ik ben niet ontsnaptquote:Op zondag 19 maart 2006 02:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over een ontsnapte hond in de oorlog die er met een fiets vandoor ging
Ja dag. Wij gaan jullie ook nog even verwennen! Dan kunnen jullie heel goed zelf met zijn 2en.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:16 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat even snoezelen in bad, komen jullie het lekkers even brengen?
Val niet over de rollator van golfer !!
Ja, ik ben uitgesnoezeldquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz? Ben je al uitgesnoezeld? Neej? Dan ga ik lekker uit eten met mijn vlam!
![]()
Wij zijn gaan eten bij de ''longhorn ' in Oirschot. Dat is een steakhouse. Op zich wel gezellig. De kids waren weg dus ik ga geen moeite doen om eten te koken.(lekker lui ja). En ik heb lekker gegeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben uitgesnoezeld
Wáár heb je gegeten en was het lekker?
Te veel gegeten?quote:En mijn vlam gaat me zo naar bed brengen
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee maar de trap is langen ik verlies vanalles.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef it_was_me het volgende:
Nee maar de trap is langen ik verlies vanalles.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Gezeik met die afbeeldingsgrootte altijd, wat verwachten ze nou hier in 40 + dat we die kleine KUT plaatjes kunnen zien of zo![]()
Ik heb al dat speciale opzetstuk wat bij het nieuwe forum werd geleverd op mijn beeldscherm zitten, maar het kan zijn dat ik het niet goed heb afgesteld natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Misschien wordt het tijd voor een vergrootglas bij het forummen![]()
Ik moest eerst nog even het protocol opzoeken, ga maar even liggen, en goed doorademenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
Zuster, zuster?
Wanneer rol je mij nou eindelijk naar bed en kom je mijn uri-tip even vernieuwen?
quote:protocol uritip verzorgen
Doel
De bewoner ondervindt geen hinder van de gevolgen van zijn incontinentie.
Voorbereiding/ voorwaarden.
Bewoner inlichten.
Benodigdheden klaarzetten: juiste maat uritip, katheterzakje, bevestigingsbandje.
Uitvoering.
Katheterzakje op uritip aansluiten.
Uritip zover mogelijk oprollen.
Met de ene hand pak je de penis vast.
Met de andere hand duw je de uritip tegen de penis aan waarbij tegelijkertijd je linkerhand de uritip afrolt.
Het bevestigingsbandje bevestigen aan de bovenkant van de uritip.
Controleren d.m.v. je vinger ertussen, of het bevestigingsbandje niet te strak zit.
Katheterzak op de daarvoor afgesproken plaats bevestigen.
Afwerking.
Nogmaals controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |