Honden zijn dat. Zijn er overal, dat soort collega's. Of het gaat om een commercieel bedrijf of ambtenarij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef DamzkoO het volgende:
Collega's die met je lachen en leuk praten, maar achteraf flink alles doorspelen bij de leidinggevende om jou zo zwart te maken en in diskrediet te brengen om vervolgens nog 's een beter beeld van zichzelf te creeren bij die leidinggevenden.
Ik WALG van hen![]()
Ja net zoals een beetje manager de boel managed. Dream on, ik merk maar al te vaak dat het echt zo is dat iedereen gewoon alleen probeert om zichzelf beter voor te doen, niemand verantwoordelijkheid neemt en zodra iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt iedereen aan hem gaat zitten trekken. Stel je voor, dat iemand wel normaal goed doorwerkt, valt het des te meer op hoe slecht je zelf werkt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef Seneca het volgende:
Dude, een beetje leidinggevende trapt mensen die negatieve dingen over hun collega's doorspelen er als eerste uit.
Nog ff Pientertje, heb nog anderhalve maand te gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
Wordt het geen tijd voor ander(e) stage/werk?
De helft van je topics gaan erover
Overigens zijn dat van die achterlijke lui
Haha ok, dat is nog wel vol te houden danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Nog ff Pientertje, heb nog anderhalve maand te gaan![]()
Ik had het dan ook over goede managers. Dat die zeldzaam zijn weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:35 schreef ajay het volgende:
Ja net zoals een beetje manager de boel managed. Dream on, ik merk maar al te vaak dat het echt zo is dat iedereen gewoon alleen probeert om zichzelf beter voor te doen, niemand verantwoordelijkheid neemt en zodra iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt iedereen aan hem gaat zitten trekken. Stel je voor, dat iemand wel normaal goed doorwerkt, valt het des te meer op hoe slecht je zelf werkt.
Welkom in de echte wereld.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha ok, dat is nog wel vol te houden dan
Ga je het wel halen?
Een goeie beoordeling EN neukenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Heb genoeg man achter me staan waarvan ik de beste bij het eindbeoordelings-gesprek wil hebben. Een beetje verdediging kan geen kwaad.
![]()
Bovendien kan ik het ontzettend goed vinden met de begeleider van school (vrouwtje van nog geen 24)![]()
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef DamzkoO het volgende:
Collega's die met je lachen en leuk praten, maar achteraf flink alles doorspelen bij de leidinggevende om jou zo zwart te maken en in diskrediet te brengen om vervolgens nog 's een beter beeld van zichzelf te creeren bij die leidinggevenden.
Ik WALG van hen![]()
misschien moet je eens op monsterboard.nl kijken, lijkt me niet zo'n prettige werkplek waar jij zit. gister had je ook al zo'n vervelende collega's topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef DamzkoO het volgende:
Ik WALG van hen![]()
Het betreft mijn stageplek, dus ik zal het maar moeten nemen zoals het isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Inorbit het volgende:
[..]
misschien moet je eens op monsterboard.nl kijken, lijkt me niet zo'n prettige werkplek waar jij zit. gister had je ook al zo'n vervelende collega's topic.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Ts, dat hoort toch zo.. dacht dat ze dat juist collegialiteit noemden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |