Nee. Maar je hebt al wel een stapje in de goede richting gezet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:19 schreef Tokay het volgende:
"In het land der blinden is éénoog koning", slaat op meneer?
Oeh! We zijn zo snel, Diaan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
ow even wat anders doen en nu zitten jullie hier.....
Aha! Dat is omdat meneer zoveel groter was ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:37 schreef Tokay het volgende:
Waarom zijn de figuren om hem heen zoveel kleiner?
Of course.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
HZ!
En hier ligt hij in het midden:
[afbeelding]
Er hoort natuurlijk weer een verhaal bij, Diaan!
Ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:43 schreef Tokay het volgende:
Een Griekse reus met één oog, dus?
Haha, dat moet je nèt aan mij vragen... Heeft het Alziend Oog er soms iets mee te maken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef pyl het volgende:
Ja!
Dit is de allerbekendste uit de Griekse mythologie. Zijn naam hoef je niet te geven, maar het verhaal moet lukken ........
quote:
Ja idd...ik baalde ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed pos!
Had ik nou nog maar even gewacht.![]()
Ja, het is een product van wikipedia in samenwerking met pyl, gefabriceerd in drie minuten. Waar zie jij die knoert trouwens?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:02 schreef Tokay het volgende:
Fraai verhaal pyl, maar ik zag eigenlijk alleen een knoert van een taalfout.
Een gevalletje copy/paste, zeker?
Daarom, ik neem jou ook niets kwalijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:06 schreef pyl het volgende:
Ja, het is een product van wikipedia in samenwerking met pyl, gefabriceerd in drie minuten. Waar zie jij die knoert trouwens?
quote:De andere cyclopen vragen wie hem het oog heeft uitgestoken, waarop Polyphemos antwoort: 'Niemand'.[...]
Het is die verduvelde haast hè? Please enlighten me, wordt er gevraagd en dan wil ik de mensen snel terwille zijn .... daaraan kleven de nodige risico's, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:11 schreef Tokay het volgende:
Plus: ik bemerkte ook wat stijldingetjes die niet bij jou passen.
Odysseus, een mytische figuur, is zo ontzettend vaak afgebeeld ....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:14 schreef Diaan73 het volgende:heb je ook een plaatje van Odysseus .... die naam heb ik nu al best vaak gelezen... lijkt overal en nergens te zijn...
Ben je al bezweken, Z? Nee toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:26 schreef Z het volgende:
Die druk op m'n frêle schoudertjes, waar moet ik op letten???
Jawel, met Jack Lemmon die in het Chili dat zucht onder de junta zijn vermiste zoon gaat zoeken. Klassiekertje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Tokay het volgende:
Niemand hier kent de film Missing?
quote:
Heee Bwennie!!!!! Wat een binnenkomer!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hallo lieve luitjes, long time no see..
Dit is een detail van het mosaik van Alexander de Grote terwijl hij Koning Darius verslaat.
Juist, pyl! En wie regisseerde die film??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef pyl het volgende:
Jawel, met Jack Lemmon die in het Chili dat zucht onder de junta zijn vermiste zoon gaat zoeken. Klassiekertje.![]()
Ik vermoed dat dat jouw Griek is geweest.quote:
Heee Bwenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hallo lieve luitjes, long time no see..
Dit is een detail van het mosaik van Alexander de Grote terwijl hij Koning Darius verslaat.
Ja!quote:
Op de been wel en beide weliswaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:48 schreef Tokay het volgende:
Hallo Bren!Ben je weer helemaal op de been?
Indeed en je kan de naam van de regisseur ook zien!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja!![]()
Z, ben je er nog?
[afbeelding]
Kijk dan! Hij maakte een film, speciaal voor jou!
Goh, da's inderdaad echt een langzame verbinding, Bwennie!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:59 schreef BwennieBren het volgende:
Indeed en je kan de naam van de regisseur ook zien!![]()
Ja hè?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Z het volgende:
Wat ziet ze er naakt uit zo zonder bril.
Je had die bril weg moeten painten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:14 schreef pyl het volgende:
Ja hè?Bijna onherkenbaar, maar niet helemaal, zo blijkt.
![]()
Het is uit een reclame voor een brillenmerk. Wat kan een bril voor je imago betekenen? zo lijkt de boodschap. Ik zeg het niet gauw, maar dat vond ik wel aardig bedacht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef Tokay het volgende:
Je had die bril weg moeten painten!
Nee, het is weer een Griek, pos.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef pos het volgende:
Augustus?
Nee, een man van vlees en bloed - met een goede conditie (hoewel je daar ook vraagtekens bij kunt zetten).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:32 schreef pos het volgende:
Een god?
Ja, die. Hij is moe, prevelt zijn laatste woord en zal weldra sterven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
De man die op de grond ligt op dat ene plaatje
Dat vind ik dan wel weer zielig.... wat die woorden betreft, ik kan voorlopig alleen nog even aan Carpe Diem denken....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, die. Hij is moe, prevelt zijn laatste woord en zal weldra sterven.
Nou ja, het is alweer 2500 jaar geleden, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik dan wel weer zielig....
Nee, dat waren toch geen laatste woorden van iemand?quote:wat die woorden betreft, ik kan voorlopig alleen nog even aan Carpe Diem denken....
Feestje dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou ja, het is alweer 2500 jaar geleden, moet je maar denken.![]()
(Wacht even, wat zeg ik nu? Het is 2496 jaar geleden; dat zal over vier jaar nog wel een herdenking teweeg brengen.)
[..]
Ach Pyltje dat weet ik toch niet..... je weet hoe "goed" ik ben in geschiedenis. Er zijn zo wat termen blijven hangen en dan houdt het ook op. Ik moet zeggen dat ik geschiedenis nu een stuk interessanter/leuker vind dan toen ik op school zat... na het tweede jaar eruit gegooid.quote:Nee, dat waren toch geen laatste woorden van iemand?
Ja!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef Z het volgende:
Pheidippides?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ach Pyltje
Alles is wat veel. Beetje gespannen, maar komt wel goed. Over een tijdje is alles voorbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef pyl het volgende:
Ha die Dart! Alles goed? Ken jij nog een geschikte Griek?
Ach, ik was enigszins in verlegenheid gebracht door die diminutiefsuffix. Dat overkomt me niet elke dag.quote:
Ik had 'm weg gehaald omdat jij me voor was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
Is jouw meneer een staatshoofd, of een Nobelprijs-winnaar, dart?
O, hij is alweer weg.![]()
Hij zag er nogal gedecoreerd uit.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Tokay: da's een Amerikaanse acteur, nietwaar?
[..]
Ach, ik was enigszins in verlegenheid gebracht door die diminutiefsuffix. Dat overkomt me niet elke dag.![]()
In dit geval: -tje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
maar wat is "diminutiefsuffix" in godesnaam.
Gut, hoe kom je dáár nu weer bij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Tokay: da's een Amerikaanse acteur, nietwaar?
Wa zedde nou?quote:Ach, ik was enigszins in verlegenheid gebracht door die dimunitiefsuffix. Dat overkomt me niet elke dag.![]()
Heb ik hem ooit geraden dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef Tokay het volgende:
Gut, hoe kom je dáár nu weer bij?![]()
Jij hebt altijd een beetje moeite om deze te raden, herinner ik me (vaag).
Volgens mij wel.quote:
Zo, wat zijn we beleefd. Netjes met twee woorden sprekenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef Tokay het volgende:
Ja dart, okay dart.
Klopt, meneer is een Amerikaanse acteur. Met Griekse voorouders.
Hij is niet echt super bekend (à la George Clooney, of Brad Pitt ofzo) maar de rollen die hij speelt, speelt-ie met verve.
http://forum.fok.nl/topic/703733/7/25quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij voegde ik er destijds ook aan toe dat hij getrouwd is geweest met Helen Hunt.
Aha.....quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef pyl het volgende:
Raad je Plaatje voor/met lekkere mannen #252
![]()
Ik zal het wel zeggen dart, want indirect heeft pyl het antwoord al (prijs)gegeven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef dartfanaat het volgende:
Misschien zegt de naam me wel iets.
Is het overigens een film- of tvacteur?
Da's waar, maar gelukkig wist ook ik dat ik hem niet wist.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef Tokay het volgende:
Ik zei het toch! Niet, slecht hoor, dat geheugen van mij.![]()
't Was maar een grapje hoor, Diaan!quote:
Ah, ga lekker pauze houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nooit van gehoord .....![]()
En ik ga nu de stad in..... pauze!!!
Niet liegen, je wist hem wel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef pyl het volgende:
Da's waar, maar gelukkig wist ook ik dat ik hem niet wist.![]()
Nee hè, Spuit Elf!quote:
Nee, nee, het is van tweeën een: of ik wist niet dat ik hem wist, of ik wist dat ik hem niet wist. Al het overige heb ik gewist.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hè, Spuit Elf!Was dan ook eerder langsgekomen Bim!
![]()
Oeps, sorry. Je hebt 'm toentertijd opgezocht, lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
Nee, nee, het is van tweeën een: of ik wist niet dat ik hem wist, of ik wist dat ik hem niet wist. Al het overige heb ik gewist.
Nope, maar hij heeft wel een belangrijk ding gemeen met de oude grieken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef pyl het volgende:
Is dat een Griekse lolbroek, Bimmel?
Ernest saves Christmasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, mja, ik weet wie je bedoelt, maar ik kan even niet op zijn naam komen.![]()
Speelt hij niet zo'n kampleider, met allemaal van die vervelende kindertjes, en zo?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:11 schreef pyl het volgende:
Shelley.
Ik heb zijn naam in de zuilen van Sounion gezien ... die had hij er zelf ingekrast.![]()
Mooi hoor.
Die ook ja.quote:
Wij allen trekken vandaag het boetekleed aan, Diaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ben er weer
Is dit het sorry-topic? Ik heb het nu al 3x voorbij zien komen![]()
Hij lijkt ook op Herbert von Karajan ... maar dat was evenmin een Griek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef pos het volgende:
Hij lijkt op John Forsythe...maar dat is geen Griek volgens mij.
quote:
We zijn idd al aan t hokken.... Bevalt prima hoor en van dat gereis zijn we gelukkig af..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik schreef al in Diaan dr fotoboek. Bennu jullie al aan t hokken? En zo ja, is t nie eeeeeeeeeeenig![]()
Da's heel goed om te horen dat jullie helemaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn idd al aan t hokken.... Bevalt prima hoor en van dat gereis zijn we gelukkig af..
Een en al Love & Peace bij ons thuis
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn idd al aan t hokken.... Bevalt prima hoor en van dat gereis zijn we gelukkig af..
Een en al Love & Peace bij ons thuis
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallow
Helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Scrut, de reddende engel! Jij weet zeker en vast die Griekse meneer van Tokay.... toch
Djeez, ik ben idd al zolang niet geweest op Fok en mag ik dan nog?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
nog de beste wensen voor het nieuwe jaar BB![]()
Ik kan je wel uit de brand helpen, Bwennie: het is Herbert von Karajan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:59 schreef BwennieBren het volgende:Scrut, de reddende engel! Jij weet zeker en vast die Griekse meneer van Tokay.... toch
quote:Von Karajan werd in het Oostenrijkse Salzburg geboren in een Aromoense familie die oorspronkelijk uit het Griekse Ioannina kwam. Hij studeerde van 1916 tot 1926 aan het Mozarteum in Salzburg, waar hij werd aangemoedigd om te dirigeren.
Jazeker, gebleken is dat mijn goede voornemens elk jaar op niets uitkomen dus dit jaar was mijn goede voornemen dit jaar en de komende volgende nieuwe jaren geen goede voornemens meer te hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef Z het volgende:
Dank u. Nog goede voornemens?
Natuurlijk.... je mag iedereen altijd de beste wensen wensen....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Djeez, ik ben idd al zolang niet geweest op Fok en mag ik dan nog?
Zo ja, bij deze: allemaal nog de allerbeste wensen voor 2006!!
Ik geloof niets meer nu dat Pyl het juist hadquote:
Tja dat moeten jullie radenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef pyl het volgende:
Da'sVicky Leandros
, natuurlijk, maar wie is die gladde van Diaan?
Uhm ..... een uitgebluste Nederlandse polderpopster?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
Tja dat moeten jullie raden![]()
![]()
één hint: geen Griek!!!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
Nope......
Was jij er dan? Ik zit hier potdorie de hele middag te wachten op jouw gedecoreerde Griek!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:29 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga er vandoor. Tot vanavond allemaal
Ik was er zo nu en dan. Vanavond, beloofd, komt die gedecoreerde Griek terug.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Was jij er dan? Ik zit hier potdorie de hele middag te wachten op jouw gedecoreerde Griek!![]()
Yepquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:28 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Is dat alles wat ik krijg op zo'n vraag?
Nee is het ook niet....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:31 schreef pyl het volgende:
Diaan: Is het dan een aan lager wal geraakte Duitse ex-profvoetballer?
Het betreft doorgaans volstrekt obscure clitlitauteurs.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hint: wat is meestal de specialiteit van mijn plaatjes?
Precies.... maar dit is geen clitlitauteur, maar wel een auteur van spannende mysterieuze boeken ook wel een beetje mijn genre eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Het betreft doorgaans volstrekt obscure clitlitauteurs.
Juist.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef pyl het volgende:
Ik kan je wel uit de brand helpen, Bwennie: het is Herbert von Karajan.![]()
quote:Von Karajan, Herbert (Karayiannis?)
Born: 1908
Famous Conductor
Born in Salzburg, Austria
According to his official website, the conductor was well aware of the fact that his family traced its roots back to Greece (Macedonia) because he conducted genealogical research throughout his life.
Jij houdt dus van spannend en mysterieus? Ja, da's peaceman ten voeten uit, hè?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
....van spannende mysterieuze boeken ook wel een beetje mijn genre eigenlijk
Daar dacht ik ook al aan, maar die is toch van de kinderboeken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Diaan: is dat Paul van Loon zonder zonnebril?
Ik hou idd ook van spannend en mysterieus.... ik ben ook helemaal weg van al die mysterieuze verhalen/mythes uit Egyptequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij houdt dus van spannend en mysterieus? Ja, da's peaceman ten voeten uit, hè?
(Ik zet die knipoog expres, zodat hij straks niet gaat denken dat ik het meen.)
![]()
Afijn. Uhm .... Europeaan?
Nee dus..... Amerikaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Diaan: is dat Paul van Loon zonder zonnebril?
Zeker.quote:
Aha! En is een of meer van zijn werkjes ook verfilmd?quote:Enne ..... nee geen Europeaan, maar Amerikaan, ik zal jullie op weg helpen.
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
pssssst Tokay, mn avatar in FB doet het weer![]()
ik heb hem enigszins aangepast...
That's a deal!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga er voor nu mee stoppen want niemand kan mij nog telefonisch bereiken nu ik analoog moet inbellen en stel je voor dat ik een telefoontje krijg dat ik de lotto van 20 mil. heb gewonnen!! Komen jullie dan bij me gourmetten??
quote:Wellicht tot later anders morgen!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker.![]()
[..]
Aha! En is een of meer van zijn werkjes ook verfilmd?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Is het die kerel van The Horse Whisperer?
Klinkt goed, Bwennie, maar is het voor jou niet verstandiger om je verre te houden van levensgevaarlijke apparatuur als een gourmetstel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef BwennieBren het volgende:
Komen jullie dan bij me gourmetten??
Je zou verbaasd zijn over hoe spannend en mysterieus ik soms ben.... Aan de andere kant.... Ik deel dat liever met mijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij houdt dus van spannend en mysterieus? Ja, da's peaceman ten voeten uit, hè?
(Ik zet die knipoog expres, zodat hij straks niet gaat denken dat ik het meen.)
![]()
Krijg nou wat !!! hebben ze je losgelaten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve mensen ik heb werkelijk waar no clue wie het is. Ik ga er voor nu mee stoppen want niemand kan mij nog telefonisch bereiken nu ik analoog moet inbellen en stel je voor dat ik een telefoontje krijg dat ik de lotto van 20 mil. heb gewonnen!! Komen jullie dan bij me gourmetten??
Wellicht tot later anders morgen!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Klinkt goed, Bwennie, maar is het voor jou niet verstandiger om je verre te houden van levensgevaarlijke apparatuur als een gourmetstel?
Ik vond dat paard anders behoorlijk eng hoor!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:54 schreef pyl het volgende:
The Horse Whisperer, dát was nog eens een spannende thriller!![]()
![]()
Dat lijkt mij ook het beste.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef peaceman het volgende:
Je zou verbaasd zijn over hoe spannend en mysterieus ik soms ben.... Aan de andere kant.... Ik deel dat liever met mijn![]()
Dat lijkt me héél verstandig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef peaceman het volgende:
Je zou verbaasd zijn over hoe spannend en mysterieus ik soms ben.... Aan de andere kant.... Ik deel dat liever met mijn
Succes!quote:Nu ff naar het uitzendbureau.....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef Tokay het volgende:
Diaan is 'm gepeerd!
The Bone Collector?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
In de verfilming spelen Denzel Washington en Angelina Jolie... de film heb ik zelf volgens mij niet gezien.
quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:18 schreef Tokay het volgende:
Aha, de schrijver van The Bone Collector, dus.
Nee. Maar hoe heet-ie nou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Heel goed![]()
.......... jullie kennen de film dus wel
![]()
Jij kent de film dus niet, Tokay en Scrut wel.....quote:
In bovengenoemde film speelt ze een schrandere heldin. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:29 schreef pyl het volgende:
Die Angelina Jolie oogt op het eerste gezicht ook wel spannend en mysterieus.![]()
Schrander nog wel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:32 schreef Tokay het volgende:
In bovengenoemde film speelt ze een schrandere heldin. Leuk hoor.
Mijn plaatje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal het maar verklappen: het is Jeffrey Deaver...
Gaan we nu weer verder met plaatje van Tokay of mag ik nog een nieuwe plaatsen?
En cool. Wat wil je nog meer?!quote:
Drink en eet smakelijk Scrutquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even chocomel halen en iets om te eten vanavond maar dat is van minder belang
Whoah!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef Tokay het volgende:
Dat is volgens mij die actrice van My Big Fat Greek Wedding. Nia Vardalos (of iets dergelijks)?
kalisperaquote:
quote:
Kalispera.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef fotoloog het volgende:
kalispera
Choriatiki. Mmmmm, met een beetje olijfolie, en een stukje brood. Oeh!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:11 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt mij een Griekse boerensalade. Jawel.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:34 schreef pyl het volgende:
Zijn de Andrew Sisters nou ook al Grieks?
quote:The Andrews Sisters were a group of singing sisters: LaVerne Andrews (contralto; July 6, 1911-May 8, 1967), Maxene Andrews (high harmony; January 3, 1916-October 21, 1995) and Patti Andrews (lead; born February 16, 1918). All were born in Minnesota to a Greek immigrant father and a Norwegian American mother.
O vandaar!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ken haar ook ergens anders van. Een tv-serie denk ik. Is het niet Mariska nogwat uit Law & Order? Haar moeder is Jayne Mansfield.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:19 schreef Berkery het volgende:
[..]Die is ook leuk, zeker, Berkery, maar ze is het niet, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
He verdorrie vergeten....komt toch nog wel een herhaling?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:53 schreef peaceman het volgende:
Geen idee..... maar hij doet het weer, dat telt!
Nu verder met Wie is de Mol? kijken...
Dat pleit weer in haar voordeel, ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:25 schreef Berkery het volgende:
Oh. Ik las net wel dat ze 'n Griekse vader heeft![]()
Zondags geloof ik...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
He verdorrie vergeten....komt toch nog wel een herhaling?![]()
Ik wil eigenlijk nog wat meer foto's om tot een afgewogen eindoordeel qua naam te komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Tokay het volgende:
Zijn die twee nu nog niet geraden?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:28 schreef pyl het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wat meer foto's om tot een afgewogen eindoordeel qua naam te komen.
Bovendien zijn de suggesties van wyccie en Berkery zeer inspirerend gebleken.
Om kort te gaan: haastige spoed is zelden goed.![]()
Ja, hallo!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef dartfanaat het volgende:
Goedeavond allemaal
Kwam er vanavond achter dat de persoon waar ik eerder een plaatje van plaatste geen Griek is, was in de war. Maar ik maak het goed
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef dartfanaat het volgende:
Goedeavond allemaal
Kwam er vanavond achter dat de persoon waar ik eerder een plaatje van plaatste geen Griek is.
Normaal gesproken, is zaterdagavond de herhaling maar omdat er morgen schaatsen is, is de herhaling nu zondagmiddag om 12:05 uur..... was leuk weer trouwensquote:
Ik kijk nooit naar CSI. Is dat leuk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ik weet bijna 100% zeker dat ik haar van een tv-serie ken. Bij nader inzien denk ik dat het een CSI moet zijn. In ieder geval niet Las Vegas. Blijven dus nog Miami en New York over. Ik denk New York.
quote:
Kun je er zomaar 'middenin' vallen, of is er een verhaallijn? Ik heb niet zo'n zin om nog een serie te moeten volgen, namelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Het valt natuurlijk in een andere categorie dan Desperate Housewives, Sex & the city of Gilmore Girls. Maar het kijkt denk ik net zo makkelijk.
Ik vind CSI erg leuk om naar te kijken. Beetje spannend, forensics etc. En Las Vegas (de serie, niet CSI Las Vegas) is trouwens ook een leuke serie, maar ik weet niet of die ook nog steeds te zien is op de zaterdagavond.
Ik zie dat - noodgedwongen en met een half oog - ook weleens ja. Er wordt wat afgemoord hoor, in een doorsnee week in Las Vegas ....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik vind CSI erg leuk om naar te kijken. Beetje spannend, forensics etc.
Vind je die leuk?quote:
Welke blonde bedoel je? Die in Las Vegas of Miami?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie dat - noodgedwongen en met een half oog - ook weleens ja. Er wordt wat afgemoord hoor, in een doorsnee week in Las Vegas ....
Toch is het inderdaad soms leuk. Behalve die blonde - die kan echt niet acteren, waardoor ze onbedoeld toch weer grappig wordt.
quote:
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef Tokay het volgende:
Zijn naam klinkt wél Grieks; dat zal je in verwarring hebben gebracht, df.
Die bekkentrekker in Las Vegas. (Miami en New York heb ik nog nooit gezien.) Ze zijn allemaal niet best, maar zij spant de kroon. Sue Ellen, uit Dallas, moet haar grote voorbeeld zijn geweest, maar ze kan haar niet eens benaderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
welke blonde bedoel je? Die in Las Vegas of Miami?
Bekkentrekker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Die bekkentrekker in Las Vegas. (Miami en New York heb ik nog nooit gezien.) Ze zijn allemaal niet best, maar zij spant de kroon. Sue Ellen, uit Dallas, moet haar grote voorbeeld zijn geweest, maar ze kan haar niet eens benaderen.
Ook die donkere kerel en die WASP-met-zijn-brede-kaak hebben geen flauw benul van acteren; ze kunnen zo heerlijk onbeholpen "slim" kijken als ze iets ontdekken.![]()
Vind jij hem ook leuk?quote:
Lees even je Fotoboek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef peaceman het volgende:
Vind jij hem ook leuk?
Tuurlijk, en geraden door degeen die ik verwacht hadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:03 schreef pyl het volgende:
Da's Papadopoulos.
Done.... overigens geen antwoord op mijn vraagquote:
Misschien een griek op vakantie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me nou niet echt een Griek, Diaan.![]()
Hmmmmm..... aan dat plaatje te zien, is dat een anachronisme, peace.quote:
Hmmm, pyl wist hem volgens mij al vóórdat jij hem plaatste.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef dartfanaat het volgende:
Tuurlijk, en geraden door degeen die ik verwacht had![]()
Het is ook geen Griek, maar ik vond hem er wel mooi bijpassen.... Anubis is trouwens niet goed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me nou niet echt een Griek, Diaan.![]()
Wel een onduidelijk plaatje, Diaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ook geen Griek, maar ik vond hem er wel mooi bijpassen.... Anubis is trouwens niet goed.
Sorry ik zal even op zoek gaan naar een betere .... maar Ra is het niet....quote:
Dat zou mijn volgende gok zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
Horus ?
Horus?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry ik zal even op zoek gaan naar een betere .... maar Ra is het niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |