Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:08 schreef dahei het volgende:
Twee weken na de garantiedatum heb ik nog heel wat te claimen bij de leverancier. (ik neem aan dat je het ding één jaar en 2 weken hebt). Breng hem gewoon snel langs bij ze, ze zijn meestal wel coulant hiermee.
In het boekje bij de TV staat 1 jaar maar ik heb nog even op de site gekeken;quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:29 schreef wobbel het volgende:
Je moet op dat soort dingen toch minimaal 2 of 3 jaar garantie verwachten volgens de EU richtlijnen?
Je verwacht namelijk dat i veel langer meegaat!
Woohooquote:V. Hoe lang is de garantie op JVC producten?
A. Alle JVC producten aangeschaft voor 1 januari 2005 hebben een garantie van 1 jaar op materiaal- en fabricagefouten. Voor alle JVC producten aangeschaft na 1 januari 2005 geldt een garantie van 2 jaar op materiaal- en fabricagefouten. Onderdelen zoals batterijen, gloeilampen, aanwijspennen, enz. vallen hier niet onder. Als u de garantie wilt verlengen bieden dealers hier soms de mogelijkheid voor.
Je weet dat je jezelf nu ontzettend tegen spreekt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef c0nd0r het volgende:
Da's balen nieuwe halen!
Wel geluk trouwens!
Ja inderdaad ging een beetje zo van:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu ontzettend tegen spreekt?![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad ging een beetje zo van:
"Hmm TV kapot, geen garantie meer, leuke oneliner erin gooien"
*scroll, scroll*
"Ow, wel garantie das geluk hebben"
M!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Polen het volgende:
TV is toch kut.
Maar alleen na 11 uurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Polen het volgende:
TV is toch kut.
ik deel mijn verdriet graag met anderequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet in TRU conspiracies tegen spreken?
Bedoel jij niet UncleScorpquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Thrilled het volgende:
Moet jij trouwens niet in TRU conspiracies tegen spreken?
Ben jij er zo'n 1 die nog daadwerkelijk met mensen praat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:06 schreef Hera21 het volgende:
zonder tv is het leven een stuk spannender hoor! lees een boek of praat eens met mensen ipv. als een zombie voor de buis te hangen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |