Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:08 schreef dahei het volgende:
Twee weken na de garantiedatum heb ik nog heel wat te claimen bij de leverancier. (ik neem aan dat je het ding één jaar en 2 weken hebt). Breng hem gewoon snel langs bij ze, ze zijn meestal wel coulant hiermee.
In het boekje bij de TV staat 1 jaar maar ik heb nog even op de site gekeken;quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:29 schreef wobbel het volgende:
Je moet op dat soort dingen toch minimaal 2 of 3 jaar garantie verwachten volgens de EU richtlijnen?
Je verwacht namelijk dat i veel langer meegaat!
Woohooquote:V. Hoe lang is de garantie op JVC producten?
A. Alle JVC producten aangeschaft voor 1 januari 2005 hebben een garantie van 1 jaar op materiaal- en fabricagefouten. Voor alle JVC producten aangeschaft na 1 januari 2005 geldt een garantie van 2 jaar op materiaal- en fabricagefouten. Onderdelen zoals batterijen, gloeilampen, aanwijspennen, enz. vallen hier niet onder. Als u de garantie wilt verlengen bieden dealers hier soms de mogelijkheid voor.
Je weet dat je jezelf nu ontzettend tegen spreekt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef c0nd0r het volgende:
Da's balen nieuwe halen!
Wel geluk trouwens!
Ja inderdaad ging een beetje zo van:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu ontzettend tegen spreekt?![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad ging een beetje zo van:
"Hmm TV kapot, geen garantie meer, leuke oneliner erin gooien"
*scroll, scroll*
"Ow, wel garantie das geluk hebben"
M!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Polen het volgende:
TV is toch kut.
Maar alleen na 11 uurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Polen het volgende:
TV is toch kut.
ik deel mijn verdriet graag met anderequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet in TRU conspiracies tegen spreken?
Bedoel jij niet UncleScorpquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Thrilled het volgende:
Moet jij trouwens niet in TRU conspiracies tegen spreken?
Ben jij er zo'n 1 die nog daadwerkelijk met mensen praat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:06 schreef Hera21 het volgende:
zonder tv is het leven een stuk spannender hoor! lees een boek of praat eens met mensen ipv. als een zombie voor de buis te hangen![]()
Dat verklaart een boel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bedoel jij niet UncleScorp(zelfde icoon)
Doe maar relaxed; het WK komt eraan, een betere reden om een HDTV te kopen kan ik niet bedenken zolang de PS3 er niet isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef schvvmert het volgende:
Die kut TV bij mij blijft 't maar doen.Zo heb ik nooi excuus om nieuwe te kopen.
![]()
He kut, is dit op zich best een leuk klaagbaak topic, ga jij me er even lekker aan herinneren dat ik deze zomer weer opgescheept zit met al dat kolere voetbal op tv... kutzooi!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Doe maar relaxed; het WK komt eraan, een betere reden om een HDTV te kopen kan ik niet bedenken zolang de PS3 er niet is
Voetbal op TV is voor jou niet het ergste denk ik, dat kun je wezappen, maar wat dacht je van de Oranje mongolen (waaronder ik) die het straatbeeld zullen vullen komende zomer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:35 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
He kut, is dit op zich best een leuk klaagbaak topic, ga jij me er even lekker aan herinneren dat ik deze zomer weer opgescheept zit met al dat kolere voetbal op tv... kutzooi!
Ongeacht wat er bij de verkoop is gezegd, (1 jaar garantie) je hebt altijd garantie zolang als dat ding normaal zou moeten kunnen werken. Volgens mij kun je tot 3 jaar na aankoop gewoon eisen dat het gemaakt kan worden, maar zoveel verstand heb ik er niet van.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:08 schreef dahei het volgende:
Twee weken na de garantiedatum heb ik nog heel wat te claimen bij de leverancier. (ik neem aan dat je het ding één jaar en 2 weken hebt). Breng hem gewoon snel langs bij ze, ze zijn meestal wel coulant hiermee.
Nee, dat vind ik dan wel weer leuk. Het gaat me echt om de sport... heb gewoon een hekel aan voetbal... en al die oranje mongolen, helemaal top, zolang ze het mongool deel maar niet waar maken door die achterlijke nazihelmen op hun kop te gaan zetten, want dat is zo 1945 en zo ontzettend zielig...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voetbal op TV is voor jou niet het ergste denk ik, dat kun je wezappen, maar wat dacht je van de Oranje mongolen (waaronder ik) die het straatbeeld zullen vullen komende zomer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |