeelding]
is dit haar? misschien ga je dan wel succes hebben
tis nog maar de vraag of hij uberhaupt wel weet of hij dat wil.. i mean.. ik denk niet dat het herkenbaar overkomt voor TS wat je beschrijftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ach wees blij herman, stel je voor dan vond ze je leuk. Moet je weer met d'r neuken, uit eten gezellig praten op de bank tegen d'r warme lichaam aan kruipen en d'r in je armen sluiten. Bij d'r blijven slapen, wil ze je weer masseren, pijpt ze je nog even.
Dat wil je toch allemaal niet joh
Ach, meer dan Neuken wilt Herald helemaal niet. Dus laat de rest maar zitten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
tis nog maar de vraag of hij uberhaupt wel weet of hij dat wil.. i mean.. ik denk niet dat het herkenbaar overkomt voor TS wat je beschrijft
ik zou bijna zeggen dattie dan wel kans maakt bij een schaap.. maar helaasch, schapen lezen geen emailquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ach, meer dan Neuken wilt Herald helemaal niet. Dus laat de rest maar zitten!
ik zei schaap zei ik!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:13 schreef gday het volgende:
Nou MarMar, je weet niet wat Herald doet met z'n huisdieren he
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef Crack_david het volgende:
[afbeelding]
is dit haar? misschien ga je dan wel succes hebben
maar aangezien ik niet vraag "wat te doen..." staat ie mooi op zijn plek in KLB aangezien ik klaag over een onaangename jongeman op mijn werk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Viper_74 het volgende:
Hij zou zo in R&P kunnen, met al die goeie tips van ons
Heb je er al wat aangedaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Herald het volgende:
[..]
maar aangezien ik niet vraag "wat te doen..." staat ie mooi op zijn plek in KLB aangezien ik klaag over een onaangename jongeman op mijn werk.
De modjes moeten ook hun portie humor binnen krijgen op een dag!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:21 schreef c0nd0r het volgende:
Ik had verwacht dat deze na mijn lunch toch wel dicht zou zijn
Sorry dudequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:21 schreef c0nd0r het volgende:
Ik had verwacht dat deze na mijn lunch toch wel dicht zou zijn
Hoezo, ik zie allemaal briljante tips voorbij komen die Herald kan gebruiken om zijn chickie te versieren!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:23 schreef Viper_74 het volgende:
Fok is niet goed voor je zelfvertrouwen
Zelfs ik zou er nog wat van kunnen lerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoezo, ik zie allemaal briljante tips voorbij komen die Herald kan gebruiken om zijn chickie te versieren!
OMG eh.. als je dat al toegeeft, valt er zeker nog wat te leren voor jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zelfs ik zou er nog wat van kunnen leren
ZELFS ik
misschien moet je zijn profiel es checkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef Viper_74 het volgende:
Ik had een serieuze reactie, nou ja de eerste dan
toen kwam ik erachter hoe'n makaak de TS is, en aangezien hij het nu tot in de eeuwigheid verprutst heeft bij de vrouwtjes, tja
Not Foundquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
misschien moet je zijn profiel es checken![]()
Zelfkennis is ok!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
OMG eh.. als je dat al toegeeft, valt er zeker nog wat te leren voor je
Dat maakt niet uit...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef MarMar het volgende:
Heralds schoonouders konden helaas geen kinderen krijgen
flauw, ik weet et
Goed idee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef Crack_david het volgende:
Ik zou mezelf opgeven voor schoondochter gezocht henk!
Maar dat is wellicht wel de enige manier waarop ze er ooit achter zou kunnen komen dat iemand geinteresseerd is in haarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Viper_74 het volgende:
Nou maar hopen dat die slettehoer van je niet meeleest, anders is het van de kledder klets
Zeg dat ie een SOA heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef Crack_david het volgende:
Maar om weer even ontopic te komen:
Ga over die posterboy roddelen, verspreid verhalen over hem!
Dat zou lekker zijn inderdaad...quote:
Zo klinkt het als een soort van territorium afbakenenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn inderdaad...
Gaat Herald naar het chickie toe:
Herald: "Zeg, wist jij al dt posterboy een Soa heeft?"![]()
Chickie: "Ja, die heeft ie van mij!"![]()
Leanne Eline Lijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Hoe heet dat wijf eignelijk
Ijsmeis.rarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Hoe heet dat wijf eignelijk
dat kan stijlvollerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een soort van territorium afbakenen
Maagd zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat kan stijlvoller
* MarMar heeft een ex met een tattoo van der sterrebeeld
das pas gemarkeerd
Mag hernia jou niet een keertje dekken danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat kan stijlvoller
das pas gemarkeerd
Jij durft dan ook naar buitenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat kan stijlvoller
das pas gemarkeerd
Welk topic wordt verziekt dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:46 schreef Herald het volgende:
bah R&P slowchattertjes die andere topics verzieken met hun gebabbel
Dat zijn de echte nerds!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
ssssstt
hij ziet z'n geleuter als een topic, lief hč
dude, de enige reden dat dit topic het lezen waard is, zijn de reactiesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:46 schreef Herald het volgende:
bah R&P slowchattertjes die topics verzieken met hun gebabbel
Serieus die echo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef MarMar het volgende:
@ -Marc- uhhu en zwanger (zie avatordas van de echo)
nee, draak, chinees sterrebeeld, het is dan ook wel een mooie tattoo
Wat denk je nu kan ze toch niet meer zwanger worden?quote:
Echo, echo, echo!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus die echo?
Vond het er een beetje spooky uitzien!
Zo'n 3d ding zeker?
nope, geen 3d, gewone echo, weekje of 7 geledenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus die echo?
Vond het er een beetje spooky uitzien!
Zo'n 3d ding zeker?
je bent een newbie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef MPG het volgende:
zitten hier werkelijk alleen maar sexueel gefrustreerde figuren die wanhopig iets zoeken om mee te nuecken?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef MPG het volgende:
zitten hier werkelijk alleen maar sexueel gefrustreerde figuren die wanhopig iets zoeken om mee te nuecken?
De vader heet wel Chrisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
No offence intended, maar......je kindje lijjkt op een verzinsel van Chris Cunningham.
Vanavond weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef MPG het volgende:
Ik heb al een naam voor je: Heraldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
De vader heet wel Chrismaar ik ben bang dat er verder niet zoveel overeenkomsten zijn
Hey, ik mag er dan wel pas sinds kort werken, ik ben wel lang, blond, lig goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat Herald isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef MarMar het volgende:
je kan beter een collegaatje palen hoormisschien heeft Herald er nog wel eentje over
omg.. stuur dan gelijk de kinderbescherming op me afquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Ik heb al een naam voor je: Herald.
nee, ik voel me hier juist wel thuisquote:
Juist! En om erbij te horen willen we dat je een foto scoort van herald zijn chickie!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar voorlopig ben je een n00b
sounds like gay 2 mequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, ik mag er dan wel pas sinds kort werken, ik ben wel lang, blond, lig goed in de groep, grappig, spontaan, kortom exact het omgekeerde van wat Herald is. She's mine
![]()
lees de opquote:
de op heeft nog niemand gelezen hier, staat verder weinig boeiends inquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Juist! En om erbij te horen willen we dat je een foto scoort van herald zijn chickie!
gelukkig heb ik niet zo'n sick mindquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Viper_74 het volgende:
MPG = mag pijpen graag
Gay'er dan dat wordt het niet
Jij bent zeker zo'n één die aan emanvrouwcipatie doetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef mForce het volgende:
Ik denk dat ze zelf wel kan bepalen met wie ze wil "samen werken"
![]()
quote:
Yo Viper!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
wtf, vernuek ik daar al me tijd aan
Herald, you sick fuck, leer vrouwensmaak ontwikkelen
het viel mij anders al mee dat het geen vacht heeft en geen "beehhh" zegt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
wtf, vernuek ik daar al me tijd aan
Herald, you sick fuck, leer vrouwensmaak ontwikkelen
Je naam is ook wel toepasselijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef SocialDisorder het volgende:
leuskte KLB-topic sinds tijden BTW
nigger pleasequote:
Is ie verkouden dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef renz0r het volgende:
Wat een topic
Die gozer blaft der dagelijks vol
Ja, inderdaad!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef Viper_74 het volgende:
wordt beetje saai zo zonder hermannie
wij willen pics, wij willen een update
rot anders maar op met je topic
Anders ook wel hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!
Anders blijf ik baggeren!
Er is een deel tweequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Anders ook wel hoor
En ik wou laatste post verdomme
Meisjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef Appellenflappen het volgende:
Er is een topic met 'meisje' in de titel en de fokkers vliegen erop af als bijen op honing. Zodadelijk #2 alweer >:-).
n00b wat weet jij nou van Fokkers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef Appellenflappen het volgende:
Er is een topic met 'meisje' in de titel en de fokkers vliegen erop af als bijen op honing. Zodadelijk #2 alweer >:-).
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Succes gegerandeerd!
Om maar niet te spreken over fokkers die zich na 2001 hebben geregistreerd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Fokkers met 2 posts per dag mogen niet van dat soort opmerkingen maken!
Oow sorry ik bedoel natuurlijk de combinatie Herald + meisjesquote:
Ach... Heb nog wel ergens een kloontje uit 2001 denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef gday het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over fokkers die zich na 2001 hebben geregistreerd..
Heel goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:32 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Oow sorry ik bedoel natuurlijk de combinatie Herald + meisjes.
Nee man gek!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:32 schreef Rio het volgende:
TS + touw + trapgat = oplossing voor dit nare probleem.
Ik ga hem nog sponsoren ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee man gek!
Een giro rekening openen, er allemaal een Euro opstorten en Herald naar de hoeren sturen!
Dat is de oplossing!
Volgens mij is dat verboden via de CAO van die dames....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee man gek!
Een giro rekening openen, er allemaal een Euro opstorten en Herald naar de hoeren sturen!
Dat is de oplossing!
Staat er in de hoerenCAO dat Herald niet mag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verboden via de CAO van die dames....
Tot in deel 2quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Staat er in de hoerenCAO dat Herald niet mag?![]()
Btw, degene die post #300 plaats in dit topique moet een nieuwe openen!
*Oor tegen zijn boxen legt*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Herald is stil.. Zou die aan het neucken zijn?
Ah, en zometeen plakken z'n toetsen aan elkaar. Krijgen we daar weer een topic overquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
*Oor tegen zijn boxen legt*
Nee, ik hoorde FAP FAP FAP!
Dat Chickie van 2 bureau's verder is erachter gekomen dat ik geen melk maar iets anders over mijn toetsenbord heb gemorst... Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah, en zometeen plakken z'n toetsen aan elkaar. Krijgen we daar weer een topic over
Zeggen dat er veel eiwitten in zitten en of ze ook zin heeft?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat Chickie van 2 bureau's verder is erachter gekomen dat ik geen melk maar iets anders over mijn toetsenbord heb gemorst... Wat moet ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |