echt niet! zeker al een week geledenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:48 schreef tonks het volgende:
Dat was gister man.
Maar je hebt je toch wel omgekleed in die tussentijd he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
echt niet! zeker al een week geleden![]()
nee want ik weet niet wat ik moet aantrekkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar je hebt je toch wel omgekleed in die tussentijd he?![]()
Vroegah stelde pijnlijden nog wat voorquote:
Weet je wat je aantrekt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want ik weet niet wat ik moet aantrekken![]()
liever dat jeje douched nadat jeje uitkleedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat je aantrekt?
Een onderbroek, een leuke broek ,een t-shirt ,een trui,sokken en klaar.
Kleurcombinatie kan ik zo niet zeggen,maar als je uitgelachen wordt zijn de kleuren waarschijnlijk niet goed.
Ga je wel even douchen voordat je je aankleed.
douche?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat je aantrekt?
Een onderbroek, een leuke broek ,een t-shirt ,een trui,sokken en klaar.
Kleurcombinatie kan ik zo niet zeggen,maar als je uitgelachen wordt zijn de kleuren waarschijnlijk niet goed.
Ga je wel even douchen voordat je je aankleed.
Kan ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef Martijn23 het volgende:
[..]
liever dat jeje douched nadat jeje uitkleed![]()
En dat doe je hopelijk toch wel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
douche?vroegâh waste me moeder me altijd met een washandje. nu moet ik dat ook zelf doen
![]()
Ik heb je dat net toch gezegd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga nu naar bed en ga alvast nadenken over wat ik morgen aantrek
ik kon zelf niks verzinnen dus ik heb jouw raad maar opgevolgd. kijken wat de mensen er van zullen vinden straksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb je dat net toch gezegd.![]()
Wel mannenkleren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kon zelf niks verzinnen dus ik heb jouw raad maar opgevolgd. kijken wat de mensen er van zullen vinden straks![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
Vroegâh toen je de telefoon nog moest oppakken om erachter te komen wie belde
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
Vroegâh toen je de telefoon nog moest oppakken om erachter te komen wie belde
En tsunami's laagtij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef MatiCe het volgende:
Vroeger toen het communisme nog hoogtij vierde
zo zie je maar dat niet alles beter was vroegâh. nu is er tenminste nog dit topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef michiel_merk het volgende:
vroegah , toen je samen met oom agent in de bosjes stond te zeiken, en je tijdens pasen nog dino eieren pelde
vroegah toen dit topic nog niet bestond [afbeelding]
omGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Vroegah, toen had je nog lekkere wijven.
idd. tegenwoordig noemen ze het gothicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
idd. tegenwoordig noemen ze het gothic
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Let dan wel goed op of hij de kamer uit gaat en niet stiekum onder je bed gaat liggen, anders heb je een monster onder je bed waar je vroegah al bang voor wasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien kan ik hem inhuren om 's avonds mijn kleren uit te kiezen en een verhaaltje lezen voordat ik naar bed ga
goeie tipquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Let dan wel goed op of hij de kamer uit gaat en niet stiekum onder je bed gaat liggen, anders heb je een monster onder je bed waar je vroegah al bang voor was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |