Medelijden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
en wat wil je dat wij hieraan doen
Lees jezelf even inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ga nog even terug je bed in!
Gedaan en nu?quote:
Waar staat dat dan?!quote:Als ik wakker ben kan ik niet nog even mijn bed in kruipen... wakker = wakker...
hier dus, in andere woordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gedaan en nu?![]()
[..]
Waar staat dat dan?!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef Thrilled het volgende:
Wat moet ik anders doen? TV kijken heeft hetzelfde effect.. ik kan niet verder slapen.. heb ik nooit gekunnen...buiten is het bagger weer..
Toen was ik bij haar, dus wanneer heb jij haar gezien dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:15 schreef Afwazig het volgende:
Je vriendin heeft ook hoofdpijn vandaag zei ze gister![]()
NIet zo moeilijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Toen was ik bij haar, dus wanneer heb jij haar gezien dan?
Dude, je hebt 1 reactie verwijderd ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:18 schreef Tha_T het volgende:
Zo, topic opgeruimd.
Even ter informatie, die aspirientjes beginnen te werken en hoofdpijn is bijna verdwenenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef the_jestert het volgende:
m.a.w. TS baalt dat ie vanmiddag geen doppie kan maken![]()
![]()
Make that 4 en jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dude, je hebt 1 reactie verwijderd ofzo?![]()
Is your momma proud of you?
Iets met neuken en nog ietsquote:weet niet welke verwijderd is.. maar thnx dan?
Mijne dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dude, je hebt 1 reactie verwijderd ofzo?![]()
Is your momma proud of you?
weet niet welke verwijderd is.. maar thnx dan?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Even ter informatie, die aspirientjes beginnen te werken en hoofdpijn is bijna verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |