Gisteren wat wezen eten en drinken met een aantal vrienden in een restaurant hier in de buurt. Niks mis mee, we waren er al eerder geweest en het smaakte voortreffelijk.
Ook ditmaal was er op het eten niets aan te merken, echter werden wij bediend door een hulpje (bijbaan of stage denk ik) die er werkelijk niks van snapte.
Bij het opnemen van de bestellingen is ze wel 3x teruggekomen omdat ze niet meer wist wat hoevaak besteld was en om te controleren of haar opgenomen bestelling wel klopte.
Ook tijdens het eten reageerde ze onbeschoft als je even twijfelde wat je nog te drinken wou hebben. Zo reageerde een vriend van me niet snel genoeg en zei ze: Nog even en ik begin aan de volgende ronde, waarop ze de bestelling van iemand anders opnam
Ook als we nog om een extra vork of lepel vroegen reageerde ze uiterst traag, maar goed het was zo gezellig dus we besloten niks te zeggen.
Tot het einde. Een vriend van me wil betalen en ze vraagt of hij er nog 30 cent bij heeft. Dat had hij niet, waarop ze zegt: Dat heb je best, ik hoor het kleingeld toch
WTF, waar bemoeit ze zich mee de hoer. Er zaten toevallig een paar losse centen in, maar geen bedrag van 30 cent.
WE hebben haar toen met 5 man vertelt dat ze een onbeschofte, slechte opgeleide, a-representatieve sloerie is, met het IQ van een zak bospenen. Uiteraard wel met een glimlach en op een zachte toon, zodat de overige mensen niks in de gaten kregen.
Waarom zetten ze in een goede tent als deze zo'n kutpersoneel in
![]()
Bij die vreetschuur kom ik nooit meer....
----------
Verdere uitleg (om domme kutopmerkingen te voorkomen)
- Nee het was geen McDonalds, Burger King of ander Fastfood restaurant.
- Het waren niet homo-vrienden. Normale vrienden.
- Nee ik ben geen homo
- Mijn menukeuze was Carpacho, Ossehaas en een kaasplaat na
- De serveerster was niet lekker en rond de 18 jaar. + kleine tetten
[ Bericht 1% gewijzigd door -Sandstorm- op 17-03-2006 10:06:00 ]