* golfer rent zo snel als zijn rollator het toestaat weer weg.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:06 schreef sararaats het volgende:
hoi
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer rent zo snel als zijn rollator het toestaat weer weg.![]()
lees de posticoon, PIquote:
ow okquote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef laffer het volgende:
[..]
lees de posticoon, PI
links boven in elke post![]()
Je moet die jonge potjes van tegenwoordig ook alles uitlieggen, he?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef laffer het volgende:
lees de posticoon, PI
links boven in elke post![]()
snap je het echt wel?quote:
wij zijn toch de helpende handquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet die jonge potjes van tegenwoordig ook alles uitlieggen, he?![]()
Op zijn leeftijd druppelt ie ook wat langzamer.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien
Na de Bingo ging ie even plassen en is niet meer teruggekomen
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien
Na de Bingo ging ie even plassen en is niet meer teruggekomen
Ow, gelukkig. Daar is ie weerquote:
Dat geeft niet en is heel sexyquote:Op maandag 20 maart 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Op zijn leeftijd druppelt ie ook wat langzamer.
De prostaat, weet je wel?![]()
ik ben hier vaker dan je denkt hoor, maar ik durf niet zoveel te postenquote:
Wat mot je, ouwe pisvlek?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef laffer het volgende:
ik ben hier vaker dan je denkt hoor, maar ik durf niet zoveel te posten![]()
ik ben bang dat fokkers ruzie met me gaan maken en tegen me gaan schelden enzo![]()
mot je een note??quote:
Ze mosten het lef 'ns hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef laffer het volgende:
ik ben hier vaker dan je denkt hoor, maar ik durf niet zoveel te posten![]()
ik ben bang dat fokkers ruzie met me gaan maken en tegen me gaan schelden enzo![]()
quote:
jij help me wel hèquote:
Egwelquote:
Wie moet dan de afwas doen vanavondquote:zullen we een ban aanvragen voor golfer![]()
Lijkt mij leuk. Zou mijn eerste ban ever worden.quote:
golfer natuurlijk, hij is onze slaafquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
[..]
Wie moet dan de afwas doen vanavond
Alweer iemand die het verschil tussen Alzheimer en Korzakov niet kent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:14 schreef laffer het volgende:
en het leuke is, hij heeft alzheimeren kunnen we hem gewoon 20X de plee laten schrobben zonder datiie het zelf doorheeft
![]()
Hadden we het over jou danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |