quote:Ook mooi gister met Struik.. in dat donkere veld.. gaat ie liggen sniperen.. komen er allemaal mannetjes aanlopen.. lopen gewoon bij hem naar binnen.. staan boven op hem, gewoon 3, 4 man om hem heen.. en hij daar liggen herladen
Ik ga je niet overhalen om een 360 te halen hoor..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik maar niet op vakantie ga
Hahaha, nee dat begrijp ik. Ik verwacht alleen niet dat er in de zomer nog GRAW gespeeld wordt, maar dan misschien wel een andere (RS: Vegas, Unreal Tournament, etc).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga je niet overhalen om een 360 te halen hoor..
Maar we hebben het goed naar ons zin op LIVE![]()
ja dat snap ik gijs....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is als meekijken over de schouder.
GRAW is 2nd person, geen 3rd person, en dat is zo goed als 1st person, zelfde controls.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja dat snap ik gijs....maar dat trek ik dus niet
![]()
oh okquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GRAW is 2nd person, geen 3rd person, en dat is zo goed als 1st person, zelfde controls.
Correct.... 2nd person idd ala Resident Evil 4 en Gears of War,...... third person is meer ala Lara Croft....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verschil tussen tweede en derde persoon is de afstand tot de camera. In tweede persoon hang je boven de schouder (Resident Evil 4 heeft dat ook bijvoorbeeld) en derde persoon is meer vogelperspectief. Je hangt er veel verder boven.
Wanneer komt GoW?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Correct.... 2nd person idd ala Resident Evil 4 en Gears of War,...... third person is meer ala Lara Croft....
2nd person is eigenlijk first person maar je ziet je lichaam nog half link of rechts staan.... beste controls vind ik zelf. Met 1st person weet je vaak niet waar je nu echt staat en of je dekking hebt. Gears of War ga ik trouwens ook halen hoor.... die is volledig coop multiplayer![]()
third person trek ik dus eeeeeeeeeeecht niet! ik zie dan eeecht niet waar ik ben enzo...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verschil tussen tweede en derde persoon is de afstand tot de camera. In tweede persoon hang je boven de schouder (Resident Evil 4 heeft dat ook bijvoorbeeld) en derde persoon is meer vogelperspectief. Je hangt er veel verder boven.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Magneet het volgende:
kutgijsjes ik wilde dat ik het geld had voor dat ding
Gears of War is volledig coop (de SP dan) met tevens diverse MP modes. Kan niet wachten Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komt GoW?
Kut, ik word gehypt
25.000 inmiddels,... (luiers en eten en opvoeding van de afgelopen jaren)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
gewoon je kind verkopen... die van sjo biedt hij mij ook altijd aan voor 10.000 ofzo... dus![]()
![]()
Volgende week is de hype weer voorbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Magneet het volgende:
kutgijsjes ik wilde dat ik het geld had voor dat ding
Er komen nieuwe Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgende week is de hype weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |