Yep, bij zo goed als alle grote vacaturesites en ook enkele kleine.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
Haha dat is handig inderdaad!
Ik neem aan dat je CV dan ook ergens online staat?
Dat zou je dan wel verwachten inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Yep, bij zo goed als alle grote vacaturesites en ook enkele kleine.
(Wie mijn nummer heeft, moet ook haast wel mijn CV hebben)
Ah ok, nee in dat geval kun je niets over het bedrijf zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef Keiichi het volgende:
Het is van een wervings en selectie buro.
Ik weet nog eens niet over het bedrijf waar het gaat...... (Ik dacht email is van het bedrijf zelf dat mensen zoekt, maar niet dus)
Ik heb ze even gemailt dat ik wat meer informatie over het bedrijf waar ik bij zou gaan werken. Dit lijkt me wel zo op z'n plaats voordat ik m'n CV en info ga sturen (Die ze schijnbaar dus niet hebbe)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok, nee in dat geval kun je niets over het bedrijf zeggen.
Maar en nu? Willen ze je niet meer of wil jij niet meer?
Maar dan hebben ze tenminste wel iemand slims op de heftruck danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Ik heb laatst ook zoiets.
Mijn CV op Monsterboard gezet. Wordt ik week later gebeld. Of ik bij een bedrijf wou werken als logistiek medewerker en dan vrachtwagens laden en lossen met een heftruck. Allemaal leuk en aardig ware het niet dat ik HBO logistiek heb gestudeerd en nog nooit op een heftruck heb gezeten.
CV lezen is nog altijd lastig
Weleens zo'n HBO kneus op een heftruck bezig gezien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze tenminste wel iemand slims op de heftruck dan![]()
ik weet toch niet wat voor een opleiding iemand gedaan heeft die op de heftruck zit. Al schat ik alles wel in richting VMBOquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weleens zo'n HBO kneus op een heftruck bezig gezien?![]()
Nope,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef ThE_ED het volgende:
Heb je informatica gestudeerd en dan "kun je een beetje met excel overweg?".
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef ThE_ED het volgende:
Heb je informatica gestudeerd en dan "kun je een beetje met excel overweg?".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |